Jaquote:
Ja jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan 'ie wel hebben. Dat soort dingen meen ik niet.
Nee, het dubbele, maar de helft is Westers-Allochtoon. Dus als je het hebt over wat in de regel allochtoon wordt genoemd zit je spot-on.quote:
quote:
Ik dacht dat je op niet-Westers doelde, ja. Een Engelsman kun je op het oog niet onderscheiden van een Hollander.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het dubbele, maar de helft is Westers-Allochtoon. Dus als je het hebt over wat in de regel allochtoon wordt genoemd zit je spot-on.
Doeiquote:
Dan had je het goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op niet-Westers doelde, ja. Een Engelsman kun je op het oog niet onderscheiden van een Hollander.
Doei oLIfantquote:
Dan heb je echt wat gemist.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gingen naar andere scholen enzo.
Kennisquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had je het goed.Overigens zijn Britten echt lelijk
duitsland 1 dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Ook een leuke, wat zijn de vijf landen waar de meeste allochtonen (westers en niet-westers) vandaan komen?
Maleisie, Indonesië sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Ook een leuke, wat zijn de vijf landen waar de meeste allochtonen (westers en niet-westers) vandaan komen?
Surinamequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Duitsland zitten heel veel Turken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
Wij hadden 1 excuus allochtoon per klas en dat was meestal een Surinamer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist.
Suikerfeest enzo bij moslim bradas
België, Duitsland, Turkije, Marokko en Suriname?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |