blijft wel een running gag datquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopen
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!
Ja, was prachtig tochquote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook wel om lachen
Alsof ik wel toe ben aan trouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
[..]
Ben jij echt toe aan kinderen?
[ afbeelding ]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik wel toe ben aan trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef twi het volgende:
Ilse de LangeJammer dit, twi. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten man, jij Olivia Wilde afwijzer.
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.quote:
Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.quote:
Dat bekt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.
Nee manquote:
trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
Douchesequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken en dan mijn bedje in
Truste
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen seks staat gelijk aan afwijzen. Anders zouden Vinniee en Huppel ook wel in een relatie zitten.
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bekt niet
Kostelijk krokant kaneel.... kijk dat is al beter
Btw kaneel in de mix met gehakt is lekker![]()
mehehehe ... nee okequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kostelijk en krokant zijn niet eigenschappen die ik mezelf zou willen toedichten.
Heb ik eens gedaan, vond het niet lekkerMaar smaken verschillen blijkaar.
Ik heb al een relatie man, sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, misschien wel omdat er in mijn hartje slechts plek is voor 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |