Freek stopt zijn slang er vanavond wel even in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil die Jinek even aangedrukt worden
Inderdaad zeg, wat een gastquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Alberto zegt dat beledigen niet normaal is, gore hypocriet
I can help is van Billy Swann schat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
Handige van die beatles nummers is dat ze maar 3 minuten duren.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Alberto zegt dat beledigen niet normaal is, gore hypocriet
quote:
Ik legde geen relatie met de muziek die op TV wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
I can help is van Billy Swann schat.
maar freek is lekkerderquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
Herman is natuurlijk veel interessanter dan die gare Freek met z'n enge diertjes.
Owquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik legde geen relatie met de muziek die op TV was![]()
Serieus?quote:
Behalve bij pedante Spijkerman. Die mag een trein koppen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
Niks mis met grove grappen,is geen racisme want er zijn verder geen kwade bedoelingen bij
Heb ik me daar nu even mooi uitgeluld, he?quote:
En ik tuinde er nog in ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik me daar nu even mooi uitgeluld, he?
Nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar gewoon paarse Pieten, probleem opgelost.
Dit.quote:
Precies, kijk maar eens naar The Roast bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef wdn het volgende:
Geen van die gasten kijkt ooit naar Comedy Central.
Ik heb daar "ergere" dingen gehoord.
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Dus in een paar weken hebben we bepaald dat harde grappen niet meer kunnen? Ok, ik doe niet mee.
Om Bunskoek?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Het was prima satire. Ik moest lachen.
Daar ben ik wel voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.
Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappen over lelijke mensen mogen ook al niet meer.
We mogen alleen nog maar grappen maken over panterjassen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
En over domme mensen? Of over FOK!kers
Meestal zijn het ook mensen met weinig eigenwaarde en zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Misschien moeten mensen zichzelf niet zo serieus nemen, dat lost vrij veel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |