Freek stopt zijn slang er vanavond wel even in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil die Jinek even aangedrukt worden
Inderdaad zeg, wat een gastquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Alberto zegt dat beledigen niet normaal is, gore hypocriet
I can help is van Billy Swann schat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
Handige van die beatles nummers is dat ze maar 3 minuten duren.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Alberto zegt dat beledigen niet normaal is, gore hypocriet
quote:
Ik legde geen relatie met de muziek die op TV wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
I can help is van Billy Swann schat.
maar freek is lekkerderquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
Herman is natuurlijk veel interessanter dan die gare Freek met z'n enge diertjes.
Owquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik legde geen relatie met de muziek die op TV was![]()
Serieus?quote:
Behalve bij pedante Spijkerman. Die mag een trein koppen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
Niks mis met grove grappen,is geen racisme want er zijn verder geen kwade bedoelingen bij
Heb ik me daar nu even mooi uitgeluld, he?quote:
En ik tuinde er nog in ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik me daar nu even mooi uitgeluld, he?
Nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar gewoon paarse Pieten, probleem opgelost.
Dit.quote:
Precies, kijk maar eens naar The Roast bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef wdn het volgende:
Geen van die gasten kijkt ooit naar Comedy Central.
Ik heb daar "ergere" dingen gehoord.
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Dus in een paar weken hebben we bepaald dat harde grappen niet meer kunnen? Ok, ik doe niet mee.
Om Bunskoek?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Het was prima satire. Ik moest lachen.
Daar ben ik wel voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.
Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.
We mogen alleen nog maar grappen maken over panterjassen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
En over domme mensen? Of over FOK!kers
Meestal zijn het ook mensen met weinig eigenwaarde en zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Misschien moeten mensen zichzelf niet zo serieus nemen, dat lost vrij veel op.
Matthijs of Freek, als je zou moeten kiezen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft trouwens wel weer een mooi pak aan. Om iets positiefs te zeggen.
Ze mogen wel eens een dubbele portie nummer 39 naar binnen werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi die gasten eens onder de douch.
Freek natuurlijk. Met het pak van Matthijs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Matthijs of Freek, als je zou moeten kiezen?
Die moet al op het andere net zijn.quote:
Yep, zijn er al 2 van dood. Kunnen ze een voorbeeld aan nemen.quote:
Joahh, hij zou 10 minuten speling hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die moet al op het andere net zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Eva is wel een vakvrouw, hoe je ook verder over haar denkt.
* Cynix ® pikt een Dijkgraafje mee.quote:
Oh ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
VI, ik kijk Dijkgraaf morgen terug.
Ik ga toch kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef Jan-Slagter het volgende:
DWDD university toont mooi aan dat er nog veel bespaard kan worden op de P.O.
De naam van een van de grootste voetballers ooit geleefd spel je niet fout, voor de rest mag je zoveel fouten maken als je wilt.quote:
Die met Diederik waren wel leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ga toch kijken.
DWleertDoor vond ik wel een flop na een keer 5.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
De naam van een van de grootste voetballers ooit geleefd spel je niet fout, voor de rest mag je zoveel fouten maken als je wilt.
Wat gek.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef DrDentz het volgende:
De psuedo-intellectuelen gaan naar Dijkgraaf luisteren terwijl de mannen meer willen en Boskamp aanschouwen.
Juist niet, zoveel programma's waar je echt iets kan leren zijn er juist niet. Moeten meer wetenschap/geschiedenis programma's komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef Jan-Slagter het volgende:
DWDD university toont mooi aan dat er nog veel bespaard kan worden op de P.O.
Met de boodschap is niets mis, maar om er speciaal een studio in te richten is redelijk absurd, kost kapitalen. Je kan het programma ook prima vanuit de reguliere DWDD studio uitzenden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Juist niet, zoveel programma's waar je echt iets kan leren is er juist niet. Moeten meer wetenschap/geschiedenis programma's komen.
ieuwquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sybrand in een speedo. Marco en ik willen dat.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Kroelo het volgende:
[..]
is net alsof je een ijskast pompt denk ik
En daarna zichzelf analyseert..quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Kroelo het volgende:
[..]
is net alsof je een ijskast pompt denk ik
gelukkig ben ik mister bigstar. Eva, kom maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar een beetje een starfuckertje.
Die wel, maar er kwamen ook vage zwamneuzen.quote:
iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En daarna zichzelf analyseert..
Mag hoor, DWDD verhuisd toch naar Ned 1 om 19.00quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
Gewoon ma-vr om 19:30 op NED3 is haar doel
Das te vroeg dus dan bloed het doodquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mag hoor, DWDD verhuisd toch naar Ned 1 om 19.00
Dan zit ik nog midden in Man Bijt Hond..quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mag hoor, DWDD verhuisd toch naar Ned 1 om 19.00
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet. Donker oostblokkoppie.
En Freek krijgt het ook warm nu. Komt ze thuis of niet?quote:
Ze is hard op weg om Ivo Niehe 2.0 te wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
Zolang het maar over Jinek gaat vindt Jinek het goed.
Anders trio.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En Freek krijgt het ook warm nu. Komt ze thuis of niet?
Die bak pis op zijn rug kon het nog nét redden.quote:
Bij VI worden zometeen vast oojk nog wel wat mensen beledigd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
Ok nu op comedy central worden alle joden en moslims even beledigd
klinkt goed!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij VI worden zometeen vast oojk nog wel wat mensen beledigd.
Hoe krijg je 55 joden in een VW Golf?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
Ok nu op comedy central worden alle joden en moslims even beledigd
Dit vind ik racistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe krijg je 55 joden in een VW Golf?
2 op de voorstoelen, 3 op de achterbank en 50 in de asbak.
Je hebt het nu over een genuanceerd programma waarin meningen onderbouwd worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij VI worden zometeen vast oojk nog wel wat mensen beledigd.
Nee, er kunnen ook 55 moslims in, hoor.quote:
Nee die zijn gemiddeld 25 kilo zwaarder :=)quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, er kunnen ook 55 moslims in, hoor.
Beledigingen met nuance dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een genuanceerd programma waarin meningen onderbouwd worden.
VIquote:
Zo das een late, juiste conclusiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef Daskaar het volgende:
godverdomme wat is tangerine een kutband
quote:Utopia: John de Mol
Zo van horen zeggen klinkt het nieuwe programma van John de Mol als een soort van ultieme mix van 'Expeditie Robinson' en 'Big Brother' XL: een groep mensen op een stuk land met een loods, beperkte middelen, afgesloten van de rest van de wereld. De opdracht?! Bouw een samenleving, een maatschappij zo je wil, 'from scratch', uiteraard onder het toeziend oog van camera's. John de Mol over zijn nieuwe programma 'Utopia'.
Ach dat valt reuze mee, die Dushi van Wendy van Dijk hoorde je toch ook niemand over. Idem voor Ushi.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef OProg het volgende:
Iemand van Surinaamse afkomst die Surinamers parodieert en ook Hindoestanen en Marokkanen meeneemt is humor en ben je meer dan welkom op de publieke omroep.
Doe je dit als blanke kaaskop dat zijn er echter direct mensen die 'racisme' gillen.
Quinsy heeft er een heel artikel aan gewijd.quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ach dat valt reuze mee, die Dushi van Wendy van Dijk hoorde je toch ook niemand over. Idem voor Ushi.
Het survivalen op zich interesseert me niet zo, meer het BB idee. Al vraag ik me af of dat nu nog steeds zo leuk is om naar te kijken, destijds keek ik zowat alles. En dit gaat ook een jaar duren las ik... beetje lang.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Totaal oninteressant ook, wat kan mij het nou schelen hoe die mensen survivalen zonder monderne hulpmiddelen. Al zijn er natuurlijk weer hele volksstammen die dat wel interessant vinden.
Oh, ik keek ook alle BB's, maar zou dat nu niet meer doen. Denk ik. Beetje passe. Maar juist dat survivalaspect maakt het voor mij minder leuk, ik zie ze liever in weelde. Maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het survivalen op zich interesseert me niet zo, meer het BB idee. Al vraag ik me af of dat nu nog steeds zo leuk is om naar te kijken, destijds keek ik zowat alles. En dit gaat ook een jaar duren las ik... beetje lang.
Dit is gewoon weer een nieuwe grens op willen zoeken en het nog extremer proberen te maken omdat iedereen dat gekut in een huis ook wel gezien heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het survivalen op zich interesseert me niet zo, meer het BB idee. Al vraag ik me af of dat nu nog steeds zo leuk is om naar te kijken, destijds keek ik zowat alles. En dit gaat ook een jaar duren las ik... beetje lang.
Dat extreme zal wel weer reuze meevallen. Kijk naar Expeditie Robinson, dat is tegenwoordig ook een stuk minder 'extreem' dan vroeger.quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een nieuwe grens op willen zoeken en het nog extremer proberen te maken omdat iedereen dat gekut in een huis ook wel gezien heeft.
Het is uiteindelijk de vraag hoever je dingen tot de grens kan laten gaan tot je in moet grijpen.
Dat heeft nog een spelelement dat je kan beïnvloeden. Met deelnemers die afvallen en dergelijke. Als je mensen in zo'n situatie zet in complete afzondering moet je wel zorgen dat het boeiend blijft en extremen opzoeken. Anders kan je net zo goed bij de overburen naar binnen gaan zitten kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat extreme zal wel weer reuze meevallen. Kijk naar Expeditie Robinson, dat is tegenwoordig ook een stuk minder 'extreem' dan vroeger.
de kleur blauw in eten was interessanter geweestquote:
Blauwe ketchup.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de kleur blauw in eten was interessanter geweest
Ik vooral van rothko en die gast die de kleuren blauw van de europese vlag uit verschillende europese landen in het museum heeft gehangen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:49 schreef OProg het volgende:
De kleur blauw ken ik wel van te lang in de kroeg hangen.
Gelukkig is Liesbeth er om de uitzending te redden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
DWDD - Maandag 2 december 2013
In deze uitzending onder meer: Joost Zwagerman en John de Mol. Muziek is er van Projekt Rakija, tafeldame is Liesbeth Staats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |