Volgens mij word je daar heel ongelukkig en eenzaam van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit tv, dus sja.
Mijn straat nu is wel fijn. Ik heb vernomen dat er voor mij een aantal junks hier in het appartement zaten waarvan iedereen blij is dat ze weg zijn.
Verder wat oude mensen in de straat en 1 gezin met 4 kinderen waarvan de vader en moeder beiden de hele dag thuis zijn en geen woord Nederlands spreken.
Hij schijnt hier eerst een tijd alleen te hebben gewoond, een jaar of 3, voordat zijn vrouw overkwam. Nu heeft hij iig iemand om tegen te praten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij word je daar heel ongelukkig en eenzaam van.
Vooral een land waar gebrekkig Engels gesproken wordt jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
In je eentje naar naar een land verhuizen waar je de taal niet spreekt... Lijkt mij echt verdomd eng.
o hai, live vanuit de keuken
Ja, zou het niet zo snel doen. Ik wil me wel een beetje kunnen redden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
In je eentje naar naar een land verhuizen waar je de taal niet spreekt... Lijkt mij echt verdomd eng.
o hai, live vanuit de keuken
Oke sambal bij ?quote:
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke sambal bij ?
Gastquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.
EIGEN VOEDSEL EERST
hoi
Idioot.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, ZIE IK ER UIT ALSOF IK SPLEETOGEN HEB? WAT IS ER MIS MET AARDAPPELS.
EIGEN VOEDSEL EERST
hoi
quote:
Heel serieus gelukkigquote:
Ja ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij wordt VA iets te serieus genomen
Goed goed, lekkah flietjes op netquote:
VA wordt niet genomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij wordt VA iets te serieus genomen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, lekkah flietjes op net![]()
Nee oke, kappennnn![]()
Met jou?
primajima. Lekker an de pils, zo de kroeg in. Zoals ongeveer elke vrijdagquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, lekkah flietjes op net![]()
Nee oke, kappennnn![]()
Met jou?
Het hele punt was nog geen half topic geleden dat het niet grappig is, er mensen zijn die zich er erg aan storen ongeacht hoe het bedoeld is. Kun je je wel lekker achter trollen verschuilenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Heel serieus gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |