Hoezo helaas?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets in die trant, helaas ja.Bijna vanaf though.
Noh, natte patat. Was het nog eetbaar?
Dank jequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef Omdatappel het volgende:
Wat is dit nou weer voor gruwelijk plaatje in de OP.
Even aanpassen.
Neh, alleen voor papiertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo helaas?Niet leuk?
Jawel, gelukkig wel
Wat wil je hierna gaan doen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, alleen voor papiertje.
Oh, fijn.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het belang van stijl kan niet onderschat worden.
Jij met je kapsalon-fetisj ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:05 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van klamme patatjes. Zoals ze in een kapsalon zacht worden van de knoflooksaus.
Het erge is, twi is eigenlijk erger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij met je kapsalon-fetisj ook.
Je niks van stijl aantrekken en het toch doen.quote:
Ik zou wel weer een konijn willen hebben.quote:
Wow, das wel heel wat andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie, waarschijnlijk.
Awesome.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je niks van stijl aantrekken en het toch doen.
Ik heb al vernomen dat er rond Kerst een gourmetavond bij mij thuis is.
Mijn vrienden
Je mag de mijne wel even aaien. Kans dat je daarna nog maar één arm over hebt, is aanwezig.quote:[..]
Ik zou wel weer een konijn willen hebben.
Altijd hè! Bij jou?quote:
Sadistquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Appel snijd ik altijd met een mesje
Hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Appel snijd ik altijd met een mesje
Doe maar taart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:11 schreef Myraela het volgende:
Appel gooi ik in de prullenbak. Of in een taart.
wat ben je toch schattugquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat nog niet eens; ik hou gewoon van kleine hapjes, ofzo.
*insert gemopper van mijn konijn*quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ben je toch schattug
Appeltaartquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:11 schreef Myraela het volgende:
Appel gooi ik in de prullenbak. Of in een taart.
Ik zeg bijna altijd dat alles goed gaat. Nee zeggen vind ik zo'n een roep om aandacht. Sowieso is de vraag of alles goed gaat een rare.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd lijkt me prettig.
Hier ook wel, hoor.
Twi is inderdaad wel een kapsalon persoon. Maar jij kookt toch iedere avond als een waar keukenprinsesje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het erge is, twi is eigenlijk erger.Als we eten bestellen neem ik pizza en hij kapsalon.
Woon je op acceptabele afstand van Leiden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome.
[..]
Je mag de mijne wel even aaien. Kans dat je daarna nog maar één arm over hebt, is aanwezig.
Is ook zo, inderdaad. Maar wat moet ik dan vragen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg bijna altijd dat alles goed gaat. Nee zeggen vind ik zo'n een roep om aandacht. Sowieso is de vraag of alles goed gaat een rare.
klotekonijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*insert gemopper van mijn konijn*
Geen ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook zo, inderdaad. Maar wat moet ik dan vragen?
Oh, hmm.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woon je op acceptabele afstand van Leiden?
Zo'n gemeen konijn?
Veenendaalquote:
Je vriend?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Hij zit soms ook gewoon echt in zichzelf te mopperen. Zit ik aan de eettafel aan m'n project te werken, hoor ik ineens gegrom en shit. Zit 'ie daar in een hoekje te mopperen.
Hoe dan.
Niet zo spectaculair. Laatste stagedag gehad, somber naar de regen buiten gestaard en nagedacht over een ruitenwissermogelijk voor mijn bril. That's about it.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe was je dag eigenlijk, Appel?
Konijnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Hij zit soms ook gewoon echt in zichzelf te mopperen. Zit ik aan de eettafel aan m'n project te werken, hoor ik ineens gegrom en shit. Zit 'ie daar in een hoekje te mopperen.
Hoe dan.
Maar hij is awesome. Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veenendaal
Dat ga ik niet reizen om een konijn te aaien natuurlijk.
Blijft een apart beessiequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe dan.
Meestal wel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi is inderdaad wel een kapsalon persoon. Maar jij kookt toch iedere avond als een waar keukenprinsesje?
N'awhh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen
De mijne zat buiten en jaagde daar alles uit de tuin. Ook de hond van mijn zus. En een sperwer
Maar dat muizen zijn eten opaten, vond hij helemaal prima.
Zulks een lieverd
Ik was daar gisteren jahquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar hij is awesome. Je weet niet wat je mist.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, m'n andere vriend. Konijnenvriendje.
Nee, aan de studie gezeten en voor de rest vrij weinig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet zo spectaculair. Laatste stagedag gehad, somber naar de regen buiten gestaard en nagedacht over een ruitenwissermogelijk voor mijn bril. That's about it.
Heb jij nog leuke dingen meegemaakt?
Doe je ogen nog eens dicht, kijken wat er dan gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef gianni61 het volgende:
wauw, ik kijk even niet en gelijk zijn appel en myr hier
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijft een apart beessie
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar hij is awesome. Je weet niet wat je mist.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal wel ja.Vanavond hadden we een enorme biefstuk.
Jaquote:
Ga je dan weer weg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je ogen nog eens dicht, kijken wat er dan gebeurt.
Ja, ik dus niet, sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren jah
Hoi giann!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef gianni61 het volgende:
wauw, ik kijk even niet en gelijk zijn appel en myr hier
Productief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, aan de studie gezeten en voor de rest vrij weinig.
Nee, totaal niet. Drama-dagje geweest.quote:
Meer kans voor ons gewone stervelingenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt liever dat mijn vriend moppert?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.quote:[..]
Ja
Ook wel een knuffelbeest. Als je buiten kwam, sprong hij tegen je op dat je hem op moest pakken. Als je zat, sprong hij op je schoot en drukte hij zich plat en ging hij liggen relaxen als je over zijn kopje aaide.
Ik mis hem wel.
Neem gewoon nog een nijn.Omdat peer.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]DropjesnijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.
Neem gewoon nog een nijn.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, als ie leiv is
Oh, grutjes. Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Drama-dagje geweest.
Ja dat heb ik dus met meisjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Maar hij kijkt gewoon zo schattig, daarom vind ik 'm lief.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Meer kans voor ons gewone stervelingen
Niet alle meisjes kijken liev hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus met meisjes
Wel veel te veelquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alle meisjes kijken liev hoor
Hai! Ik waarschuw meteen, ik ben niet van het iedereen apart begroeten meestal hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Muto het volgende:
Ik heb Myr niet eens gegroet. Hallo Myr!
Sorryquote:
Oh, oei. Werkt niet, hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus met meisjes
Sommige meisjes kijken bitchy.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alle meisjes kijken liev hoor
hoiquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige meisjes kijken bitchy.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb nog even aan je gedacht hoor, toen ik thee dronk vanochtend.
Voel je je aangesproken?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige meisjes kijken bitchy.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Mooi beest wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.
Neem gewoon nog een nijn.![]()
Dat was die van mij in de eerste jaren ook niet hoor. Toen was hij veel aan het bijten en krabbelen. Maar later, toen hij al vader was geworden, werd hij ineens keilief. Misschien omdat ik minder thuis was en hij mij en zijn vrouwtjes miste.
Ik heb nu geen tuin en kan niet goed tegen harige beesten binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
He, die heb ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekkerWat had je voor thee?
Ik had net nog een kopje munt kaneel
Die is lekker hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er was eigenlijk alleen nog maar groene thee, earl grey en citroen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekkerWat had je voor thee?
Ik had net nog een kopje munt kaneel
Had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietIk kijk altijd schattig
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is lekker hè?![]()
Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal lekker zo in de winter. Lekker warme handen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja van de Lidlquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er was eigenlijk alleen nog maar groene thee, earl grey en citroen.
Heb maar even rooibos gepikt boven, dat is toch iets lekkerder.
Munt en kaneel samen?
Dus er is nog hoop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi beest wel.![]()
Dat was die van mij in de eerste jaren ook niet hoor. Toen was hij veel aan het bijten en krabbelen. Maar later, toen hij al vader was geworden, werd hij ineens keilief. Misschien omdat ik minder thuis was en hij mij en zijn vrouwtjes miste.
Ik heb nu geen tuin en kan niet goed tegen harige beesten binnen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk.
Helemaal lekker zo in de winter. Lekker warme handen
Die zit volgens mij niet in Veenendaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja van de Lidl![]()
Lidl![]()
Ik heb daar ook een zak Gieser Wildeman peren gekocht
Stoofpeertjes![]()
Ik woon op 170 meter van een Lidl volgens googlequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zit volgens mij niet in Veenendaal.Niet bij mij in de buurt in ieder geval.
Klinkt wel lekker.
Ik moet jou leren Googlen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar ging het mis. Ik zocht op 'Shanaynay'.
Lidl heeft niet zo heel veel goede spullen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja van de Lidl![]()
Lidl![]()
Ik heb daar ook een zak Gieser Wildeman peren gekocht
Stoofpeertjes![]()
Hoe oud is die van jou dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop.
Alleen kan 'ie geen vader meer worden. Hmm.
Heb je de vrouwtjes weggedaan of waren die sowieso niet van jou?
Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woon op 170 meter van een Lidl volgens google
Ik eet voornamelijk groente en fruitquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lidl heeft niet zo heel veel goede spullen.
Van sommige dingen word ik misselijk.
[..]
Hoe oud is die van jou dan?
Die van mij is 5 jaar zo geweest, van de 10. Denk ik.
Vrouwtjes waren van mijn zusje en die heeft ze aan een kennis gegeven. Alle babykonijnen ook weggegeven aan vrienden. Die zijn allemaal vrij snel dood gegaan.
Wel heel handigquote:
Groente en fruit daar is inderdaad goed. Erg lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet voornamelijk groente en fruitEn dat is allemaal heerlijk
![]()
![]()
![]()
Vlees is ook altijd goed trouwens, alleen dingen als chips enzo moet je niet daar kopen..
Jij ook al een konijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Over konijnen.. hadden jullie een ram en is die gecastreerd? Heb mijne in de zomer gecastreerd omdat ie alles non-stop neukte maar nu heeftie allemaal rare trekjes gekregen. Gaat echt overal graven.. waar dat heul niet kan. Deed ie daarvoor nóóit
1 tot 1,5. Heb 'm niet vanaf dat 'ie een babybunny was, helaas en weet ook niet precies wat 'ie heeft meegemaakt, dus kan ook daardoor komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe oud is die van jou dan?
Die van mij is 5 jaar zo geweest, van de 10. Denk ik.
Vrouwtjes waren van mijn zusje en die heeft ze aan een kennis gegeven. Alle babykonijnen ook weggegeven aan vrienden. Die zijn allemaal vrij snel dood gegaan.
Ook weer zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel heel handigAls ik een kwartier voor sluitingstijd nog iets bedenk dat ik nodig heb dan kan ik nog snel even heen en dan heb ik nog alle tijd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Over konijnen.. hadden jullie een ram en is die gecastreerd? Heb mijne in de zomer gecastreerd omdat ie alles non-stop neukte maar nu heeftie allemaal rare trekjes gekregen. Gaat echt overal graven.. waar dat heul niet kan. Deed ie daarvoor nóóit
Ja, heb ik ook gedaan maar dan nogquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al een konijn?Eindelijk een goede SC
Ik had gewoon een knuffel in zijn hok gelegd. En die bereid hij 25 keer per dag.
Dan neem ik mijn groet terug.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai! Ik waarschuw meteen, ik ben niet van het iedereen apart begroeten meestal hoor.
En dat niet alleen. Mensen snappen niet dat konijnen in eerste instantie helemaal niet van die knuffeldieren zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
Konijntjes zien zo knuffelbaar uit.Jammer dat er zoveel mensen zijn die ze alleen om hun schattigheid kopen en niet nadenken over wat bij zo'n beest komt. Ben voor een artikel bij zo'n konijnenopvang geweest. Echt zo zielig, dat hele asiel zat helemaal vol.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne wil wel graag geknuffeld worden
Dat moet je daar gewoon niet kopen neequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groente en fruit daar is inderdaad goed. Erg lekker.
Ik eet weinig vlees, dus dat weet ik niet.
Chips en dergelijke is daar inderdaad vergif.
Ik heb nooit huisdieren gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al een konijn?Eindelijk een goede SC
Ik had gewoon een knuffel in zijn hok gelegd. En die bereid hij 25 keer per dag.
Vind het echt sneu voor al die konijntjes. Omdat mensen er zo weinig over weten en de konijnen te vaak in een opvang eindigen, worden konijnen steeds minder vaak in dierenwinkels verkocht. Is maar goed ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Mensen snappen niet dat konijnen in eerste instantie helemaal niet van die knuffeldieren zijn.Meteen optillen en shit.
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
1 tot 1,5. Heb 'm niet vanaf dat 'ie een babybunny was, helaas en weet ook niet precies wat 'ie heeft meegemaakt, dus kan ook daardoor komen.
Oh, dat klinkt wel zielig.
Hmm, vreemd. Maar hij zit in de kamer dus, dat het graven een probleem is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan maar dan nog
Beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels. In Parijs verkopen ze ook puppy's en kittens. Mijn hart brak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het echt sneu voor al die konijntjes. Omdat mensen er zo weinig over weten en de konijnen te vaak in een opvang eindigen, worden konijnen steeds minder vaak in dierenwinkels verkocht. Is maar goed ook.
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het echt sneu voor al die konijntjes. Omdat mensen er zo weinig over weten en de konijnen te vaak in een opvang eindigen, worden konijnen steeds minder vaak in dierenwinkels verkocht. Is maar goed ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een van de vrouwtjes was al ouder en die haalde ook constant uit naar ons. Was vroeger mishandeld door haar vorige baas.
Had ook een paar baby's doodgebeten.
Gewoon geduld hebben en regelmatig aanraken. Komt wel goed.
Die heb ik ook gezien. Heel lief, die puppy's, maar ik vond het ook zó sneu.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels. In Parijs verkopen ze ook puppy's en kittens. Mijn hart brak.
Wat zei je tegen haar toen ze dat vroeg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Had toch verteld dat zo'n vriendin vroeg of ze mijn konijn een weekje mocht lenen of t iets was voor der? Dat is ook zo'n type. Als ze hier is wil ze 'm ook oppakken enzo terwijl ik echt al 100 keer heb verteld dat konijnen daar echt niet van houden
..
Hoe reageerde ze trouwens toen je antwoordde?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Had toch verteld dat zo'n vriendin vroeg of ze mijn konijn een weekje mocht lenen of t iets was voor der? Dat is ook zo'n type. Als ze hier is wil ze 'm ook oppakken enzo terwijl ik echt al 100 keer heb verteld dat konijnen daar echt niet van houden
..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
Ja, het is een soort van tapijt maar dan heel ruw.. ben bang dat het kapot gaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een van de vrouwtjes was al ouder en die haalde ook constant uit naar ons. Was vroeger mishandeld door haar vorige baas.
Had ook een paar baby's doodgebeten.
Gewoon geduld hebben en regelmatig aanraken. Komt wel goed.
[..]
Hmm, vreemd. Maar hij zit in de kamer dus, dat het graven een probleem is?
Pff.. hier een straat achter verkopen ze ook puppys en kittens trouwens in de dierenwinkel.. :/quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels. In Parijs verkopen ze ook puppy's en kittens. Mijn hart brak.
Ehh neequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Heel lief, die puppy's, maar ik vond het ook zó sneu.In Azië is het nog erger gesteld met hoe ze die dieren verkopen. Heb misschien nog wel ergens een foto liggen.
[..]
Wat zei je tegen haar toen ze dat vroeg?
Ik ging bij elk beestje kijken of het nog wel leefde. Kutgevoel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Heel lief, die puppy's, maar ik vond het ook zó sneu.In Azië is het nog erger gesteld met hoe ze die dieren verkopen. Heb misschien nog wel ergens een foto liggen.
Kan ze beter een knuffel kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh nee. En even later ook over gehad en toen zei ik van ja, anders begin je gewoon met een hamstertje. En toen zei ze ook van "Janee ik wil een konijn want met een hamster kun je niet knuffelen". Toen zei ik weer dat veel konijnen niet echt willen knuffelen. Wel eens geaaid worden maar dat moet je echt heel erg opbouwen
..
Hmm, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ging bij elk beestje kijken of het nog wel leefde. Kutgevoel.
In Azië kun je toch ook een hondje of iets huren voor een dag?Zodat je dan alleen maar puppy's kunt hebben als huisdier. Of als je te druk bent, lekker makkelijk.
Nou ja, dat is een rotsysteem, maar het is een stuk beter dan honden die verwaarloosd worden of afgemaakt als ze geen puppy meer zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ging bij elk beestje kijken of het nog wel leefde. Kutgevoel.
In Azië kun je toch ook een hondje of iets huren voor een dag?Zodat je dan alleen maar puppy's kunt hebben als huisdier. Of als je te druk bent, lekker makkelijk.
Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff.. hier een straat achter verkopen ze ook puppys en kittens trouwens in de dierenwinkel.. :/
Awww, wat zieligquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat moet je daar gewoon niet kopen neeMaar eigenlijk alles wat ik tot mijn dagelijkse boodschappen reken kan ik heul prima bij de Lidl hoor
[..]
Ik heb nooit huisdieren gehadwaar m'n vader niet allergisch voor was was m'n moeder allergisch. En nu woon ik op kamers dus ook niet echt handig..
Maar onze buren hadden wel konijnenFred en Wilma, en ze hebben 1 keer jonkies gehad, Jip en Janneke, maar er was iets mis met Fred, dus Jip en Janneke werden niet zo oud allebei. En Fred ging vlak daarna ook dood. En Wilma heeft nog jaren geleefd en werd absurd groot
Zo groot dat ze een enorm kuikenhok voor haar hadden gehaald zodat ze nog wat kon bewegen
Wilma was echt tofknuffeldier was dat
Verstandig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Optillen doe ik alleen als het noodzakelijk is. Dus bijvoorbeeld als z'n nageltjes geknipt moeten worden. Dat blijf ik wel gewoon doen, hoe erg hij ook protesteert, wil niet dat 'ie zichzelf pijn doet.
Brr.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een rotsysteem, maar het is een stuk beter dan honden die verwaarloosd worden of afgemaakt als ze geen puppy meer zijn
Oh dat is wel waar trouwensquote:
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.
Volgens mij niet echt. Eigenlijk alleen áls ik 'm dan tegen z'n zin heb opgepakt, bijvoorbeeld voor z'n nagels. Dan springt 'ie snel op de grond als we klaar zijn, maar springt 'ie na tien minuten wel uit zichzelf op schoot.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig.
Is er wel verbetering zichtbaar?
Ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.
Té cute.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook even konijnenspam![]()
![]()
Ik ben niet genoeg hier aanwezig voor een huisdier, regelmatig zo een week ergens anders enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, wat zieligWel leuk dat jullie dan gewoon konden kijken bij de buren.
Op kamers hoeft geen probleem te zijn, hangt er vanaf hoe vaak je thuis bent.
Ik had een slang toen ik op kamers woonde.
[..]
Verstandig.
Is er wel verbetering zichtbaar?
Ja, zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van tapijt maar dan heel ruw.. ben bang dat het kapot gaat. Verder niet echt last van ofzo.. maar vroeg me gewoon af of jullie het herkende
.
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar terug liep ik aan het begin van de zomer met m'n vriend door een bos in de buurt. En toen kwamen we een tam konijn tegen, die was daar overduidelijk gedumpt. Die hebben we toen opgepakt en ondertussen m'n schoonmoeder gebeld. Zij is toen ons met een kooi tegemoetgekomen. En ja de dierenopvang zat vol dus toen had zij maar een hoek in de tuin konijnklaar gemaakt. Een week later vond zij samen met haar andere zoon ook een tam konijn, dus die ook maar mee.
En toen bleken ze niet gecastreerd en hadden ze ineens een nestjeMaar de papa en mama bleken niet echt handelbaar te zijn, dus hebben we uiteindelijk via internet een opvang 100km verderop voor ze gevonden waar we ze heen hebben gebracht. En van de jonkies huppelen er nu nog 3 in de tuin daar..
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook even konijnenspam![]()
![]()
Oh, ja dat gelukkig nog niet want je mag er niet bij komen. Alleen van achter het raampje kijken zeg maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.
Fritsquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Té cute.
Hoe heet 'ie ook alweer?
Hmm.. ja. Moet 'm gewoon wat vaker een telefoonboek geven oidquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zou zonde zijn.
Mijn konijn groef wel, maar omdat hij buiten zat had ik er geen last van. In de aarde, in zijn stro, op de stenen.
Maar nooit gecastreerd, dus weet niet of er verschil is.
[..]
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.
[..]
Wat een scheetje
Ik weet wel dat de dierenwinkel in het winkelcentrum bij ons vroeger wel eens puppies en kittens verkocht, maar dat is iets van 15 jaar terug ofzo en ze zaten nooit lang in die hokken. Daarna eigenlijk ook nooit meer gezien neequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.
Misschien gebeurt dat ook wel gewoon zonder vergunning, hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.
Omgquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Gefunden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is echt zielig.
Boycotten die shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet
Die man van die dierenwinkel vind ik ook maar naar trouwens.. die hele dierenwinkel. Nee, ben er ook niet van.
Oh daar waren ze bij ons wel streng op trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat 'ie zo'n groot en stoer konijn is en dat we ja echt heus al bijna klaar zijn en dat 'ie duizend snoepjes krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er trouwens zo'n hekel aan om die nagels te knippen. Begin gewoon zelf bijna te janken omdat dat beestje dan zo helemaal in paniek is en super snel gaat ademen enzo. Vind het zooo sneu
Kan me hier echt druk over maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Gefunden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is echt zielig.
Het is al bijna kerst, dus je bent er bijna vanafquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
De nagels van Crack's konijn knippen is het kutste wat er is. Ik vind het eng, Crack begint standaard te huilen en het konijn is ook niet bepaald fan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
De nagels van Crack's konijn knippen is het kutste wat er is. Ik vind het eng, Crack begint standaard te huilen en het konijn is ook niet bepaald fan.
Elk. Mother. Fucking. Jaar. Weer. Die. Grap.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is al bijna kerst, dus je bent er bijna vanaf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk. Mother. Fucking. Jaar. Weer. Die. Grap.
Ga eten danquote:
Ja, kom er ook nooitquote:
Pff.. en dat is daar gewoon normaal? Dit was geen uitzondering ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van puppy's tot volwassen honden. Ze hadden ook van die enorme herdershonden.
Trapt ie toch niet inquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat 'ie zo'n groot en stoer konijn is en dat we ja echt heus al bijna klaar zijn en dat 'ie duizend snoepjes krijgt.
Dus het komt er meestal op neer dat ik dat beest mishandel, hij vloekt en tiert en crack er ondertussen naast zit te snikken.quote:
Nog steeds ziek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat gelukkig nog niet want je mag er niet bij komen. Alleen van achter het raampje kijken zeg maar
Ohja.quote:[..]
Frits.
Je kan kerst ook bijna een maandje naar voren halen.quote:
Ik heb hier niet zo snel een konijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan kerst ook bijna een maandje naar voren halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking konijnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Eigenlijk alleen áls ik 'm dan tegen z'n zin heb opgepakt, bijvoorbeeld voor z'n nagels. Dan springt 'ie snel op de grond als we klaar zijn, maar springt 'ie na tien minuten wel uit zichzelf op schoot.
Tof. Ik vind wel dat het een beetje bij het kind zijn hoort, het hebben van een huisdier. Leer je verantwoordelijkheid van enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet genoeg hier aanwezig voor een huisdier, regelmatig zo een week ergens anders enzoDus dat doe ik niet
En bij de buren was het altijd tof, wij mochten altijd helpen met de konijnenhokken en als ze op vakantie gingen mochten wij ze verzorgen enzo
En ze hebben ons altijd geleerd hoe we met ze moesten omgaan uiteraardOnderkant ondersteunen bij het oppakken enzo
Al mochten we alleen Wilma oppakken, maar die hield wel van knuffelen, die kwam ook bij je op schoot zitten als je in het gras zat enzo
Fred hield er niet zo van..
Ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
Nog nooit meegemaakt in een dierenwinkel. In Veenendaal zit er eentje waar kinderen altijd als een malle van boven de konijnen soort van bespringen met hun vieze snotterige plakhanden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar waren ze bij ons wel streng op trouwens![]()
We mochten kijken, echt alleen kijken, en als we ook maar 1 vinger uitstaken dan werden we de winkel uitgezet
Ik denk het wel. Was daar met mijn neef en die vond het niet vreemd of zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff.. en dat is daar gewoon normaal? Dit was geen uitzondering ofzo?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
O, ik heb hier ook nog een andere rare foto van dieren. Of ja, dieren? Op dat moment was het al eten en te koop.
OmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook ooit kippenvoeten gegetenwas niet te eten gewoon
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Man oh man, raar om te zien ja. Hoe zijn mensen daar zelf met een huisdier? Wel gewoon normaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Was daar met mijn neef en die vond het niet vreemd of zo.
Hoe doe jij dat dan? Hoe pak je 'm vast bedoel ik?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijne wel.Al mopperend, though.
Ze vangen in huis wel meerdere dieren opquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.
Awh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het komt er meestal op neer dat ik dat beest mishandel, hij vloekt en tiert en crack er ondertussen naast zit te snikken.Geen fijne middagen zijn dat. Gelukkig hoeft 't niet te vaak
Dat vind ik lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omnomnom
ik heb ook ooit kippenvoeten gegetenwas niet te eten gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Man oh man, raar om te zien ja. Hoe zijn mensen daar zelf met een huisdier? Wel gewoon normaal?Dus als ze der eentje hebben gekocht?
Echt hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking konijnen
Bijna zo erg als katten.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker.![]()
![]()
Hier nog een lekkere foto voor jou:Vind je dat lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?![]()
Hoe eet je dat?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker.![]()
![]()
Hier nog een lekkere foto voor jou:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Baby darling doll face honey
Vooral etenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Hoe pak je 'm vast bedoel ik?
Ik wikkel hem meestal in een theedoek behalve één voetje en dan houdt crack de rest in bedwang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.
Sowieso geen one man's job.Zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?![]()
Hoe eet je dat?
Jup!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Gaat ie dan niet spartelen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.
Sowieso geen one man's job.Zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Omg, die ziet er heeel lief uitquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Maar eerst: hoe at jij het?
[..]
Jup!
[ afbeelding ]
Schattig ding joh.
Ik wist niet hoe, dus ik plukte het vlees eraf en toen sabbelde maar eraanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Maar eerst: hoe at jij het?
[..]
Jup!
[ afbeelding ]
Schattig ding joh.
Goed idee, ook eens proberen! Had 'm al eens in een vochtige handdoek gerold toen het zo warm was. Vond 'ie prachtig, maar hij zag er uit als een fucking loempia.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wikkel hem meestal in een theedoek behalve één voetje en dan houdt crack de rest in bedwang.
Daar heeft Crack ook nog een leuke foto vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed idee, ook eens proberen! Had 'm al eens in een vochtige handdoek gerold toen het zo warm was. Vond 'ie prachtig, maar hij zag er uit als een fucking loempia.
Pootje in saus doen en dan steeds een stukje eraf bijten. Botjes natuurlijk niet opeten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe, dus ik plukte het vlees eraf en toen sabbelde maar eraan
Heel soms, maar je moet niet te veel trekken en doen, gewoon snel knippen en zelf ook rustig blijven. Dat laatste helpt ook veel, dieren voelen die shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ie dan niet spartelen?
Wij doen 'm altijd in een theedoekje omdat ie zo spartelt
Dat kan nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pootje in saus doen en dan steeds een stukje eraf bijten. Botjes natuurlijk niet opeten.
Goede mensen, Respect.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vangen in huis wel meerdere dieren op
Ze zijn ooit begonnen met katten, en uiteindelijk 2 daarvan zelf gehouden, en daarna honden, en nu heeft ze er daar ook 2 van.
1x een hond gehad, die was echt zwaar mishandeld en superbang voor mensen enzo. En zij had hem opgevangen thuis om hem minder bang voor mensen te maken. En toen werd hij heeeel langzaam steeds liever en minder bang en toen bleek ie uiteindelijk echt supersuper lief![]()
![]()
1x lag ie tegen me aan op de bank en ik was hem aan het kroelen, en toen stond ik op om even naar de wc te gaan en toen kwam er echt zo'n verongelijkt blafje uit met z'n kop half overeind zo van 'ja maar wat doe jij nou? je was met mij bezig..' Hij nam het er echt van
Uiteindelijk is hij bij een heel lief vrouwtje die alleen was en met pensioen was geplaatst, die had alle tijd voor hem. En die bleef ook foto's van hem sturen enzo![]()
Paar jaar terug is ie overleden
Ik dacht juist altijd dat konijnen daardoor meer in paniek raken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ie dan niet spartelen?
Wij doen 'm altijd in een theedoekje omdat ie zo spartelt
Dat helpt bij Frits echt niet. Die gaat al trappen en spartelen als je zijn poot alleen maar aanraakt. En nou vind ik het zelf niet erg dat hij mij schopt of krabt, dat boeit niet. Maar ik ben altijd zo bang dat hij zichzelf bezeertquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel soms, maar je moet niet te veel trekken en doen, gewoon snel knippen en zelf ook rustig blijven. Dat laatste helpt ook veel, dieren voelen die shit.
Helemaal wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal wel?We bedoelen toch deze?
nee ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, doe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heeft Crack ook nog een leuke foto van
O, die zijn er niet eens lekker uit.quote:
Hmm, dan misschien oefenen zonder daadwerkelijk te knippen? Dat 'ie leert dat het niet alleen maar eng hoeft te zijn, het aanraken van z'n pootje. En dan fucking veel snoepjes of stukjes appel of wat 'ie ook maar lekker vindt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat helpt bij Frits echt niet. Die gaat al trappen en spartelen als je zijn poot alleen maar aanraakt. En nou vind ik het zelf niet erg dat hij mij schopt of krabt, dat boeit niet. Maar ik ben altijd zo bang dat hij zichzelf bezeert
Dat is vet hardquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die zijn er niet eens lekker uit.Maar dat kan je toch ook op dezelfde manier eten? Gewoon stukken eraf bijten.
Ik vond het niet te etenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij die andere kan dat wel. En die zijn lekker, vooral als het bot vooraf is verwijderd.
Lees mijn editquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat van jou ziet er dan ook smerig uit.Je moet die witte nemen.
Grote dierenvriend inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede mensen, Respect.
Al word ik er wel altijd verdrietig van dat het nodig is. Dat er zoveel mensen hun beest verwaarlozen.
Aww, mooi verhaal.
Heb je daar nu een foto van?
Ja dat blijktquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou Aldo, ik zal je wel eens wat vertellen, in Vietnam kunnen ze soms wel correct Engels.
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat blijkt![]()
Maar wie gaat er nou vanuit dat je dat krijgtDat kun je niet eten
Ja goed, ik kijk voortaan wat beter naar de menukaarten in verre landenquote:
Ik heb maar 1 foto in mijn huis. Van mijn oude hondje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote dierenvriend inderdaad
En het is inderdaad echt heel jammer dat zulke dingen nodig zijn![]()
Maar gelukkig zijn er dus ook mensen die zulke dieren weer opvangen
Ze had hem 'gekregen' via een organisatie om te kijken of ze hem weer kon opkalefateren, en ze mocht zelf beslissen bij wie hij uiteindelijk zou gaan wonen![]()
Eerst was er nog een vrouwtje waar hij heen zou gaan, maar ze kwam er achter dat zij streng vegetariër was, en dat de hond dus ook strikt vegetarisch te eten zou krijgenDus daar is hij niet heen gegaan uiteindelijk
Nee ik heb zelf geen foto's van hem eigenlijk, die staan allemaal bij m'n schoonmoeder op de laptop.
Ik vind het ook wel fijn als ik daar benWij hebben dus nooit huisdieren gehad vanwege allergieën, maar zij hebben er genoeg en daar heb ik wel heel veel van geleerd idd
![]()
Lijkt me sowieso een goed idee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja goed, ik kijk voortaan wat beter naar de menukaarten in verre landen
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja goed, ik kijk voortaan wat beter naar de menukaarten in verre landen
Living on the edge.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.
Voor je het weet sabbel je aan kippenvoetenquote:
Ja zus!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een filmpje en ben al aan het uploaden.
Awwwquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto in mijn huis. Van mijn oude hondje.
Die moest weg omdat ik allergisch was. Zo pijnlijk.
Maar die mensen hadden een veel ruimer huis en een grote tuin. Ook meer tijd voor de hond. Dus uiteindelijk wel beter.
Kwamen ze toevallig 3 jaar later tegen in Friesland met de hond. Hij herkende ons direct. Helemaal emotioneel moment enzo.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
View My Video
Kijk! Het was een vochtige handdoek trouwens want ik had ook last van de hitte en hij was eigenlijk voor mi jbedoeld.
Wat kreeg ze dan?! Bij schaafijs kan ik me niks voorstellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Maar eten bestellen in een vreemd land is sowieso kut. Bij zo'n ijssalon bestelde een vriendin van mij een extra bakje schaafijs (huh?). Was wel een leuk moment van de vakantie, maar toch. Schaafijs...![]()
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kreeg ze dan?! Bij schaafijs kan ik me niks voorstellen..
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Maar eten bestellen in een vreemd land is sowieso kut. Bij zo'n ijssalon bestelde een vriendin van mij een extra bakje schaafijs (huh?). Was wel een leuk moment van de vakantie, maar toch. Schaafijs...![]()
IJsblokjes in siroop?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.
Oooh zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
View My Video
Kijk! Het was een vochtige handdoek trouwens want ik had ook last van de hitte en hij was eigenlijk voor mi jbedoeld.
Zal ik een bekentenis doen?quote:
Die van ons was ook een Border Collie. Ook getraumatiseerd. Was te jong bij de moeder weggehaald, veel in auto's vervoerd, gepest door andere honden. Het duurde echt jaren voordat hij wat normaal was. Hij schrokte zijn eten binnen 10 seconden op enzo. Kotsen als hij de auto zag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww![]()
Zij hebben ook een Border Collie gehad die een keer in vuurwerk heeft gehapt. Die was daarna bang voor ieder geluidje, echt heel zielig, die had gewoon geen leven meer. Uiteindelijk heeft ze haar naar een boerderij ergens in Groningen gebracht, waar ze alle ruimte van de wereld heeft zonder dichtslaande autodeuren overal enzo![]()
![]()
Soms is het gewoon beter als ze ergens anders heen gaan
Uiteindelijk maar een paar happen genomen voordat 'ie weg mocht. Alleen kut dat we in dat winkelcentrum nergens een prullenbak konden vinden.quote:
Kan ik me voorstellen iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zal ik een bekentenis doen?
[..]
Die van ons was ook een Border Collie. Ook getraumatiseerd. Was te jong bij de moeder weggehaald, veel in auto's vervoerd, gepest door andere honden. Het duurde echt jaren voordat hij wat normaal was. Hij schrokte zijn eten binnen 10 seconden op enzo. Kotsen als hij de auto zag.
Onder de bank schieten als hij vuurwerk hoorde. Arm beest.
Was wel een van de moeilijkste momenten van mijn leven, mijn beste vriendje wegbrengen.
Typisch he, heb je zo'n ding nodig.. zijn ze nergens te bekennenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar een paar happen genomen voordat 'ie weg mocht. Alleen kut dat we in dat winkelcentrum nergens een prullenbak konden vinden.
Precies. Wij nog aan mensen vragen waar zo'n ding stond, maar niemand die Engels kon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch he, heb je zo'n ding nodig.. zijn ze nergens te bekennen
Ik heb haar opgegetenquote:
Dan zet je het bakje toch op je hoofd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Wij nog aan mensen vragen waar zo'n ding stond, maar niemand die Engels kon.
Crack ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Ik die handdoek de hele tijd natmaken voor Crack, op een gegeven moment Frits er bij gezet, die vond het echt geweldig.
Op avontuur met Ezellquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Wij nog aan mensen vragen waar zo'n ding stond, maar niemand die Engels kon.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb haar opgegeten
Welk hoofd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zet je het bakje toch op je hoofd?
Neequote:
Hij zit er wel chillend bij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Ik die handdoek de hele tijd natmaken voor Crack, op een gegeven moment Frits er bij gezet, die vond het echt geweldig.
Maar je wilt wel weer een huisdier als je straks een eigen appartementje of iets hebt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen idd![]()
Maar goed dat je het toch gedaan hebtAls dat beter is voor het beestje
Oke danquote:
Ja, mja, was ergens in Azië.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op avontuur met Ezell
Haha, blijft raar hoor.. als niemand engels kan. Is toch eigenlijk zo normaal geworden
Volgende keer.quote:
Jij bent mij op vakantie dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mja, was ergens in Azië.![]()
Ik ben trouwens heel leuk op vakantie. Dan denk ik dat ik de weg weet, maar loop ik heel anders. Daar ben ik iets te eigenwijs in. Liep toen in Ierland helemaal de verkeerde kant op in mijn eentje, maar ik had toen wel weer die lekkere ijssalon gevonden. Dus zo erg was het ook niet.
[..]
Volgende keer.
Ik wil uiteindelijk wel een huisdier jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zit er wel chillend bij.
[..]
Maar je wilt wel weer een huisdier als je straks een eigen appartementje of iets hebt?
Dat lijkt me soms leuk maar vaak ook niet!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel leuk op vakantie. Dan denk ik dat ik de weg weet, maar loop ik helemaal verkeerd. Daar ben ik iets te eigenwijs in.Liep toen in Ierland helemaal de verkeerde kant op in mijn eentje, maar ik had toen wel weer die lekkere ijssalon gevonden. Dus zo erg was het ook niet.
[..]
Volgende keer.
Ze hebben ergens in Dublin een vet chille ijssalon waar ze bolletjes met Ferrero Rocher-smaak verkopen. Moet je echt heen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent mij op vakantie dus
Ik loop in Utrecht soms, voor mijn gevoel, ook gewoon rondjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me soms leuk maar vaak ook niet!![]()
Waar? stuurquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze hebben ergens in Dublin een vet chille ijssalon waar ze bolletje met Ferrero Rocher-smaak verkopen. Moet je echt heen.
[..]
Ik loop in Utrecht soms, voor mijn gevoel, ook gewoon rondjes.
Maar Ierland is makkelijk navigeerbaar. Duidelijke straten enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel leuk op vakantie. Dan denk ik dat ik de weg weet, maar loop ik helemaal verkeerd. Daar ben ik iets te eigenwijs in.Liep toen in Ierland helemaal de verkeerde kant op in mijn eentje, maar ik had toen wel weer die lekkere ijssalon gevonden. Dus zo erg was het ook niet.
[..]
Volgende keer.
Geen voorkeur?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk wel een huisdier ja![]()
Maar ik moet dan even kijken wat voor huisdierHangt allemaal af van hoe mijn leven er dan uit ziet en hoeveel tijd ik er voor heb
Hahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze hebben ergens in Dublin een vet chille ijssalon waar ze bolletjes met Ferrero Rocher-smaak verkopen. Moet je echt heen.
[..]
Die daar op de hoek in die grote winkelstraat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze hebben ergens in Dublin een vet chille ijssalon waar ze bolletjes met Ferrero Rocher-smaak verkopen. Moet je echt heen.
[..]
Ik weet de weg toch niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar? stuurof wijs aan IRL
![]()
Is echt te erg soms, maar ja. Gelukkig vind ik het wel leuk om te wandelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha. Zie jou daar al echt lopen
Is geen hoekpand. Zit vlakbij een juwelier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die daar op de hoek in die grote winkelstraat?
Er zat daar een juwelier om de 50 meter, dus ja...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet de weg toch niet.
[..]
Is echt te erg soms, maar ja. Gelukkig vind ik het wel leuk om te wandelen.
[..]
Is geen hoekpand. Zit vlakbij een juwelier.
Nee ik weet het nog niet neequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Ierland is makkelijk navigeerbaar. Duidelijke straten enzo.
[..]
Geen voorkeur?
Ik kocht 2 weken geleden bijna een paar kameleons omdat ze zo schattig waren.
Heb gelukkig mezelf kunnen weerhouden omdat ik niet wist hoe ik ze moest verzorgen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat daar een juwelier om de 50 meter, dus ja...
Zeker in de joodse wijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat daar een juwelier om de 50 meter, dus ja...
Wow, zo systematisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet nee![]()
Ik ga dan eerst kijken hoeveel ruimte ik heb, en hoe mijn tijdsindeling dan is, en dan uitzoeken welke dieren daar eventueel bij passenEn dán kijken wat voor verzorging ze nodig hebben en of ik dat kan bieden, en dán kijken wat ik het leukst vind
Vond het wel een leuke straat. Nog een tijd naar een accordeonspeler staan luisteren en hem centen gegeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zou echt niet meer weten waar ongeveer. Even Google Maps erbij halen.
Nee, het winkeldistrict.quote:
Ik wil gewoon niet de fout maken dat ik een beestje in huis neem waar ik eigenlijk achteraf helemaal niet voor kan zorgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, zo systematisch.![]()
[..]
Vond het wel een leuke straat. Nog een tijd naar een accordeonspeler staan luisteren en hem centen gegeven.
[..]
Nee, het winkeldistrict.
Wijs het maar aan danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
Haha, Google Maps erbij halen. Ben ik helemaal gek geworden.![]()
Ik denk dat het Grafton Street of daar in de buurt zat. Geen idee!
Keurig hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet de fout maken dat ik een beestje in huis neem waar ik eigenlijk achteraf helemaal niet voor kan zorgen
Dat is die ik bedoel, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
Haha, Google Maps erbij halen. Ben ik helemaal gek geworden.![]()
Ik denk dat het Grafton Street of daar in de buurt zat. Geen idee!
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allangquote:
/smooth.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allang
Ik weet het niet meer.quote:
Kost geld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allang
Ja alleen een vliegticket, kost bijna niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Jij bent vaak in Dublin geweest?
[..]
Kost geld.
Afgelopen zaterdag tot dinsdag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Jij bent vaak in Dublin geweest?
[..]
Kost geld.
#armesloeberquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja alleen een vliegticket, kost bijna niks
Leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag tot dinsdag.
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoorquote:
#bijnagratisvakantiemetlekkerferrerorocherijsquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
#armesloeber
[..]
Leuk.Ik ben begin dit jaar twee keertjes geweest. Dublin
Ik ben ook heel keurigquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig hoor.
[..]
Dat is die ik bedoel, ja.
In Denemarken tussen de locals, wie komen er binnen: 2 Norenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoor![]()
M'n vriend vindt dat altijd supergrappig, af en toe laat hij mij dan gewoon de weg bepalen want dan verdwalen we sowieso en op 1 of andere manier komen we dan op hele leuke plekjes terecht![]()
1x in Kopenhagen waren ze op zoek naar een specifiek restaurantje, en uiteraard verdwaalde in gigantisch, en zijn we uiteindelijk beland in een tentje met plastic tafels en stoelen, waar alleen maar locals in zaten. Het zal stampvol, en wij stonden daar inde deuropening, kwam er net 1 tafeltje van 4 man vrij, en achter ons kwamen nog 2 Noren binnen, een ouder stel.
Toen hebben we daar tussen allemaal Denen heerlijk (en goedkoop) gegeten met dat Noorse stel aan tafel![]()
Was echt heel gezellig
En we kregen van alle kanten tips van je moet dat proberen en dat proberen. Uiteindelijk kregen we van de obers gewoon allemaal kleine beetjes voorgeschoteld
![]()
Haha leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoor![]()
M'n vriend vindt dat altijd supergrappig, af en toe laat hij mij dan gewoon de weg bepalen want dan verdwalen we sowieso en op 1 of andere manier komen we dan op hele leuke plekjes terecht![]()
1x in Kopenhagen waren ze op zoek naar een specifiek restaurantje, en uiteraard verdwaalde in gigantisch, en zijn we uiteindelijk beland in een tentje met plastic tafels en stoelen, waar alleen maar locals in zaten. Het zal stampvol, en wij stonden daar inde deuropening, kwam er net 1 tafeltje van 4 man vrij, en achter ons kwamen nog 2 Noren binnen, een ouder stel.
Toen hebben we daar tussen allemaal Denen heerlijk (en goedkoop) gegeten met dat Noorse stel aan tafel![]()
Was echt heel gezellig
En we kregen van alle kanten tips van je moet dat proberen en dat proberen. Uiteindelijk kregen we van de obers gewoon allemaal kleine beetjes voorgeschoteld
![]()
Omg, dat ijs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
#bijnagratisvakantiemetlekkerferrerorocherijs
Toffe stad, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
#armesloeber
[..]
Leuk.Ik ben begin dit jaar twee keertjes geweest. Dublin
Ik noteer een plusje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |