Ja hoor, plemp mijn naam anders even indirect op het forum.quote:
Ik zou nog liever Stoffel heten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt lief en stoer tegelijk.
Oh, leuke naam nogquote:
Peter vind ik wel bij je passen als jongenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, blij ook. Zal wel een of andere lastige naam zijn geweest.
Non. Mon ascendance est français.quote:
Wat is niet zo vaak?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn naam komt niet zo vaak voor.
Leon is een leuke naam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hoor, plemp mijn naam anders even indirect op het forum.
[..]
Ik zou nog liever Stoffel heten.
Gerriequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Non. Mon ascendance est français.
[..]
Wat is niet zo vaak?
Ik vind dat serieus een hele mooi naam. En wat doet Crack met zo'n naam? Een hamster zo noemen.quote:
Link van site.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Non. Mon ascendance est français.
[..]
Wat is niet zo vaak?
Was een lieverd hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een hele mooi naam. En wat doet Crack met zo'n naam? Een hamster zo noemen.
Moet ik teveel aan draadstaal denkenquote:
Stefjequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem jouw mening niet meer serieus sinds je zei dat 'Stef' een leuke naam is.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik teveel aan draadstaal denken
Ik hoop dat jij ooit een Stefje aan de haak slaat en hij ook zo klein is als zijn naam doet vermoeden.quote:
M: 0, V: 247quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OuiTu gaat door voor de la magnetron.
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit een Stefje aan de haak slaat en hij ook zo klein is als zijn naam doet vermoeden.
Mijnes stijgend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn naam sterft uit zie ik. Dalende lijn
Mijne danquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
mijne is populairquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Dat zijn er niet veelquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Jij hebt afgekort een leukere naam vind ik. Ik zelf ook trouwensquote:
Brad Pitt bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijne danBoeide nooit iemand en toen opeens BOEM
Zou best kunnen komen door die ene hele bekende acteur met mijn voornaam, bedenk ik me nu.
Ik vind het leuk dat er ook jongens zijn die Maartje heten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
OMG, in 2012 zijn er maar 92 mensen met de naam Maartje geboren!
Haha, ja dan toch met dubbel equote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Behalve als je hem verkeerd afkort. ZOALS ANISHA
Ja, sinds Kevin James bekend is geworden was die voornaam opeens booming.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou best kunnen komen door die ene hele bekende acteur met mijn voornaam, bedenk ik me nu.
Channingquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stef.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Behalve als je hem verkeerd afkort. ZOALS ANISHA
Nou oke, gaan we onze baby als 't een jongen is ook Maartje noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook jongens zijn die Maartje heten.
Noem hem Sjonnie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou oke, gaan we onze baby als 't een jongen is ook Maartje noemen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou oke, gaan we onze baby als 't een jongen is ook Maartje noemen
Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Sjors.quote:
Stef... Bahquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dan toch met dubbel e
[/quote
Mijn hele familie noemt me al jaren Steef en amper stefan meer![]()
Komt zij aan met Stef
Terechte klacht, sowieso kan je het niet maken om Stefan als Stef af te korten. Ik ken meer mensen die het doen en ik word er echt schijtziek van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[/quote
Komt zij aan met Stef
Dankje, Laticiaquote:
Ik zat met een Wladimir in de klas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn meer Wladimirs dan Vladimirs
wuuuuuutquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat met een Wladimir in de klas.
Gek genoeg was het een neger.
Mijn achternaam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Altijd jammer als iemands volledige naam lelijk is. Dan heb je een fucking mooie voornaam, krijg je daar een achternaam bij die het verpest.
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[/quote
Komt zij aan met Stef
Omgquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk ik als eerst aan Braddie?
Niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte haat.
Mijn eerste zoontje noem ik trouwens Zlatan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte haat.
Mijn eerste zoontje noem ik trouwens Zlatan.
Is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die moet uitspreken.
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Altijd jammer als iemands volledige naam lelijk is. Dan heb je een fucking mooie voornaam, krijg je daar een achternaam bij die het verpest.
Ja, verwarring alom. Helemaal omdat zijn vader mijn huisarts was, en die niet zwart was.quote:
Jan-sen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die moet uitspreken.
Stefan Achterraamquote:
Zlatan Bakquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Uhmm..quote:
Nou beter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.
Welke raam?quote:
quote:
Geen ideequote:
Jij had zo'n hele aparte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Jouw achternaam is wel mooi juist.
Mijn achternaam
Ik vind hem stomquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Jouw achternaam is wel mooi juist.
Mijn achternaam
Shaniqua Antiqua?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Ezell het volgende:
Mijn voor- en achternaam zijn matig. Combinatie vind ik wel leuk.
Achmedquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn trouwens weinig Mohammeds, hoe kan dat.
Zijn allemaal illegaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Samenzwering van de Bilderberggroep.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat dat met één m is. Mohamed en Mohammed's samen alsnog 13.000, da's veel hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
quote:
kan ook met 2, maar met één m heeft er dubbel zoveel.quote:
Beau ter Ham?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
Met mijn achternaam is een schaamnaam onmogelijk.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij had zo'n hele aparte.Ben alleen even vergeten wat het was.
Piet Saman.quote:
heaumeauquote:
quote:
quote:
Zo raar is dat niet toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1683
tegen paar 100k jans en johannes
quote:
quote:
Als dit waar is mag hij de -an wel bij zijn voornaam weghalen, dan is het een mooier geheel.quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
Laat maar fok-it, ik heb met mijn skills je achternaam al gevonden.
Achterrnaam*quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vroeg trouwens echt aan moj een keer of ik Achterraam heette van fb![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
Er zijn 35 mannen en 83 vrouwen die Jihad heten
Ja carebear. Ik zal wel Heameau doenquote:
Grote slurf ja?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja carebear. Ik zal wel Heameau doen
huhquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vroeg trouwens echt aan moj een keer of ik Achterraam heette van fb![]()
quote:
Daar wonen dan ook relatief véél meer allochtonen dan in Nederlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In London is Muhammad de populairste achternaam bij babys, dus dacht dat je die lijn wel beetje door kon trekken naar Nederland en dat het er wel wat meer waren.
Ik bn keer gehackt op fb en toen besloot ik mijn achternaam daar te veranderen in Achterrnaam. Aangezien ze mij dan niet via Google kunnen zoekenquote:
Heb ik keer perm ban voor gehad op facebook. Kut facebook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bn keer gehackt op fb en toen besloot ik mijn achternaam daar te veranderen in Achterrnaam. Aangezien ze mij dan niet via Google kunnen zoeken
stalkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ezell's profielfoto wel leuk. Zou het liken
Kutjequote:
Ik ben je zusje, hoorquote:
Trouwens, in Nederland staat Mohamed niet eens in de top 20 van populairste babynamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In London is Muhammad de populairste achternaam bij babys, dus dacht dat je die lijn wel beetje door kon trekken naar Nederland en dat het er wel wat meer waren.
Nou ja, zegquote:
apart welquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, in Nederland staat Mohamed niet eens in de top 20 van populairste babynamen.
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?quote:
Ik ken er geen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken dan relatief gezien veel Mohameds in Nederland
Het was gezellig trouwens, Ess. Stoofpeertjes waren lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef essnhills het volgende:
Er zijn in de laatste 3 jaar maar 5 kinderen geboren die mijn voornaam hebben gekregen
Ongeveer 8%?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?
Kom je uit Den haag?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken dan relatief gezien veel Mohameds in Nederland
Dusquote:
Ja lekker hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het was gezellig trouwens, Ess. Stoofpeertjes waren lekker.
misschien onderschat ik de blankheid van de provincie wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?
Jaquote:
Ja jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan 'ie wel hebben. Dat soort dingen meen ik niet.
Nee, het dubbele, maar de helft is Westers-Allochtoon. Dus als je het hebt over wat in de regel allochtoon wordt genoemd zit je spot-on.quote:
quote:
Ik dacht dat je op niet-Westers doelde, ja. Een Engelsman kun je op het oog niet onderscheiden van een Hollander.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het dubbele, maar de helft is Westers-Allochtoon. Dus als je het hebt over wat in de regel allochtoon wordt genoemd zit je spot-on.
Doeiquote:
Dan had je het goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op niet-Westers doelde, ja. Een Engelsman kun je op het oog niet onderscheiden van een Hollander.
Doei oLIfantquote:
Dan heb je echt wat gemist.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gingen naar andere scholen enzo.
Kennisquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had je het goed.Overigens zijn Britten echt lelijk
duitsland 1 dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Ook een leuke, wat zijn de vijf landen waar de meeste allochtonen (westers en niet-westers) vandaan komen?
Maleisie, Indonesië sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Ook een leuke, wat zijn de vijf landen waar de meeste allochtonen (westers en niet-westers) vandaan komen?
Surinamequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Duitsland zitten heel veel Turken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist.
Suikerfeest enzo bij moslim bradas
België, Duitsland, Turkije, Marokko en Suriname?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
quote:
Duitsland, België, Turkije, Indonesië en Suriname ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
quote:
haha wtfquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.
een*quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Omg en tweede keer maak ik weer een foutwtf ben echt wazig laatste tijd.
Leiden. Maar was het gym. Op de andere scholen waren wel veel allochtonen.quote:
Grappig. Ik zou toch zeggen dat ik in een extreem blanke buurt ben opgegroeid maar het is 12%, dat is heel gemiddeld. Mijn huidige adres doet 'ie niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
Als je je adres intikt op google en dan naar die kadasterdata gaat, kun je trouwens kijken hoeveel % niet-westerse allochtonen er bij jou in de buurt wonen. Waar ik ben opgegroeid is 3% van de buurt niet-westerse allochtoon, waar ik nu woon is 55% niet-westerse allochtoon
Wij hadden op de basisschool 2 Surinamers, broer en zus..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.
En op de uni waren ze helemaal schaars
[..]
België, Duitsland, Turkije, Marokko en Suriname?
Snel doen danquote:
Jaquote:
Hup hupquote:
quote:
Basisschool hadden wij 1 Turks gezin, 3 kinderen, en een Marokkaans gezin, 2 kinderen. Uit mijn hoofd. In de lagere klassen zal het misschien anders zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden op de basisschool 2 Surinamers, broer en zus..Dat was het..
quote:
kun je nagaan.. bij mij was het 3% niet-westers en 4% westers.. de overige 93% allemaal autochtoon.. En dat zijn recente gegevens, ik ben nu 23, dus even ħ20 jaar eraf en toen ging ik bijna naar de basisschool..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig. Ik zou toch zeggen dat ik in een extreem blanke buurt ben opgegroeid maar het is 12%, dat is heel gemiddeld. Mijn huidige adres doet 'ie niet?
Logisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
Oh het is Indonesië, Duitsland, Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, België.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
Als ik een gokje moet doen denk ik dat in mijn straat ongeveer op 80% zit.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik had geen enkele donkere leerling in mijn basisschoolklas groep 8
Ah, had ik dat toch goed onthouden, 5 van deze 7 genoemd net..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
Oh het is Indonesië, Duitsland, Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, België.
Ja regio Rotterdam hequote:
Wij hadden in het laatste jaar atheneum op 3 klassen 3 allochtonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
Ik had op twee verdwaalde Iraniërs na ook geen allochtonen in mijn jaar op de middelbare school
Ik heb serieus huizen afgewezen omdat er teveel schotels hingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schotels everywhereEn boven mij woont een gezin van Oost-Europese afkomst, denk ik.
Barendrecht is ook wel beetje kakdorpje vergeleken met andere omliggende regio`s van Roffa.quote:
Nu ga ik stampvoeten in dit topic, dat weet je hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eens naast Polen gewoond. Wat een hel was dat zeg
Blij dat ik daar weg ben.
Oja. Barendrecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barendrecht is ook wel beetje kakdorpje vergeleken met andere omliggende regio`s van Roffa.
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb serieus huizen afgewezen omdat er teveel schotels hingen.
Ik heb eens naast Polen gewoond. Wat een hel was dat zeg
Blij dat ik daar weg ben.
Zul je vast ook wel kenen inderdaadquote:
Ga je gang. Zolang je maar niet tot 4 uur in de ochtend metal draait op vol volume, in de hallen kotst, overal blikken en flessen neergooit en non-stop mijn vriendin lastig valt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu ga ik stampvoeten in dit topic, dat weet je hè.
Precies, de enige allochtonen die ik kan bedenken die bij mijn ouders in de buurt wonen wonen toevallig recht tegenover hun, het zijn Polen, hartstikke leuke mensen en puur beter dan wat ervoor voor aso's in zatenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.
Naast het feit dat ik het gewoon lelijk vind (en niet goed begrijp waarom je zo'n behoefte hebt aan tv uit je thuisland) heb ik gewoon veel slechte ervaringen met dat soort buurten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.
Ik zou ook Nederlandse tv missen als ik weg was hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik het gewoon lelijk vind (en niet goed begrijp waarom je zo'n behoefte hebt aan tv uit je thuisland) heb ik gewoon veel slechte ervaringen met dat soort buurten.
Ja, maar wel als je in een of ander koud teringland woont waar je de taal nauwelijks van spreektquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Ligt eraan waar ik zou wonen, als ik in Amerika zou wonen zou ik echt geen Nederlandse tv missen![]()
True.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wel als je in een of ander koud teringland woont waar je de taal nauwelijks van spreekt
Ik kijk toch nooit tv, dus sja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook Nederlandse tv missen als ik weg was hoorEn ja, het is heel erg lelijk. Maar ach, het is niet alsof je er last van hebt. En het gebouw waar ik in woon is nou ook niet echt een architectonisch hoogstandje
Volgens mij word je daar heel ongelukkig en eenzaam van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit tv, dus sja.
Mijn straat nu is wel fijn. Ik heb vernomen dat er voor mij een aantal junks hier in het appartement zaten waarvan iedereen blij is dat ze weg zijn.
Verder wat oude mensen in de straat en 1 gezin met 4 kinderen waarvan de vader en moeder beiden de hele dag thuis zijn en geen woord Nederlands spreken.
Hij schijnt hier eerst een tijd alleen te hebben gewoond, een jaar of 3, voordat zijn vrouw overkwam. Nu heeft hij iig iemand om tegen te praten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij word je daar heel ongelukkig en eenzaam van.
Vooral een land waar gebrekkig Engels gesproken wordt jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
In je eentje naar naar een land verhuizen waar je de taal niet spreekt... Lijkt mij echt verdomd eng.
o hai, live vanuit de keuken
Ja, zou het niet zo snel doen. Ik wil me wel een beetje kunnen redden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
In je eentje naar naar een land verhuizen waar je de taal niet spreekt... Lijkt mij echt verdomd eng.
o hai, live vanuit de keuken
Oke sambal bij ?quote:
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke sambal bij ?
Gastquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.
EIGEN VOEDSEL EERST
hoi
Idioot.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.
EIGEN VOEDSEL EERST
hoi
quote:
Heel serieus gelukkigquote:
Ja ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij wordt VA iets te serieus genomen
Goed goed, lekkah flietjes op netquote:
VA wordt niet genomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij wordt VA iets te serieus genomen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, lekkah flietjes op net![]()
Nee oke, kappennnn![]()
Met jou?
primajima. Lekker an de pils, zo de kroeg in. Zoals ongeveer elke vrijdagquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, lekkah flietjes op net![]()
Nee oke, kappennnn![]()
Met jou?
Het hele punt was nog geen half topic geleden dat het niet grappig is, er mensen zijn die zich er erg aan storen ongeacht hoe het bedoeld is. Kun je je wel lekker achter trollen verschuilenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Heel serieus gelukkig
Oh, nou ik lees niet alles terugquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hele punt was nog geen half topic geleden dat het niet grappig is, er mensen zijn die zich er erg aan storen ongeacht hoe het gemeend is. Kun je je wel lekker achter trollen verschuilen
Rotjeknorrquote:
Scherp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey jij, ben jij soms die ene voornaam achternaam.
Nee dat ben ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
He jijquote:
Kom je hier vaker, schoonheid?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voornamelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe is het?quote:
Kan je wel lachen, maar op een meet herkende ze me gewoon aan mijn usernamequote:
Neen. Wel eens. Maar het stond in mijn actieve topics. En als ik jouw naam zie, dan, nouja. hihihihiih.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je hier vaker, schoonheid?
Heyquote:
Ohmy! Ja! Ik was laatst in de makro en wilde kopen, maar ik denk dat m'n dat raar had gevonden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voornamelijk
Ik heb lachgas liggen, wil je?
Altijdquote:
Je bent te laatquote:
Helemaal rode oortjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Wel eens. Maar het stond in mijn actieve topics. En als ik jouw naam zie, dan, nouja. hihihihiih.
Ik heb hier een doosje liggen. Vroeg mijn ma of we dat nog hadden liggen. ''Ja, nog een hele doos, denk aan je astma"quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmy! Ja! Ik was laatst in de makro en wilde kopen, maar ik denk dat m'n dat raar had gevonden.
Wanneer je ons eens uitnodigt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal rode oortjes.
Wanneer komen jij en twitje een keer langs in mijn crib?
Goed! Vandaag laatste stagedag gehad, dus nu soort van half Kerstvakantie.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hier een doosje liggen. Vroeg mijn ma of we dat nog hadden liggen. ''Ja, nog een hele doos, denk aan je astma"
Oh, potjandikkie. Hoe durft ze.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op een meet herkende ze me gewoon aan mijn username
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed! Vandaag laatste stagedag gehad, dus nu soort van half Kerstvakantie.Alleen nog afstudeeropdracht 'even' afmaken.
En met jou?
In maart schijn ik een week alleen te zijn, U bent welkomquote:
Ongemakkelijk was het welquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
O
[..]
Oh, potjandikkie. Hoe durft ze.
quote:
Bij een VVV. Maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceWaar loop je stage?
Niks te klagen
Gourmettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer je ons eens uitnodigt.
Ik bedacht gister dat ik een keer een gourmet meet wil doen. Gewoon omdat het zo lekker fout is.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ongemakkelijk was het wel
Ze is wel liev hoor, daar niet van
[..]
Oh studeer je toerisme?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij een VVV. Maar nu dus niet meer.
Mooi. Lekker binnen gebleven met dit pokkeweer?
Niet eens een direct. Ze zei dat van "Dat is die van voornaam achternaam" en toen dacht ik "dat is wel een rare manier om iemand te beschrijven, zo weet ik toch nog niets" Het duurde 3 seconde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op een meet herkende ze me gewoon aan mijn username
Iets in die trant, helaas ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh studeer je toerisme?
NouIk moest nog boodschappen doen en patatje halen. Maar mijn broertje was zo lief mijn fiets te jatten en toen ik terugliep naar huis ging het regenn en was mijn patat een beetje nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |