Ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat dat eigenlijk niet mocht in Nederland.
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.
Té cute.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook even konijnenspam![]()
![]()
Ik ben niet genoeg hier aanwezig voor een huisdier, regelmatig zo een week ergens anders enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, wat zieligWel leuk dat jullie dan gewoon konden kijken bij de buren.
Op kamers hoeft geen probleem te zijn, hangt er vanaf hoe vaak je thuis bent.
Ik had een slang toen ik op kamers woonde.
[..]
Verstandig.
Is er wel verbetering zichtbaar?
Ja, zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van tapijt maar dan heel ruw.. ben bang dat het kapot gaat. Verder niet echt last van ofzo.. maar vroeg me gewoon af of jullie het herkende
.
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar terug liep ik aan het begin van de zomer met m'n vriend door een bos in de buurt. En toen kwamen we een tam konijn tegen, die was daar overduidelijk gedumpt. Die hebben we toen opgepakt en ondertussen m'n schoonmoeder gebeld. Zij is toen ons met een kooi tegemoetgekomen. En ja de dierenopvang zat vol dus toen had zij maar een hoek in de tuin konijnklaar gemaakt. Een week later vond zij samen met haar andere zoon ook een tam konijn, dus die ook maar mee.
En toen bleken ze niet gecastreerd en hadden ze ineens een nestjeMaar de papa en mama bleken niet echt handelbaar te zijn, dus hebben we uiteindelijk via internet een opvang 100km verderop voor ze gevonden waar we ze heen hebben gebracht. En van de jonkies huppelen er nu nog 3 in de tuin daar..
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook even konijnenspam![]()
![]()
Oh, ja dat gelukkig nog niet want je mag er niet bij komen. Alleen van achter het raampje kijken zeg maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.
Fritsquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Té cute.
Hoe heet 'ie ook alweer?
Hmm.. ja. Moet 'm gewoon wat vaker een telefoonboek geven oidquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zou zonde zijn.
Mijn konijn groef wel, maar omdat hij buiten zat had ik er geen last van. In de aarde, in zijn stro, op de stenen.
Maar nooit gecastreerd, dus weet niet of er verschil is.
[..]
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.
[..]
Wat een scheetje
Ik weet wel dat de dierenwinkel in het winkelcentrum bij ons vroeger wel eens puppies en kittens verkocht, maar dat is iets van 15 jaar terug ofzo en ze zaten nooit lang in die hokken. Daarna eigenlijk ook nooit meer gezien neequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vergunning wel. Geen idee wanneer je daar een vergunning voor krijgt want ik heb het ook nog nooit gezien.
Misschien gebeurt dat ook wel gewoon zonder vergunning, hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk. Die beestjes worden al helemaal spastisch van al die kutkinderen die uit the middle of nowhere komen aaien en shit.
Omgquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Gefunden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is echt zielig.
Boycotten die shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet
Die man van die dierenwinkel vind ik ook maar naar trouwens.. die hele dierenwinkel. Nee, ben er ook niet van.
Oh daar waren ze bij ons wel streng op trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat 'ie zo'n groot en stoer konijn is en dat we ja echt heus al bijna klaar zijn en dat 'ie duizend snoepjes krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er trouwens zo'n hekel aan om die nagels te knippen. Begin gewoon zelf bijna te janken omdat dat beestje dan zo helemaal in paniek is en super snel gaat ademen enzo. Vind het zooo sneu
Kan me hier echt druk over maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Gefunden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is echt zielig.
Het is al bijna kerst, dus je bent er bijna vanafquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
De nagels van Crack's konijn knippen is het kutste wat er is. Ik vind het eng, Crack begint standaard te huilen en het konijn is ook niet bepaald fan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
De nagels van Crack's konijn knippen is het kutste wat er is. Ik vind het eng, Crack begint standaard te huilen en het konijn is ook niet bepaald fan.
Elk. Mother. Fucking. Jaar. Weer. Die. Grap.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is al bijna kerst, dus je bent er bijna vanaf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk. Mother. Fucking. Jaar. Weer. Die. Grap.
Ga eten danquote:
Ja, kom er ook nooitquote:
Pff.. en dat is daar gewoon normaal? Dit was geen uitzondering ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van puppy's tot volwassen honden. Ze hadden ook van die enorme herdershonden.
Trapt ie toch niet inquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat 'ie zo'n groot en stoer konijn is en dat we ja echt heus al bijna klaar zijn en dat 'ie duizend snoepjes krijgt.
Dus het komt er meestal op neer dat ik dat beest mishandel, hij vloekt en tiert en crack er ondertussen naast zit te snikken.quote:
Nog steeds ziek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat gelukkig nog niet want je mag er niet bij komen. Alleen van achter het raampje kijken zeg maar
Ohja.quote:[..]
Frits.
Je kan kerst ook bijna een maandje naar voren halen.quote:
Ik heb hier niet zo snel een konijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan kerst ook bijna een maandje naar voren halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking konijnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Eigenlijk alleen áls ik 'm dan tegen z'n zin heb opgepakt, bijvoorbeeld voor z'n nagels. Dan springt 'ie snel op de grond als we klaar zijn, maar springt 'ie na tien minuten wel uit zichzelf op schoot.
Tof. Ik vind wel dat het een beetje bij het kind zijn hoort, het hebben van een huisdier. Leer je verantwoordelijkheid van enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet genoeg hier aanwezig voor een huisdier, regelmatig zo een week ergens anders enzoDus dat doe ik niet
En bij de buren was het altijd tof, wij mochten altijd helpen met de konijnenhokken en als ze op vakantie gingen mochten wij ze verzorgen enzo
En ze hebben ons altijd geleerd hoe we met ze moesten omgaan uiteraardOnderkant ondersteunen bij het oppakken enzo
Al mochten we alleen Wilma oppakken, maar die hield wel van knuffelen, die kwam ook bij je op schoot zitten als je in het gras zat enzo
Fred hield er niet zo van..
Ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
Nog nooit meegemaakt in een dierenwinkel. In Veenendaal zit er eentje waar kinderen altijd als een malle van boven de konijnen soort van bespringen met hun vieze snotterige plakhanden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar waren ze bij ons wel streng op trouwens![]()
We mochten kijken, echt alleen kijken, en als we ook maar 1 vinger uitstaken dan werden we de winkel uitgezet
Ik denk het wel. Was daar met mijn neef en die vond het niet vreemd of zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff.. en dat is daar gewoon normaal? Dit was geen uitzondering ofzo?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
O, ik heb hier ook nog een andere rare foto van dieren. Of ja, dieren? Op dat moment was het al eten en te koop.
OmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook ooit kippenvoeten gegetenwas niet te eten gewoon
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Man oh man, raar om te zien ja. Hoe zijn mensen daar zelf met een huisdier? Wel gewoon normaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Was daar met mijn neef en die vond het niet vreemd of zo.
Hoe doe jij dat dan? Hoe pak je 'm vast bedoel ik?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijne wel.Al mopperend, though.
Ze vangen in huis wel meerdere dieren opquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als er mensen zo met dieren omgaan.
Awh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het komt er meestal op neer dat ik dat beest mishandel, hij vloekt en tiert en crack er ondertussen naast zit te snikken.Geen fijne middagen zijn dat. Gelukkig hoeft 't niet te vaak
Dat vind ik lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omnomnom
ik heb ook ooit kippenvoeten gegetenwas niet te eten gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Man oh man, raar om te zien ja. Hoe zijn mensen daar zelf met een huisdier? Wel gewoon normaal?Dus als ze der eentje hebben gekocht?
Echt hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking konijnen
Bijna zo erg als katten.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker.![]()
![]()
Hier nog een lekkere foto voor jou:Vind je dat lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?![]()
Hoe eet je dat?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker.![]()
![]()
Hier nog een lekkere foto voor jou:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ze hebben daar gewoon ook huisdieren. Mijn neef heeft een hond. Heb daar ook wel een foto van als je interesse hebt?. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Baby darling doll face honey
Vooral etenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Hoe pak je 'm vast bedoel ik?
Ik wikkel hem meestal in een theedoek behalve één voetje en dan houdt crack de rest in bedwang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.
Sowieso geen one man's job.Zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?![]()
Hoe eet je dat?
Jup!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaan ze wel gewoon normaal mee om? Uitlaten en eten enzo?
Gaat ie dan niet spartelen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer 'm meestal half op z'n bips te zetten, met ondersteuning. Dan vertel ik een mooi verhaaltje en knipt Furdi snel z'n nagels.
Sowieso geen one man's job.Zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Omg, die ziet er heeel lief uitquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Maar eerst: hoe at jij het?
[..]
Jup!
[ afbeelding ]
Schattig ding joh.
Ik wist niet hoe, dus ik plukte het vlees eraf en toen sabbelde maar eraanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Maar eerst: hoe at jij het?
[..]
Jup!
[ afbeelding ]
Schattig ding joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |