Blijft een apart beessiequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Hij zit soms ook gewoon echt in zichzelf te mopperen. Zit ik aan de eettafel aan m'n project te werken, hoor ik ineens gegrom en shit. Zit 'ie daar in een hoekje te mopperen.
Hoe dan.
Meestal wel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi is inderdaad wel een kapsalon persoon. Maar jij kookt toch iedere avond als een waar keukenprinsesje?
N'awhh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen
De mijne zat buiten en jaagde daar alles uit de tuin. Ook de hond van mijn zus. En een sperwer
Maar dat muizen zijn eten opaten, vond hij helemaal prima.
Zulks een lieverd
Ik was daar gisteren jahquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar hij is awesome. Je weet niet wat je mist.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, m'n andere vriend. Konijnenvriendje.
Nee, aan de studie gezeten en voor de rest vrij weinig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet zo spectaculair. Laatste stagedag gehad, somber naar de regen buiten gestaard en nagedacht over een ruitenwissermogelijk voor mijn bril. That's about it.
Heb jij nog leuke dingen meegemaakt?
Doe je ogen nog eens dicht, kijken wat er dan gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef gianni61 het volgende:
wauw, ik kijk even niet en gelijk zijn appel en myr hier
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijft een apart beessie
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar hij is awesome. Je weet niet wat je mist.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal wel ja.Vanavond hadden we een enorme biefstuk.
Jaquote:
Ga je dan weer weg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je ogen nog eens dicht, kijken wat er dan gebeurt.
Ja, ik dus niet, sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren jah
Hoi giann!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef gianni61 het volgende:
wauw, ik kijk even niet en gelijk zijn appel en myr hier
Productief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, aan de studie gezeten en voor de rest vrij weinig.
Nee, totaal niet. Drama-dagje geweest.quote:
Meer kans voor ons gewone stervelingenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt liever dat mijn vriend moppert?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.quote:[..]
Ja
Ook wel een knuffelbeest. Als je buiten kwam, sprong hij tegen je op dat je hem op moest pakken. Als je zat, sprong hij op je schoot en drukte hij zich plat en ging hij liggen relaxen als je over zijn kopje aaide.
Ik mis hem wel.
Neem gewoon nog een nijn.Omdat peer.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]DropjesnijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.
Neem gewoon nog een nijn.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, als ie leiv is
Oh, grutjes. Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Drama-dagje geweest.
Ja dat heb ik dus met meisjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Maar hij kijkt gewoon zo schattig, daarom vind ik 'm lief.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Meer kans voor ons gewone stervelingen
Niet alle meisjes kijken liev hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus met meisjes
Wel veel te veelquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alle meisjes kijken liev hoor
Hai! Ik waarschuw meteen, ik ben niet van het iedereen apart begroeten meestal hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Muto het volgende:
Ik heb Myr niet eens gegroet. Hallo Myr!
Sorryquote:
Oh, oei. Werkt niet, hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus met meisjes
Sommige meisjes kijken bitchy.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alle meisjes kijken liev hoor
hoiquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige meisjes kijken bitchy.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb nog even aan je gedacht hoor, toen ik thee dronk vanochtend.
Voel je je aangesproken?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige meisjes kijken bitchy.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Mooi beest wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat klinkt wel héél lief. Doet die van mij nooit. Voel me al vereerd als ik 'm überhaupt mag aaien.
Neem gewoon nog een nijn.![]()
Dat was die van mij in de eerste jaren ook niet hoor. Toen was hij veel aan het bijten en krabbelen. Maar later, toen hij al vader was geworden, werd hij ineens keilief. Misschien omdat ik minder thuis was en hij mij en zijn vrouwtjes miste.
Ik heb nu geen tuin en kan niet goed tegen harige beesten binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
He, die heb ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekkerWat had je voor thee?
Ik had net nog een kopje munt kaneel
Die is lekker hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |