Ik moet toch maar eens gaan kijken naar die filmquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sif is koelVeel meer schermtijd nodig indd...
O TB >>>> Sif was leuk om naar te kijken en een beetje heldhaftig ook nog

Ik zal ze uitdagen om 2 liter water binnen een uurtje weg te werken.... daar kan je ook best ziek van zijn en daar zit 0% inquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het ook niet, al denken zij van wel

Daar ga ik maar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles moet op
Binnen nu en 23:00

wow... dat is heftig.... nou dat verklaart de schermtijd gelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw die Sif speelde had haar rug gebroken tijdens het filmen. Daarom is ze er verder uitgeschreven.

2 liter (chocolade)melkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal ze uitdagen om 2 liter water binnen een uurtje weg te werken.... daar kan je ook best ziek van zijn en daar zit 0% in

Heb je Sourz ja?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik maar niet aan beginnen
1,5L whisky
0,5L sourz
2,5L bacardi

Het schandalige was wel dat er toen een headline was: Thor actor seriously injured (don't worry, it's not Loki).quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wow... dat is heftig.... nou dat verklaart de schermtijd gelijken ook dat je haar eindgevecht niet ziet

Ja, zal er voorlopig nog wel liggen ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je Sourz ja?
Mag ik die bij jou op tueten

Ik denk dat je daarna ook best misselijk bentquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben best gek op chocolade melk maar 2 liter heb ik volgens mij nog nooit weggehakt....

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schandalige was wel dat er toen een headline was: Thor actor seriously injured (don't worry, it's not Loki).

Hihihihiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zal er voorlopig nog wel liggen ook

Geen idee..... het is nog niet koud genoegquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna ook best misselijk bent

alleen als hij ijskoud is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee..... het is nog niet koud genoeg

Ruimte zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HihihihiNiet als ik gewoon daaro kan pitten

Wat mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Lalalala
* Huppelmuts zingt een liedje voor de SC-ers

quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw die Sif speelde had haar rug gebroken tijdens het filmen. Daarom is ze er verder uitgeschreven.

Prachtig hequote:

Nou.quote:

Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Stomme publiciteitsactie

Proostquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee alleen als het ijs en ijs koud is....

Muchos Gracias schone Huppel ....quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Lalalala
* Huppelmuts zingt een liedje voor de SC-ers

Hiddleston ja..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiek

Geen nood, ze is hersteld. Google Jamie Alexander red carpet.quote:

iddquote:
Nou daarom vond ik het niet speciaal, maar hij speelt zo lekker gemeenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kerel die Loki speelt is enorm populair. Tumblr publiek

Daar ben ik ook verbaasd over jaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |