Dan neem ik wel pure alcohol van het lab,quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!
Chuckquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu het eerste seizoen van Chuck te kijken en daarin is zo'n negerin die via een nerdje ¤50,- dollar op een 2GB USB-stick bespaard. Wtf, uit welk jaar komt dit?
Owja, alleen beginners gebruiken Jupiler!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan neem ik wel pure alcohol van het lab,
Is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben ik de enige die Chuck niets aan vind?
Was Chuckquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben ik de enige die Chuck niets aan vind?
Het heeft mij niet echt kunnen boeien.quote:
Series, daar heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chuck (TV Series 2007â2012) - IMDb
Wat kijk je dan? Behalve Pokémon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het heeft mij niet echt kunnen boeien.
Wel eens een losse aflevering of 6 gezien, maar meh. Not mijn kup van twee zeg maar.
Pokémon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat kijk je dan? Behalve Pokémon.
Echt?quote:
Kan in mijn mail niks meer vinden, alleen van de snackbar die geen spareribs heeft, dus denk dat Mono toen betaald heeft.quote:
Gaan we delen ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Maar spareribs zijn besteldHoop dat het de goeie was
Dat waren echt de lekkerste spareribs ooitKon je zo heerlijk zacht en mals van het bot trekken
in lekkere zoete saus
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Dat waren echt de lekkerste spareribs ooitKon je zo heerlijk zacht en mals van het bot trekken
in lekkere zoete saus
![]()
Barbaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
in lekkere zoete saus
![]()
Ede een stad noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet ook eens naar een stad verhuizen, kan ik ook spareribs bestellen om 11 uur.
Wtf moet ik in Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Rotterdam zat.
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :Squote:
moet je eens doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :S
Echt welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen lekker kontje.
Oh ja, logisch hoor. SORRY DAT IK HET NIET WIST, MEVROUW!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
Mono woonde ooit in Rotterdam, later (eind 2012) in Den Haag, toen wij gingen meeten woonde hij daar nog. Maar was hij bijna klaar met z'n opleiding daar dus zou hij weer tijdelijk naar zijn ouders in Lelystad gaan totdat hij iets kon vinden in Groningen (waar zijn laatste stage zat en wat nu zijn werk is). Maar toen hadden we al gemeet en was alle bazigheid al aan dus heeft hij 2 maanden pretty much bij mij gezeten heheMaar nu dus Groningen.
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
GA SPARERIBS BESTELLENquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar ik woon kun je tot 01:25 nog bestellen
Ik kwam in mijn broekje!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Ja, moet je ze weer ff uploaden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
wie zegt dat zijn kontje er nu nog zo uitziet dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.
Dropbox was de enige plaats waar die stondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, moet je ze weer ff uploaden.
Succes.
waarom verwijder je 'm dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dropbox was de enige plaats waar die stond
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dropbox was de enige plaats waar die stond
+quote:
Ik. Of doet mono aan squatten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie zegt dat zijn kontje er nu nog zo uitziet dan?
lekkahquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb net al een broodje döner op
Je mag niet klikken!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
Waarom klikte op 'Vind ik leuk' op de Facebookpagina van Georgie Takei? Die gozer wil alleen maar rommel verkopen via Amazon.
George Takei sowiesoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
Waarom klikte op 'Vind ik leuk' op de Facebookpagina van Georgie Takei? Die gozer wil alleen maar rommel verkopen via Amazon.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik klikte naast je naam
Soms post hij wel wat leuks hoor, maar ik hou het wel bij Imgur als ik dat tegen wil komen.quote:
RIP SWquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is bijvoorbeeld wel leuk.
Ooit een houten plank zien twerken?quote:
Omgquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooit een houten plank zien twerken?
Zo ja, die was nog minderig houterig dan mij ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
IK WEET ALLES BETER HIHAHO
EN IK WACHT NOG OP SPARERIBS
Chocomelquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Mandarijn met of zonder sap?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Dat doen ze hier ook ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
Mooiquote:
Koop een auto dan!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n bus, en m'n rit naar huis
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom snappen ze het niet gewoon?
Ben ik ook wel blij mee, anders had ik daar serieus moeten slapen ofzo, of een dure taxi bestellen.quote:
hopelijk compenseren de spareribsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.Of daar is de kans groter mee dat 't de merken is dat ze droog zijn, dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |