Duitsland, België, Turkije, Indonesië en Suriname ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Ook een leuke, wat zijn de vijf landen waar de meeste allochtonen (westers en niet-westers) vandaan komen?
quote:
haha wtfquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.
een*quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Omg en tweede keer maak ik weer een foutwtf ben echt wazig laatste tijd.
Leiden. Maar was het gym. Op de andere scholen waren wel veel allochtonen.quote:
Grappig. Ik zou toch zeggen dat ik in een extreem blanke buurt ben opgegroeid maar het is 12%, dat is heel gemiddeld. Mijn huidige adres doet 'ie niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
Als je je adres intikt op google en dan naar die kadasterdata gaat, kun je trouwens kijken hoeveel % niet-westerse allochtonen er bij jou in de buurt wonen. Waar ik ben opgegroeid is 3% van de buurt niet-westerse allochtoon, waar ik nu woon is 55% niet-westerse allochtoon
Wij hadden op de basisschool 2 Surinamers, broer en zus..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.
En op de uni waren ze helemaal schaars
[..]
België, Duitsland, Turkije, Marokko en Suriname?
Snel doen danquote:
Jaquote:
Hup hupquote:
quote:
Basisschool hadden wij 1 Turks gezin, 3 kinderen, en een Marokkaans gezin, 2 kinderen. Uit mijn hoofd. In de lagere klassen zal het misschien anders zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden op de basisschool 2 Surinamers, broer en zus..Dat was het..
quote:
kun je nagaan.. bij mij was het 3% niet-westers en 4% westers.. de overige 93% allemaal autochtoon.. En dat zijn recente gegevens, ik ben nu 23, dus even ħ20 jaar eraf en toen ging ik bijna naar de basisschool..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig. Ik zou toch zeggen dat ik in een extreem blanke buurt ben opgegroeid maar het is 12%, dat is heel gemiddeld. Mijn huidige adres doet 'ie niet?
Logisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
Oh het is Indonesië, Duitsland, Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, België.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
Als ik een gokje moet doen denk ik dat in mijn straat ongeveer op 80% zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |