Sjors.quote:
Stef... Bahquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dan toch met dubbel e
[/quote
Mijn hele familie noemt me al jaren Steef en amper stefan meer![]()
Komt zij aan met Stef
Terechte klacht, sowieso kan je het niet maken om Stefan als Stef af te korten. Ik ken meer mensen die het doen en ik word er echt schijtziek van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[/quote
Komt zij aan met Stef
Dankje, Laticiaquote:
Ik zat met een Wladimir in de klas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn meer Wladimirs dan Vladimirs
wuuuuuutquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat met een Wladimir in de klas.
Gek genoeg was het een neger.
Mijn achternaam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Altijd jammer als iemands volledige naam lelijk is. Dan heb je een fucking mooie voornaam, krijg je daar een achternaam bij die het verpest.
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[/quote
Komt zij aan met Stef
Omgquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk ik als eerst aan Braddie?
Niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte haat.
Mijn eerste zoontje noem ik trouwens Zlatan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte haat.
Mijn eerste zoontje noem ik trouwens Zlatan.
Is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die moet uitspreken.
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Altijd jammer als iemands volledige naam lelijk is. Dan heb je een fucking mooie voornaam, krijg je daar een achternaam bij die het verpest.
Ja, verwarring alom. Helemaal omdat zijn vader mijn huisarts was, en die niet zwart was.quote:
Jan-sen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die moet uitspreken.
Stefan Achterraamquote:
Zlatan Bakquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Uhmm..quote:
Nou beter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is bij mijn achternaam gezocht. Mijn moeder is wel zo autistisch.
Welke raam?quote:
quote:
Geen ideequote:
Jij had zo'n hele aparte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Jouw achternaam is wel mooi juist.
Mijn achternaam
Ik vind hem stomquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Jouw achternaam is wel mooi juist.
Mijn achternaam
Shaniqua Antiqua?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Ezell het volgende:
Mijn voor- en achternaam zijn matig. Combinatie vind ik wel leuk.
Achmedquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn trouwens weinig Mohammeds, hoe kan dat.
Zijn allemaal illegaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Samenzwering van de Bilderberggroep.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat dat met één m is. Mohamed en Mohammed's samen alsnog 13.000, da's veel hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
quote:
kan ook met 2, maar met één m heeft er dubbel zoveel.quote:
Beau ter Ham?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
Met mijn achternaam is een schaamnaam onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |