Ik ben niet zo'n mietjequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je gaat niet eerst even snel googlen zo dat je je fout niet hoeft toe te geven?
Heeft niets te maken met mietje zijn hoorquote:
Moest wel. Anders krijgen we weer copyright gezeik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Gemeen hoor om de afbeelding snel te editten!!
Tuurlijk wel, wie durft er zn fout nu niet toe te geven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met mietje zijn hoor
Dat ligt eraan waar het is en hoe vol mijn telefoon isquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nep man.
Jij bent er zeker ook zo 1 die de weg gaat vragen als hij verdwaald is?
Wat heeft dat ermee te maken? De laatste keer dat ik keek, draaide Google Maps gewoon online.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar het is en hoe vol mijn telefoon is
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon hequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? De laatste keer dat ik keek, draaide Google Maps gewoon online.
Daar hebben ze autoladers voor uitgevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon he
Geweldige uitvindingquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze autoladers voor uitgevonden
De accu van je telefoon leeg laten lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een lege batterij kan je niet online op je telefoon he
En 230v laders die je gewoon in je tas bij je hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze autoladers voor uitgevonden
Alsof je altijd zomaar op kan ladenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De accu van je telefoon leeg laten lopen
[..]
En 230v laders die je gewoon in je tas bij je hebt.
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je altijd zomaar op kan laden
Omdat je niet altijd ergens vandaan komt waar je op kan ladenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.
Hoewel dat eigenlijk nooit gebeurd, mijn telefoon gaat eigenlijk wel de hele dag mee.
Ik vind één dag wel erg kort voor een telefoon om mee te gaan op een batterij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog nooit gehad dat ze nee zeiden als ik vroeg of ik mn telefoon kon opladen.
Hoewel dat eigenlijk nooit gebeurd, mijn telefoon gaat eigenlijk wel de hele dag mee.
Dat ligt eraan waarvoor en hoeveel je em gebruikt. Langer zou beter zijn ja, maar helaas gaat dat niet altijd opquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind één dag wel erg kort voor een telefoon om mee te gaan op een batterij.
In die volgorde?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Weekend en dan een weekje ziek zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |