abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133756858
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

_O-
Heb jij weer.
Mijne wil wel graag geknuffeld worden
Baby darling doll face honey
pi_133756876
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hai! Ik waarschuw meteen, ik ben niet van het iedereen apart begroeten meestal hoor. :@
Dan neem ik mijn groet terug.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:42:26 #128
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133756885
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
Konijntjes zien zo knuffelbaar uit. O+ Jammer dat er zoveel mensen zijn die ze alleen om hun schattigheid kopen en niet nadenken over wat bij zo'n beest komt. Ben voor een artikel bij zo'n konijnenopvang geweest. Echt zo zielig, dat hele asiel zat helemaal vol. ;(
En dat niet alleen. Mensen snappen niet dat konijnen in eerste instantie helemaal niet van die knuffeldieren zijn. :') Meteen optillen en shit.
Omdat peer.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:42:41 #129
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133756901
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Mijne wil wel graag geknuffeld worden
Wrijf het er maar in.
Omdat peer.
pi_133756979
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Groente en fruit daar is inderdaad goed. Erg lekker.

Ik eet weinig vlees, dus dat weet ik niet.
Chips en dergelijke is daar inderdaad vergif. ;(
Dat moet je daar gewoon niet kopen nee :P Maar eigenlijk alles wat ik tot mijn dagelijkse boodschappen reken kan ik heul prima bij de Lidl hoor :D
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jij ook al een konijn? :o Eindelijk een goede SC _O_

Ik had gewoon een knuffel in zijn hok gelegd. En die bereid hij 25 keer per dag. :@
Ik heb nooit huisdieren gehad ;( waar m'n vader niet allergisch voor was was m'n moeder allergisch. En nu woon ik op kamers dus ook niet echt handig..

Maar onze buren hadden wel konijnen _O_ Fred en Wilma, en ze hebben 1 keer jonkies gehad, Jip en Janneke, maar er was iets mis met Fred, dus Jip en Janneke werden niet zo oud allebei. En Fred ging vlak daarna ook dood. En Wilma heeft nog jaren geleefd en werd absurd groot :') Zo groot dat ze een enorm kuikenhok voor haar hadden gehaald zodat ze nog wat kon bewegen :D

Wilma was echt tof *; knuffeldier was dat *;
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133756987
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

En dat niet alleen. Mensen snappen niet dat konijnen in eerste instantie helemaal niet van die knuffeldieren zijn. :') Meteen optillen en shit.
Vind het echt sneu voor al die konijntjes. Omdat mensen er zo weinig over weten en de konijnen te vaak in een opvang eindigen, worden konijnen steeds minder vaak in dierenwinkels verkocht. Is maar goed ook.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:45:10 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133757028
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

1 tot 1,5. Heb 'm niet vanaf dat 'ie een babybunny was, helaas en weet ook niet precies wat 'ie heeft meegemaakt, dus kan ook daardoor komen.

Oh, dat klinkt wel zielig. ;(
Ja. ;(
Een van de vrouwtjes was al ouder en die haalde ook constant uit naar ons. Was vroeger mishandeld door haar vorige baas. ;(
Had ook een paar baby's doodgebeten.

Gewoon geduld hebben en regelmatig aanraken. Komt wel goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook gedaan maar dan nog
Hmm, vreemd. Maar hij zit in de kamer dus, dat het graven een probleem is?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:46:27 #133
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757103
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:

[..]

Vind het echt sneu voor al die konijntjes. Omdat mensen er zo weinig over weten en de konijnen te vaak in een opvang eindigen, worden konijnen steeds minder vaak in dierenwinkels verkocht. Is maar goed ook.
Beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels. In Parijs verkopen ze ook puppy's en kittens. Mijn hart brak.
Omdat peer.
pi_133757115
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ja :'). Had toch verteld dat zo'n vriendin vroeg of ze mijn konijn een weekje mocht lenen of t iets was voor der? Dat is ook zo'n type. Als ze hier is wil ze 'm ook oppakken enzo terwijl ik echt al 100 keer heb verteld dat konijnen daar echt niet van houden :')..
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:47:44 #135
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757165
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja. ;(
Een van de vrouwtjes was al ouder en die haalde ook constant uit naar ons. Was vroeger mishandeld door haar vorige baas. ;(

;(

Ik doe m'n best. Optillen doe ik alleen als het noodzakelijk is. Dus bijvoorbeeld als z'n nageltjes geknipt moeten worden. Dat blijf ik wel gewoon doen, hoe erg hij ook protesteert, wil niet dat 'ie zichzelf pijn doet.
Omdat peer.
pi_133757182
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels. In Parijs verkopen ze ook puppy's en kittens. Mijn hart brak.
Die heb ik ook gezien. Heel lief, die puppy's, maar ik vond het ook zó sneu. ;( In Azië is het nog erger gesteld met hoe ze die dieren verkopen. Heb misschien nog wel ergens een foto liggen. :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja :'). Had toch verteld dat zo'n vriendin vroeg of ze mijn konijn een weekje mocht lenen of t iets was voor der? Dat is ook zo'n type. Als ze hier is wil ze 'm ook oppakken enzo terwijl ik echt al 100 keer heb verteld dat konijnen daar echt niet van houden :')..
Wat zei je tegen haar toen ze dat vroeg?
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:48:20 #137
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757191
quote:

[..]

Hoe reageerde ze trouwens toen je antwoordde? :')
Omdat peer.
pi_133757222
quote:

[..]

:') :D
pi_133757236
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja. ;(

[..]

Hmm, vreemd. Maar hij zit in de kamer dus, dat het graven een probleem is?
Ja, het is een soort van tapijt maar dan heel ruw.. ben bang dat het kapot gaat :'). Verder niet echt last van ofzo.. maar vroeg me gewoon af of jullie het herkende :').
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Pff.. hier een straat achter verkopen ze ook puppys en kittens trouwens in de dierenwinkel.. :/
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien. Heel lief, die puppy's, maar ik vond het ook zó sneu. ;( In Azië is het nog erger gesteld met hoe ze die dieren verkopen. Heb misschien nog wel ergens een foto liggen. :o

[..]

Wat zei je tegen haar toen ze dat vroeg?
Ehh nee :'). En even later ook over gehad en toen zei ik van ja, anders begin je gewoon met een hamstertje. En toen zei ze ook van "Janee ik wil een konijn want met een hamster kun je niet knuffelen". Toen zei ik weer dat veel konijnen niet echt willen knuffelen. Wel eens geaaid worden maar dat moet je echt heel erg opbouwen :')..
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:49:36 #140
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757251
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik ging bij elk beestje kijken of het nog wel leefde. Kutgevoel.
In Azië kun je toch ook een hondje of iets huren voor een dag? :') Zodat je dan alleen maar puppy's kunt hebben als huisdier. Of als je te druk bent, lekker makkelijk.
Omdat peer.
pi_133757276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ehh nee :'). En even later ook over gehad en toen zei ik van ja, anders begin je gewoon met een hamstertje. En toen zei ze ook van "Janee ik wil een konijn want met een hamster kun je niet knuffelen". Toen zei ik weer dat veel konijnen niet echt willen knuffelen. Wel eens geaaid worden maar dat moet je echt heel erg opbouwen :')..
Kan ze beter een knuffel kopen. :X
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

In Azië kun je toch ook een hondje of iets huren voor een dag? :') Zodat je dan alleen maar puppy's kunt hebben als huisdier. Of als je te druk bent, lekker makkelijk.
Hmm, zou best kunnen. :o
pi_133757282
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Nou ja, dat is een rotsysteem, maar het is een stuk beter dan honden die verwaarloosd worden of afgemaakt als ze geen puppy meer zijn ;(
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:27 #143
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Pff.. hier een straat achter verkopen ze ook puppys en kittens trouwens in de dierenwinkel.. :/

Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.
Omdat peer.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:34 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133757288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat moet je daar gewoon niet kopen nee :P Maar eigenlijk alles wat ik tot mijn dagelijkse boodschappen reken kan ik heul prima bij de Lidl hoor :D

[..]

Ik heb nooit huisdieren gehad ;( waar m'n vader niet allergisch voor was was m'n moeder allergisch. En nu woon ik op kamers dus ook niet echt handig..

Maar onze buren hadden wel konijnen _O_ Fred en Wilma, en ze hebben 1 keer jonkies gehad, Jip en Janneke, maar er was iets mis met Fred, dus Jip en Janneke werden niet zo oud allebei. En Fred ging vlak daarna ook dood. En Wilma heeft nog jaren geleefd en werd absurd groot :') Zo groot dat ze een enorm kuikenhok voor haar hadden gehaald zodat ze nog wat kon bewegen :D

Wilma was echt tof *; knuffeldier was dat *;
Awww, wat zielig ;( Wel leuk dat jullie dan gewoon konden kijken bij de buren.

Op kamers hoeft geen probleem te zijn, hangt er vanaf hoe vaak je thuis bent.
Ik had een slang toen ik op kamers woonde.

quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

;(

Ik doe m'n best. Optillen doe ik alleen als het noodzakelijk is. Dus bijvoorbeeld als z'n nageltjes geknipt moeten worden. Dat blijf ik wel gewoon doen, hoe erg hij ook protesteert, wil niet dat 'ie zichzelf pijn doet.
Verstandig.
Is er wel verbetering zichtbaar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133757295
Een paar jaar terug liep ik aan het begin van de zomer met m'n vriend door een bos in de buurt. En toen kwamen we een tam konijn tegen, die was daar overduidelijk gedumpt. Die hebben we toen opgepakt en ondertussen m'n schoonmoeder gebeld. Zij is toen ons met een kooi tegemoetgekomen. En ja de dierenopvang zat vol dus toen had zij maar een hoek in de tuin konijnklaar gemaakt. Een week later vond zij samen met haar andere zoon ook een tam konijn, dus die ook maar mee.

En toen bleken ze niet gecastreerd en hadden ze ineens een nestje :') Maar de papa en mama bleken niet echt handelbaar te zijn, dus hebben we uiteindelijk via internet een opvang 100km verderop voor ze gevonden waar we ze heen hebben gebracht. En van de jonkies huppelen er nu nog 3 in de tuin daar.. :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:51:04 #146
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, dat is een rotsysteem, maar het is een stuk beter dan honden die verwaarloosd worden of afgemaakt als ze geen puppy meer zijn ;(
Brr.
Omdat peer.
pi_133757335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:') :D
Oh dat is wel waar trouwens :@
pi_133757352
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.
pi_133757356

Ook even konijnenspam :@ O+ *;
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:52:17 #150
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_133757383
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Verstandig.
Is er wel verbetering zichtbaar?
Volgens mij niet echt. Eigenlijk alleen áls ik 'm dan tegen z'n zin heb opgepakt, bijvoorbeeld voor z'n nagels. Dan springt 'ie snel op de grond als we klaar zijn, maar springt 'ie na tien minuten wel uit zichzelf op schoot. :')
Omdat peer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')