Ik heb dat een keer gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu, ik vond, in de 4 weken dat ik daar stond, ook wel chill. Wel bijna een keer, toen ik niet aan het opletten was een bakplaat bijna zonder ovenhandschoenen gepakt![]()
Alleen die P&E broden![]()
quote:
Au.quote:
riep je ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Studiefinanciering heet dat bro.
Hihi, Rutte de uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Studiefinanciering heet dat bro.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Voelde er op dat moment weinig van, was nog dronken van de vorige dag____________
Wel! Door God!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hihi, Rutte de uitkeringstrekker.
Maar nee, ik ben niet verkozen om te gaan studeren.
Was Koninginnedag dat ik moest werken, had twee uur geslapen en me de avond ervoor klem gezopen, sjiek hendig wel achterafquote:
Ik geloof pas in god als we een Poprah krijgen.quote:
Leuk dagje op werk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was Koninginnedag dat ik moest werken, had twee uur geslapen en me de avond ervoor klem gezopen, sjiek hendig wel achteraf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Voelde er op dat moment weinig van, was nog dronken van de vorige dag____________
Weet niet meer, was een soort van draaimolen en de pauze was kut, want toen moest ik doen alsof ik nuchter was tegenover m'n collega'squote:
Ik vraag me af wat de klanten van je dachtenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet meer, was een soort van draaimolen en de pauze was kut, want toen moest ik doen alsof ik nuchter was tegenover m'n collega'snog nooit zo'n awkward gevoel gehad.
Waarschijnlijk dat ik nogal uit m'n bek stonkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de klanten van je dachten
Pepermuntje in je bek douwen. Doe ik altijd na mn pauzequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik nogal uit m'n bek stonk
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pepermuntje in je bek douwen. Doe ik altijd na mn pauze
Jawelquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipen
Als je je hele mond volpropt gaat de geur heus wel weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipen
Waarom lachen?quote:
quote:
Heb je nog goede wiskundemoppen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, wat een wiskundehumor zeg.
Dat vraag ik mij ook afquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog goede wiskundemoppen?
Ik moest lachenquote:
"hihi hij zei lb hihi xd"quote:
half uurtjequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je je hele mond volpropt gaat de geur heus wel weg.
Xdquote:
quote:
zei?quote:
e^x is bijzonder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo heb ik anders geleerd hoe te differentiëren heur.
En daarom hoef ik in mei geen taart te kopen.quote:
Kinderen uit groep 3 zouden hem nu uitlachen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon zou je nu uitlachen.
Ik geloof ook niet dat 'ie hem dit jaar haaltquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom hoef ik in mei geen taart te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom hoef ik in mei geen taart te kopen.
Hoho, cum laude.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat 'ie hem dit jaar haalt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
DrNick, ik geloof in jeJe kan het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
DrNick, ik geloof in jeJe kan het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik zie het aan je cijfers.quote:
Ik kreeg opeens een quote alertquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
Rez, die multiquote laatst over "leren"![]()
Ik heb dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
Rez, die multiquote laatst over "leren"![]()
Ah ja, dat kan kloppenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een quote alert
Verveelde je?quote:
Oh dear lord, ik ga niet meer terugzoeken hoor, het was iets met "ik heb nooit gepost dat ik leren stom vind!" en dat ik toen maar even een multiquote maaktequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee waar je het over hebt.
leren is voor skkls, beter rol je op straat, zo doen we dat in Sassemhoodquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dear lord, ik ga niet meer terugzoeken hoor, het was iets met "ik heb nooit gepost dat ik leren stom vind!" en dat ik toen maar even een multiquote maakte
Jongen, bij jullie zitten enkel neo-nazi's, dat kan nooit een "hood" zijn, dat is niet sociaal geaccepteerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
leren is voor skkls, beter rol je op straat, zo doen we dat in Sassemhood
Sassemgladhoofd dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, bij jullie zitten enkel neo-nazi's, dat kan nooit een "hood" zijn, dat is niet sociaal geaccepteerd
Gladhoofddurp, en dan alle skinheads daarheen verbannen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]zo zou ik sowieso een stad noemen.
* Rezania speelt holocaustkaart. Rezania wint.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Wacht, even de racismekaart trekken: "OH REZ NOEM JE ME NU EEN NAZI???![]()
Tokkievillage hebben we toch al? Das Almere toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gladhoofddurp, en dan alle skinheads daarheen verbannen.
Tokkievillage, negerstadje, autidal.
Bamiquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tokkievillage hebben we toch al? Das Almere toch?
Hoi Klojoquote:
Doei Klojoquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Klojo120 het volgende:
oh ik ben weer weg ik ga fallout 2 spelen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Die superprovincies he? Ik wil niet dat wij (N-H) fuseren met Utrecht en Lelystad. Wij moeten fuseren met Zuid-Holland en Zeeland en dan noemen we het "The West-Coast"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |