Ik heb maar 1 foto in mijn huis. Van mijn oude hondje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote dierenvriend inderdaad
En het is inderdaad echt heel jammer dat zulke dingen nodig zijn![]()
Maar gelukkig zijn er dus ook mensen die zulke dieren weer opvangen
Ze had hem 'gekregen' via een organisatie om te kijken of ze hem weer kon opkalefateren, en ze mocht zelf beslissen bij wie hij uiteindelijk zou gaan wonen![]()
Eerst was er nog een vrouwtje waar hij heen zou gaan, maar ze kwam er achter dat zij streng vegetariër was, en dat de hond dus ook strikt vegetarisch te eten zou krijgenDus daar is hij niet heen gegaan uiteindelijk
Nee ik heb zelf geen foto's van hem eigenlijk, die staan allemaal bij m'n schoonmoeder op de laptop.
Ik vind het ook wel fijn als ik daar benWij hebben dus nooit huisdieren gehad vanwege allergieën, maar zij hebben er genoeg en daar heb ik wel heel veel van geleerd idd
![]()
Lijkt me sowieso een goed idee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja goed, ik kijk voortaan wat beter naar de menukaarten in verre landen
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja goed, ik kijk voortaan wat beter naar de menukaarten in verre landen
Living on the edge.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.
Voor je het weet sabbel je aan kippenvoetenquote:
Ja zus!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voortaan dus niet zomaar wat aanwijzen, Aldo.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een filmpje en ben al aan het uploaden.
Awwwquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto in mijn huis. Van mijn oude hondje.
Die moest weg omdat ik allergisch was. Zo pijnlijk.
Maar die mensen hadden een veel ruimer huis en een grote tuin. Ook meer tijd voor de hond. Dus uiteindelijk wel beter.
Kwamen ze toevallig 3 jaar later tegen in Friesland met de hond. Hij herkende ons direct. Helemaal emotioneel moment enzo.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
View My Video
Kijk! Het was een vochtige handdoek trouwens want ik had ook last van de hitte en hij was eigenlijk voor mi jbedoeld.
Wat kreeg ze dan?! Bij schaafijs kan ik me niks voorstellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Maar eten bestellen in een vreemd land is sowieso kut. Bij zo'n ijssalon bestelde een vriendin van mij een extra bakje schaafijs (huh?). Was wel een leuk moment van de vakantie, maar toch. Schaafijs...![]()
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kreeg ze dan?! Bij schaafijs kan ik me niks voorstellen..
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Maar eten bestellen in een vreemd land is sowieso kut. Bij zo'n ijssalon bestelde een vriendin van mij een extra bakje schaafijs (huh?). Was wel een leuk moment van de vakantie, maar toch. Schaafijs...![]()
IJsblokjes in siroop?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.
Oooh zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze wilde bolletjes ijs, maar ze kreeg schaafijs. Of iets dat daarop leek. Geen idee wat dat was.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
View My Video
Kijk! Het was een vochtige handdoek trouwens want ik had ook last van de hitte en hij was eigenlijk voor mi jbedoeld.
Zal ik een bekentenis doen?quote:
Die van ons was ook een Border Collie. Ook getraumatiseerd. Was te jong bij de moeder weggehaald, veel in auto's vervoerd, gepest door andere honden. Het duurde echt jaren voordat hij wat normaal was. Hij schrokte zijn eten binnen 10 seconden op enzo. Kotsen als hij de auto zag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww![]()
Zij hebben ook een Border Collie gehad die een keer in vuurwerk heeft gehapt. Die was daarna bang voor ieder geluidje, echt heel zielig, die had gewoon geen leven meer. Uiteindelijk heeft ze haar naar een boerderij ergens in Groningen gebracht, waar ze alle ruimte van de wereld heeft zonder dichtslaande autodeuren overal enzo![]()
![]()
Soms is het gewoon beter als ze ergens anders heen gaan
Uiteindelijk maar een paar happen genomen voordat 'ie weg mocht. Alleen kut dat we in dat winkelcentrum nergens een prullenbak konden vinden.quote:
Kan ik me voorstellen iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zal ik een bekentenis doen?
[..]
Die van ons was ook een Border Collie. Ook getraumatiseerd. Was te jong bij de moeder weggehaald, veel in auto's vervoerd, gepest door andere honden. Het duurde echt jaren voordat hij wat normaal was. Hij schrokte zijn eten binnen 10 seconden op enzo. Kotsen als hij de auto zag.
Onder de bank schieten als hij vuurwerk hoorde. Arm beest.
Was wel een van de moeilijkste momenten van mijn leven, mijn beste vriendje wegbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |