Nee, geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor praktijken?
Je hebt ook gewoon kluisjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergens in de huisregels staat dat je achter de kassa geen geld bij je mag hebben. Overtreed je alsnog een regel![]()
Op en neer lopen is handig ja..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon kluisjes.
Dat deed ik vroeger ook bij de appie. Of nog beter (ik werkte op het brood); de gevulde koeken nét even te lang in de oven laten staan. Onder de noemer "oeps"quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laten vallen. Oeps. Dat kunnen we niet meer verkopen, het is open.
Zo ver is dat niet eensquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook bij de appie. Of nog beter (ik werkte op het brood); de gevulde koeken nét even te lang in de oven laten staan. Onder de noemer "oeps"
Oke manquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef DrNick het volgende:
LB, wiskundedocent legde een som uit aan iemand, en toen zei ze: "LB=60*4^p", ofzo.
Ik moest lachen.
Oh daar had ik echt nooit problemen mee, vandaar dat ik er mocht blijven werken denk ik, op zich wel beter dan vulploeg, vond ik zelf dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Ik begon bij brood (nu vulploeg) dat plankje bij de broodsnijmachine was de eerste 2 dagen echt een hel4 broden gesneuveld
En je zaterdagbaantje dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, donderdag is 8 uur practicum, dan 3 uur borrelen, dan naar huis, vreten, voorbereid op de volgende dag, en dan brak 8 uur practicum op vrijdag. Is wel erg studentikoos, maar weet niet.
Mijn zaterdagbaantje bestaat uit uitslapen en calculus maken, grgr.quote:
Sowieso beste baantje immer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn zaterdagbaantje bestaat uit uitslapen en calculus maken, grgr.
Oh ja, en fappen, sowieso fappen.
quote:
Mja, dat is niet de reden dat ik weg moest bij brood hoor. Ik had het na een tijdje te pakken (2e week ging al prima) Maar toen kwam de asm en die vond dat ik eerst even mn plekje moest vinden binnen de winkel ofzo. Ik was chaotisch bezig ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh daar had ik echt nooit problemen mee, vandaar dat ik er mocht blijven werken denk ik, op zich wel beter dan vulploeg, vond ik zelf dan.
Nou ja, liever neuken dan fappen natuurlijk, maar je kan niet alles hebben.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere donderdagavond het liefst.
Vond het wel relaxed altijd, beetje bakken, beetje snijden, beetje inpakken jwz. harde leventje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, dat is niet de reden dat ik weg moest bij brood hoor. Ik had het na een tijdje te pakken (2e week ging al prima) Maar toen kwam de asm en die vond dat ik eerst even mn plekje moest vinden binnen de winkel ofzo. Ik was chaotisch bezig ofzoWe konden het altijd later nog eens proberen.
Binnenkort maar eens vragen of ze nog mensen zoeken
Zakgeld?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
Trouwens heb ik een betaalde functie, Hork.
quote:
Waarom lachen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef DrNick het volgende:
LB, wiskundedocent legde een som uit aan iemand, en toen zei ze: "LB=60*4^p", ofzo.
Ik moest lachen.
Nee, een verkozen functie betaald door een derde partij die niet mijn ouders zijn. Een beetje zoals Rutte dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond het wel relaxed altijd, beetje bakken, beetje snijden, beetje inpakken jwz. harde leventje.
[..]
Zakgeld?
Beste Sinterklaascadeau ooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |