Altijdquote:
Je bent te laatquote:
Helemaal rode oortjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Wel eens. Maar het stond in mijn actieve topics. En als ik jouw naam zie, dan, nouja. hihihihiih.
Ik heb hier een doosje liggen. Vroeg mijn ma of we dat nog hadden liggen. ''Ja, nog een hele doos, denk aan je astma"quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmy! Ja! Ik was laatst in de makro en wilde kopen, maar ik denk dat m'n dat raar had gevonden.
Wanneer je ons eens uitnodigt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal rode oortjes.
Wanneer komen jij en twitje een keer langs in mijn crib?
Goed! Vandaag laatste stagedag gehad, dus nu soort van half Kerstvakantie.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hier een doosje liggen. Vroeg mijn ma of we dat nog hadden liggen. ''Ja, nog een hele doos, denk aan je astma"
Oh, potjandikkie. Hoe durft ze.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op een meet herkende ze me gewoon aan mijn username
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed! Vandaag laatste stagedag gehad, dus nu soort van half Kerstvakantie.Alleen nog afstudeeropdracht 'even' afmaken.
En met jou?
In maart schijn ik een week alleen te zijn, U bent welkomquote:
Ongemakkelijk was het welquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
O
[..]
Oh, potjandikkie. Hoe durft ze.
quote:
Bij een VVV. Maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceWaar loop je stage?
Niks te klagen
Gourmettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer je ons eens uitnodigt.
Ik bedacht gister dat ik een keer een gourmet meet wil doen. Gewoon omdat het zo lekker fout is.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ongemakkelijk was het wel
Ze is wel liev hoor, daar niet van
[..]
Oh studeer je toerisme?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij een VVV. Maar nu dus niet meer.
Mooi. Lekker binnen gebleven met dit pokkeweer?
Niet eens een direct. Ze zei dat van "Dat is die van voornaam achternaam" en toen dacht ik "dat is wel een rare manier om iemand te beschrijven, zo weet ik toch nog niets" Het duurde 3 seconde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op een meet herkende ze me gewoon aan mijn username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |