SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Plaatje kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijnquote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjQzNjAxODY4OF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTg1NDEyMDE@._V1._SX640_SY960_.jpg" on this server.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hey faxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Nu wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keerquote:
En waarom wordt dit pas zo laat op de avond verteld?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
brrrquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg t wel ff in de vriezer hoor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje: Ja hoi, ik ga chillen met vrienden. Ik zie je vannacht wel of anders morgen een keer. Doei doei!
Leuk hoor mama zijn van een puber
feli tijn feli tijntjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Zou seksuele relaties mee aanknopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
En een superrelatie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopen
oquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet maar deze was wel tof
Dat allemaal ja ...pffquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk zou 'ie dat. Hij heeft minder gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!
blijft wel een running gag datquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, was prachtig tochquote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook wel om lachen
Alsof ik wel toe ben aan trouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
[..]
Ben jij echt toe aan kinderen?
[ afbeelding ]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik wel toe ben aan trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef twi het volgende:
Ilse de LangeJammer dit, twi. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten man, jij Olivia Wilde afwijzer.
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.quote:
Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.quote:
Dat bekt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.
Nee manquote:
trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
Douchesequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bekt niet
Kostelijk krokant kaneel.... kijk dat is al beter
Btw kaneel in de mix met gehakt is lekker![]()
mehehehe ... nee okequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.
Heb ik eens gedaan, vond het niet lekkerMaar smaken verschillen blijkaar.
Ik heb al een relatie man, sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, misschien wel omdat er in mijn hartje slechts plek is voor 1.
Geeft niet. Ik denk nog steeds aan je als ik masturbeer.quote:
En waarom doe je dat nu niet?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Richting bed. Hopen dat ik een beetje uitrust
Sterkte, slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Richting bed. Hopen dat ik een beetje uitrust
Tofquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt 20 kookboeken gekregengenoeg om de komende jaren minstens 3x per week wat nieuws te koken
Ziet er wel smakelijk uit!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu kijken of dit er ook in staat:
[ afbeelding ]
Beef Wellington, schijnt een van de moeilijkste gerechten te zijn om te maken. Simpelweg is het een van de malstte stukje rundvlees in bladerdeeg (met truffel er tussen).quote:
Ik weet nu al dat ik dat niet kan makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beef Wellington, schijnt een van de moeilijkste gerechten te zijn om te maken. Simpelweg is het een van de malstte stukje rundvlees in bladerdeeg (met truffel er tussen).
Ik ga het proberen, in mijn crappy oven en als dat lukt, voor kert bij mijn moeder thuis in dequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik dat niet kan maken
Dankquote:
mocht die willen dat hij er zo uit zagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest aan joof denken![]()
[ afbeelding ]
Joof als grote smurf of die lange?quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Doei lolaquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Douche ze Vinniiee
Ex verslapen. Komt er aan... daarna naar Weesp. Toedeloe
goed ideequote:
Toedelsquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Douche ze Vinniiee
Ex verslapen. Komt er aan... daarna naar Weesp. Toedeloe
Werksequote:
Je koelkast staat te koudquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom bevriest mijn cola in de koelkast?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de standen gelijk stonden aan de temperatuur. Niet dus
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de standen gelijk stonden aan de temperatuur. Niet dus
Wat? Bij m'n ma thuis is dat wel zoquote:
Dat is eerder uitzondering dan regelquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Bij m'n ma thuis is dat wel zo
En ik ben van het mannelijk geslacht, dus ik weiger handleidingen te lezen
Ja maar als je niet anders kent ....quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is eerder uitzondering dan regelde meeste koelkasten hebben 4-5 standen. Heb er zelf nog nooit een gezien met de temperatuur er op.
Had je je date nog geappt eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als je niet anders kent ....![]()
Dat gezegd hebbende, ik ga even de stad in
Jep, als ze zich beter zou voelen vandaag zou ze langs komen / ik haar ophalen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je je date nog geappt eigenlijk?
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, als ze zich beter zou voelen vandaag zou ze langs komen / ik haar ophalen.
Ze slaapt alleen nog geloof ik
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, als ze zich beter zou voelen vandaag zou ze langs komen / ik haar ophalen.
Ze slaapt alleen nog geloof ik
Maar je gaat niet eerst even snel googlen zo dat je je fout niet hoeft toe te geven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Bij m'n ma thuis is dat wel zo
En ik ben van het mannelijk geslacht, dus ik weiger handleidingen te lezen
quote:
Ik heb theeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Ik ben niet zo'n mietjequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je gaat niet eerst even snel googlen zo dat je je fout niet hoeft toe te geven?
Heeft niets te maken met mietje zijn hoorquote:
Moest wel. Anders krijgen we weer copyright gezeik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Gemeen hoor om de afbeelding snel te editten!!
Tuurlijk wel, wie durft er zn fout nu niet toe te geven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met mietje zijn hoor
Dat ligt eraan waar het is en hoe vol mijn telefoon isquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nep man.
Jij bent er zeker ook zo 1 die de weg gaat vragen als hij verdwaald is?
Wat heeft dat ermee te maken? De laatste keer dat ik keek, draaide Google Maps gewoon online.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar het is en hoe vol mijn telefoon is
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon hequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? De laatste keer dat ik keek, draaide Google Maps gewoon online.
Daar hebben ze autoladers voor uitgevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon he
Geweldige uitvindingquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze autoladers voor uitgevonden
De accu van je telefoon leeg laten lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon he
En 230v laders die je gewoon in je tas bij je hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze autoladers voor uitgevonden
Alsof je altijd zomaar op kan ladenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De accu van je telefoon leeg laten lopen
[..]
En 230v laders die je gewoon in je tas bij je hebt.
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je altijd zomaar op kan laden
Omdat je niet altijd ergens vandaan komt waar je op kan ladenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.
Hoewel dat eigenlijk nooit gebeurd, mijn telefoon gaat eigenlijk wel de hele dag mee.
Ik vind één dag wel erg kort voor een telefoon om mee te gaan op een batterij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.
Hoewel dat eigenlijk nooit gebeurd, mijn telefoon gaat eigenlijk wel de hele dag mee.
Dat ligt eraan waarvoor en hoeveel je em gebruikt. Langer zou beter zijn ja, maar helaas gaat dat niet altijd opquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind één dag wel erg kort voor een telefoon om mee te gaan op een batterij.
In die volgorde?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Weekend en dan een weekje ziek zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |