Omgquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooit een houten plank zien twerken?
Zo ja, die was nog minderig houterig dan mij ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
IK WEET ALLES BETER HIHAHO
EN IK WACHT NOG OP SPARERIBS
Chocomelquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Mandarijn met of zonder sap?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Dat doen ze hier ook ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
Mooiquote:
Koop een auto dan!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n bus, en m'n rit naar huis
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom snappen ze het niet gewoon?
Ben ik ook wel blij mee, anders had ik daar serieus moeten slapen ofzo, of een dure taxi bestellen.quote:
hopelijk compenseren de spareribsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.Of daar is de kans groter mee dat 't de merken is dat ze droog zijn, dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |