SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Plaatje kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijnquote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjQzNjAxODY4OF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTg1NDEyMDE@._V1._SX640_SY960_.jpg" on this server.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hey faxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Nu wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keerquote:
En waarom wordt dit pas zo laat op de avond verteld?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
brrrquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg t wel ff in de vriezer hoor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje: Ja hoi, ik ga chillen met vrienden. Ik zie je vannacht wel of anders morgen een keer. Doei doei!
Leuk hoor mama zijn van een puber
feli tijn feli tijntjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Zou seksuele relaties mee aanknopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
En een superrelatie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopen
oquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet maar deze was wel tof
Dat allemaal ja ...pffquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopen
Tuurlijk zou 'ie dat. Hij heeft minder gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |