Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij had zo'n hele aparte.Ben alleen even vergeten wat het was.
Piet Saman.quote:
heaumeauquote:
quote:
quote:
Zo raar is dat niet toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1683
tegen paar 100k jans en johannes
quote:
quote:
Als dit waar is mag hij de -an wel bij zijn voornaam weghalen, dan is het een mooier geheel.quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
Laat maar fok-it, ik heb met mijn skills je achternaam al gevonden.
Achterrnaam*quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vroeg trouwens echt aan moj een keer of ik Achterraam heette van fb![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
Er zijn 35 mannen en 83 vrouwen die Jihad heten
Ja carebear. Ik zal wel Heameau doenquote:
Grote slurf ja?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja carebear. Ik zal wel Heameau doen
huhquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand vroeg trouwens echt aan moj een keer of ik Achterraam heette van fb![]()
quote:
Daar wonen dan ook relatief véél meer allochtonen dan in Nederlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In London is Muhammad de populairste achternaam bij babys, dus dacht dat je die lijn wel beetje door kon trekken naar Nederland en dat het er wel wat meer waren.
Ik bn keer gehackt op fb en toen besloot ik mijn achternaam daar te veranderen in Achterrnaam. Aangezien ze mij dan niet via Google kunnen zoekenquote:
Heb ik keer perm ban voor gehad op facebook. Kut facebook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bn keer gehackt op fb en toen besloot ik mijn achternaam daar te veranderen in Achterrnaam. Aangezien ze mij dan niet via Google kunnen zoeken
stalkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ezell's profielfoto wel leuk. Zou het liken
Kutjequote:
Ik ben je zusje, hoorquote:
Trouwens, in Nederland staat Mohamed niet eens in de top 20 van populairste babynamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In London is Muhammad de populairste achternaam bij babys, dus dacht dat je die lijn wel beetje door kon trekken naar Nederland en dat het er wel wat meer waren.
Nou ja, zegquote:
apart welquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, in Nederland staat Mohamed niet eens in de top 20 van populairste babynamen.
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?quote:
Ik ken er geen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken dan relatief gezien veel Mohameds in Nederland
Het was gezellig trouwens, Ess. Stoofpeertjes waren lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef essnhills het volgende:
Er zijn in de laatste 3 jaar maar 5 kinderen geboren die mijn voornaam hebben gekregen
Ongeveer 8%?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?
Kom je uit Den haag?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken dan relatief gezien veel Mohameds in Nederland
Dusquote:
Ja lekker hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het was gezellig trouwens, Ess. Stoofpeertjes waren lekker.
misschien onderschat ik de blankheid van de provincie wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat je denkt dat het zo veel zijn. Zonder op te zoeken, hoe veel procent van de inwoners van Nederland is van allochtone afkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |