WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schandalige was wel dat er toen een headline was: Thor actor seriously injured (don't worry, it's not Loki).
Hihihihiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zal er voorlopig nog wel liggen ook
Geen idee..... het is nog niet koud genoegquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna ook best misselijk bent
alleen als hij ijskoud is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee..... het is nog niet koud genoeg
Ruimte zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HihihihiNiet als ik gewoon daaro kan pitten
Wat mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Lalalala
* Huppelmuts zingt een liedje voor de SC-ers
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw die Sif speelde had haar rug gebroken tijdens het filmen. Daarom is ze er verder uitgeschreven.
Prachtig hequote:
Nou.quote:
Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Stomme publiciteitsactie
Proostquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee alleen als het ijs en ijs koud is....
Muchos Gracias schone Huppel ....quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Lalalala
* Huppelmuts zingt een liedje voor de SC-ers
Hiddleston ja..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiek
Geen nood, ze is hersteld. Google Jamie Alexander red carpet.quote:
iddquote:
Nou daarom vond ik het niet speciaal, maar hij speelt zo lekker gemeenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiek
Daar ben ik ook verbaasd over jaquote:
Fandrall is wel baas. Beetje swashbuckelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hiddleston ja..
Het had gewoon "The Adventures of Fandrall" moeten zijn
Ja, dat wel. Goede acteur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd
[..]
Nou daarom vond ik het niet speciaal, maar hij speelt zo lekker gemeen
Ik vind haar zelf niet zo bijzonder hoor, het character welquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen nood, ze is hersteld. Google Jamie Alexander red carpet.
Kun je haar jurk zien met inkijk. Ze had geen onderbroek aan.
Ze hadden zijn zwaard gewoon ook van het metaal van Mjolnir moeten maken, of iets soortgelijks, moet je dan eens opletten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fandrall is wel baas. Beetje swashbuckelen.
Maar als Thor aanwezig is, kan Fandrall vaak niks bijdragen.
[..]
Ja, dat wel. Goede acteur.
Jij kijkt ook TGquote:
Grapjas jijquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben best gek op chocolade melk maar 2 liter heb ik volgens mij nog nooit weggehakt....
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het gehaald heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna ook best misselijk bent
Rode wodkaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb niet opgelet.... met wat voor fles ben je bezig dan?
Kop op!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja bedtijd, wekker gaat om half 5, en dat op m'n laatste dag..
Lijkt mij ook niet iets om te proberenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het gehaald heeft.
hmmmquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het gehaald heeft.
Dat is lekker.... heb ik ook nog staan... maar geen bier in huisquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rode wodka![]()
Als deze fles op is ga ik over op bier
Knuffels voor J-K !!!!! Werk ze!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja bedtijd, wekker gaat om half 5, en dat op m'n laatste dag..
hmmquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet iets om te proberen
topgear veronicaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaat mclaren... foto en rugnummer
2 liter chocomelquote:
is t al ijs en ijskoud dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 liter chocomeldat wil jij proberen?
Chocomel is echt alleen maar lekker als het echt warm is met slagroom of juist ijs en ijs koud!!quote:
Peu?quote:
Ik leg t wel ff in de vriezer hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Plaatje kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijnquote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjQzNjAxODY4OF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTg1NDEyMDE@._V1._SX640_SY960_.jpg" on this server.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hey faxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Nu wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keerquote:
En waarom wordt dit pas zo laat op de avond verteld?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog zo'n 90 minuten ja al voor de 31ste keer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
brrrquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg t wel ff in de vriezer hoor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje: Ja hoi, ik ga chillen met vrienden. Ik zie je vannacht wel of anders morgen een keer. Doei doei!
Leuk hoor mama zijn van een puber
feli tijn feli tijntjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Zou seksuele relaties mee aanknopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
En een superrelatie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou seksuele relaties mee aanknopen.
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou mee trouwen, kindjes maken en een labrador kopen
oquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet maar deze was wel tof
Dat allemaal ja ...pffquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk zou 'ie dat. Hij heeft minder gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een station? En nee, dan bedoel ik geen treinstation sulle!!
blijft wel een running gag datquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, was prachtig tochquote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nounounou. Laten we niet te hard van stapel lopen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook wel om lachen
Alsof ik wel toe ben aan trouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
[..]
Ben jij echt toe aan kinderen?
[ afbeelding ]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik wel toe ben aan trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof trouwen tegenwoordig iets anders is dan samenwonen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef twi het volgende:
Ilse de LangeJammer dit, twi. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik niet toe ben aan een relatie.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten man, jij Olivia Wilde afwijzer.
Zo ben ik. Heerlijk, helder, kaneel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |