quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik had geen enkele donkere leerling in mijn basisschoolklas groep 8
Ah, had ik dat toch goed onthouden, 5 van deze 7 genoemd net..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
Oh het is Indonesië, Duitsland, Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, België.
Ja regio Rotterdam hequote:
Wij hadden in het laatste jaar atheneum op 3 klassen 3 allochtonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
Ik had op twee verdwaalde Iraniërs na ook geen allochtonen in mijn jaar op de middelbare school
Ik heb serieus huizen afgewezen omdat er teveel schotels hingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schotels everywhereEn boven mij woont een gezin van Oost-Europese afkomst, denk ik.
Barendrecht is ook wel beetje kakdorpje vergeleken met andere omliggende regio`s van Roffa.quote:
Nu ga ik stampvoeten in dit topic, dat weet je hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eens naast Polen gewoond. Wat een hel was dat zeg
Blij dat ik daar weg ben.
Oja. Barendrecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barendrecht is ook wel beetje kakdorpje vergeleken met andere omliggende regio`s van Roffa.
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb serieus huizen afgewezen omdat er teveel schotels hingen.
Ik heb eens naast Polen gewoond. Wat een hel was dat zeg
Blij dat ik daar weg ben.
Zul je vast ook wel kenen inderdaadquote:
Ga je gang. Zolang je maar niet tot 4 uur in de ochtend metal draait op vol volume, in de hallen kotst, overal blikken en flessen neergooit en non-stop mijn vriendin lastig valt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu ga ik stampvoeten in dit topic, dat weet je hè.
Precies, de enige allochtonen die ik kan bedenken die bij mijn ouders in de buurt wonen wonen toevallig recht tegenover hun, het zijn Polen, hartstikke leuke mensen en puur beter dan wat ervoor voor aso's in zatenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.
Naast het feit dat ik het gewoon lelijk vind (en niet goed begrijp waarom je zo'n behoefte hebt aan tv uit je thuisland) heb ik gewoon veel slechte ervaringen met dat soort buurten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar echt totáál niet aan. Ja, wel als ze overlast veroorzaken natuurlijk, maar dat heeft niets met afkomst te maken. Het meeste last heb ik van de blanke onderburen.
Ik zou ook Nederlandse tv missen als ik weg was hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik het gewoon lelijk vind (en niet goed begrijp waarom je zo'n behoefte hebt aan tv uit je thuisland) heb ik gewoon veel slechte ervaringen met dat soort buurten.
Ja, maar wel als je in een of ander koud teringland woont waar je de taal nauwelijks van spreektquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Ligt eraan waar ik zou wonen, als ik in Amerika zou wonen zou ik echt geen Nederlandse tv missen![]()
True.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wel als je in een of ander koud teringland woont waar je de taal nauwelijks van spreekt
Ik kijk toch nooit tv, dus sja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook Nederlandse tv missen als ik weg was hoorEn ja, het is heel erg lelijk. Maar ach, het is niet alsof je er last van hebt. En het gebouw waar ik in woon is nou ook niet echt een architectonisch hoogstandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |