Uhu, ik vond, in de 4 weken dat ik daar stond, ook wel chill. Wel bijna een keer, toen ik niet aan het opletten was een bakplaat bijna zonder ovenhandschoenen gepaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond het wel relaxed altijd, beetje bakken, beetje snijden, beetje inpakken jwz. harde leventje.
Studiefinanciering heet dat bro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Nee, een verkozen functie betaald door een derde partij die niet mijn ouders zijn. Een beetje zoals Rutte dus.
Ik heb dat een keer gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu, ik vond, in de 4 weken dat ik daar stond, ook wel chill. Wel bijna een keer, toen ik niet aan het opletten was een bakplaat bijna zonder ovenhandschoenen gepakt![]()
Alleen die P&E broden![]()
quote:
Au.quote:
riep je ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Studiefinanciering heet dat bro.
Hihi, Rutte de uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Studiefinanciering heet dat bro.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Voelde er op dat moment weinig van, was nog dronken van de vorige dag____________
Wel! Door God!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hihi, Rutte de uitkeringstrekker.
Maar nee, ik ben niet verkozen om te gaan studeren.
Was Koninginnedag dat ik moest werken, had twee uur geslapen en me de avond ervoor klem gezopen, sjiek hendig wel achterafquote:
Ik geloof pas in god als we een Poprah krijgen.quote:
Leuk dagje op werk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was Koninginnedag dat ik moest werken, had twee uur geslapen en me de avond ervoor klem gezopen, sjiek hendig wel achteraf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Voelde er op dat moment weinig van, was nog dronken van de vorige dag____________
Weet niet meer, was een soort van draaimolen en de pauze was kut, want toen moest ik doen alsof ik nuchter was tegenover m'n collega'squote:
Ik vraag me af wat de klanten van je dachtenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet meer, was een soort van draaimolen en de pauze was kut, want toen moest ik doen alsof ik nuchter was tegenover m'n collega'snog nooit zo'n awkward gevoel gehad.
Waarschijnlijk dat ik nogal uit m'n bek stonkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de klanten van je dachten
Pepermuntje in je bek douwen. Doe ik altijd na mn pauzequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik nogal uit m'n bek stonk
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pepermuntje in je bek douwen. Doe ik altijd na mn pauze
Jawelquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipen
Als je je hele mond volpropt gaat de geur heus wel weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pepermuntje helpt tegen een nacht doorzuipen
Waarom lachen?quote:
quote:
Heb je nog goede wiskundemoppen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, wat een wiskundehumor zeg.
Dat vraag ik mij ook afquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog goede wiskundemoppen?
Ik moest lachenquote:
"hihi hij zei lb hihi xd"quote:
half uurtjequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je je hele mond volpropt gaat de geur heus wel weg.
Xdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |