quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat daar een juwelier om de 50 meter, dus ja...
Zeker in de joodse wijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat daar een juwelier om de 50 meter, dus ja...
Wow, zo systematisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet nee![]()
Ik ga dan eerst kijken hoeveel ruimte ik heb, en hoe mijn tijdsindeling dan is, en dan uitzoeken welke dieren daar eventueel bij passenEn dán kijken wat voor verzorging ze nodig hebben en of ik dat kan bieden, en dán kijken wat ik het leukst vind
Vond het wel een leuke straat. Nog een tijd naar een accordeonspeler staan luisteren en hem centen gegeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zou echt niet meer weten waar ongeveer. Even Google Maps erbij halen.
Nee, het winkeldistrict.quote:
Ik wil gewoon niet de fout maken dat ik een beestje in huis neem waar ik eigenlijk achteraf helemaal niet voor kan zorgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, zo systematisch.![]()
[..]
Vond het wel een leuke straat. Nog een tijd naar een accordeonspeler staan luisteren en hem centen gegeven.
[..]
Nee, het winkeldistrict.
Wijs het maar aan danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
Haha, Google Maps erbij halen. Ben ik helemaal gek geworden.![]()
Ik denk dat het Grafton Street of daar in de buurt zat. Geen idee!
Keurig hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet de fout maken dat ik een beestje in huis neem waar ik eigenlijk achteraf helemaal niet voor kan zorgen
Dat is die ik bedoel, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
Haha, Google Maps erbij halen. Ben ik helemaal gek geworden.![]()
Ik denk dat het Grafton Street of daar in de buurt zat. Geen idee!
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allangquote:
/smooth.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allang
Ik weet het niet meer.quote:
Kost geld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom volgend jaar langs, en dan weet ik het allang
Ja alleen een vliegticket, kost bijna niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Jij bent vaak in Dublin geweest?
[..]
Kost geld.
Afgelopen zaterdag tot dinsdag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Jij bent vaak in Dublin geweest?
[..]
Kost geld.
#armesloeberquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja alleen een vliegticket, kost bijna niks
Leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag tot dinsdag.
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoorquote:
#bijnagratisvakantiemetlekkerferrerorocherijsquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
#armesloeber
[..]
Leuk.Ik ben begin dit jaar twee keertjes geweest. Dublin
Ik ben ook heel keurigquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig hoor.
[..]
Dat is die ik bedoel, ja.
In Denemarken tussen de locals, wie komen er binnen: 2 Norenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoor![]()
M'n vriend vindt dat altijd supergrappig, af en toe laat hij mij dan gewoon de weg bepalen want dan verdwalen we sowieso en op 1 of andere manier komen we dan op hele leuke plekjes terecht![]()
1x in Kopenhagen waren ze op zoek naar een specifiek restaurantje, en uiteraard verdwaalde in gigantisch, en zijn we uiteindelijk beland in een tentje met plastic tafels en stoelen, waar alleen maar locals in zaten. Het zal stampvol, en wij stonden daar inde deuropening, kwam er net 1 tafeltje van 4 man vrij, en achter ons kwamen nog 2 Noren binnen, een ouder stel.
Toen hebben we daar tussen allemaal Denen heerlijk (en goedkoop) gegeten met dat Noorse stel aan tafel![]()
Was echt heel gezellig
En we kregen van alle kanten tips van je moet dat proberen en dat proberen. Uiteindelijk kregen we van de obers gewoon allemaal kleine beetjes voorgeschoteld
![]()
Haha leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel slecht met wegen enzo hoor![]()
M'n vriend vindt dat altijd supergrappig, af en toe laat hij mij dan gewoon de weg bepalen want dan verdwalen we sowieso en op 1 of andere manier komen we dan op hele leuke plekjes terecht![]()
1x in Kopenhagen waren ze op zoek naar een specifiek restaurantje, en uiteraard verdwaalde in gigantisch, en zijn we uiteindelijk beland in een tentje met plastic tafels en stoelen, waar alleen maar locals in zaten. Het zal stampvol, en wij stonden daar inde deuropening, kwam er net 1 tafeltje van 4 man vrij, en achter ons kwamen nog 2 Noren binnen, een ouder stel.
Toen hebben we daar tussen allemaal Denen heerlijk (en goedkoop) gegeten met dat Noorse stel aan tafel![]()
Was echt heel gezellig
En we kregen van alle kanten tips van je moet dat proberen en dat proberen. Uiteindelijk kregen we van de obers gewoon allemaal kleine beetjes voorgeschoteld
![]()
Omg, dat ijs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
#bijnagratisvakantiemetlekkerferrerorocherijs
Toffe stad, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
#armesloeber
[..]
Leuk.Ik ben begin dit jaar twee keertjes geweest. Dublin
Ik noteer een plusje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |