Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.quote:
Dat bekt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.
Nee manquote:
trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
Douchesequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bekt niet
Kostelijk krokant kaneel.... kijk dat is al beter
Btw kaneel in de mix met gehakt is lekker![]()
mehehehe ... nee okequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.
Heb ik eens gedaan, vond het niet lekkerMaar smaken verschillen blijkaar.
Ik heb al een relatie man, sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, misschien wel omdat er in mijn hartje slechts plek is voor 1.
Geeft niet. Ik denk nog steeds aan je als ik masturbeer.quote:
En waarom doe je dat nu niet?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Richting bed. Hopen dat ik een beetje uitrust
Sterkte, slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Richting bed. Hopen dat ik een beetje uitrust
Tofquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt 20 kookboeken gekregengenoeg om de komende jaren minstens 3x per week wat nieuws te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |