Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Hij tekent bij en ze "proberen" hem in de winterstop te verkopen. Dus in het ergste geval zit je nog een jaar vast aan dat misselijkmakend figuur.
Land of the free. Home of the brave.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Hij tekent bij en ze "proberen" hem in de winterstop te verkopen. Dus in het ergste geval zit je nog een jaar vast aan dat misselijkmakend figuur.
Vreemde gang van zaken weer, hij voegt toch veel te weinig toe om hem te behouden en ik neem aan dat hij 1 van de grootverdieners is met nog een "oud"contract.
Ongelovelijk hoe psv zich laat naaien inzake Toivonen....
Zonder wrijving geen glans
Prima, zijn we ook weer van dat gezeik bij VI enzo af, al zullen ze vast wel iets nieuws vinden. Hopelijk nu geen gezeur meer over randzaken en de focus op het team.
En dan nog ff hopen dat hij verkocht wordt van de winter natuurlijk. Zou helemaal ideaal zijn.
Voorlopig anders lekker als spits opstellen. Locadia bakt er dit jaar toch nog geen flikker van.
quote:
Ik heb zo´n voorgevoel dat er vanavond in VI wel een beetje aandacht aan zal worden besteed..
BFF met GGMM
quote:
Ik denk wel dat Derksen hier een (overigens vrij genuanceerde) mening over heeft inderdaad.
quote:
Koeman waakzaam: 'Zullen sterk moeten zijn om PSV te verslaan'
Koeman moet stoppen met drinken.
quote:
Ondanks dat Toivonen stuitend arrogant is kan ik 'm geen ongelijk geven.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
quote:
Klopt, Toivonen heeft het volste recht om dit te doen. Het is PSV dat inconsequent bezig is.
quote:
Dat tekent het 'beleid' ook wel.
quote:
Ik denk dat hij meer bang is dat ze gemakzuchtig worden.
quote:
Onderschatting is idd. het grootste gevaar
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Prima, zijn we ook weer van dat gezeik bij VI enzo af, al zullen ze vast wel iets nieuws vinden. Hopelijk nu geen gezeur meer over randzaken en de focus op het team.
En dan nog ff hopen dat hij verkocht wordt van de winter natuurlijk. Zou helemaal ideaal zijn.
Voorlopig anders lekker als spits opstellen. Locadia bakt er dit jaar toch nog geen flikker van.
Is er in ieder geval nog een minieme kans dat zijn transfersom ooit de kas gaat spekken. Als alles echt geweldig mee zou zitten ( zal wel niet

) verkoop je hem in de winterstop, dan hoeft niemand meer tegen die rotkop aan te kijken en heeft psv wat geld erbij.
Het is wel de beste uitkomst want cocu wil hem er blijkbaar bij hebben, hij mag al niet meer met jong psv meedoen. Nu staat de club ietsje minder voor lul dan als hij gewoon het hele seizoen was blijven spelen en niet had bijgetekend.
En vanavond gaat Johan natuurlijk voor het eerst in tijden een wedstrijd van psv goed voorspellen
Who's your Stannis?
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef ZoDiep het volgende:[..]
Is er in ieder geval nog een minieme kans dat zijn transfersom ooit de kas gaat spekken. Als alles echt geweldig mee zou zitten ( zal wel niet

) verkoop je hem in de winterstop, dan hoeft niemand meer tegen die rotkop aan te kijken en heeft psv wat geld erbij.
Voor welk bedrag is hij gekocht?
quote:
3mio als ik me goed herinner.
Ik kan mij niet meer identificeren met deze club.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
FEYENOORD - PSV
OVER 2.5
MATCHODD FEYENOORD
FEYENOORD -1,5
PELLE TO SCORE
RED CARD; YES
FEYENOORD TO WIN BOTH HALVES
U MAD?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Dat zal ik je haarfijn uitleggen. Als moderator heb je een voorbeeldfunctie, althans dat zou het uitgangspunt moeten zijn waarop een forum/site zou moeten lopen. Een moderator is er om de mensen te helpen, en uiteraard kan deze persoon ook mee discussiëren. Wat echter not done is, is een moderator en/of admin die de boel verzieken door de ergernis van leden op zijn nek te halen. Dit is een ongezonde balans, die vermeden moet worden. Nu zal ik niet zeggen dat GGMM de sfeer verziekt, maar het zit wel op het randje naar het getroll aan. Dat is dus niet de bedoeling.
[
afbeelding ]
Ga huilen dan.
Hehehe
quote:
Levert vast wat moois op
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Na het lezen van dit bericht durft de PSV-selectie niet meer naar buiten te komen.
Hahaha Toivonen laten bijtekenen. Wat een lacher.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Dat snap ik. Terecht natuurlijk. Gekkenhuis gaat het worden, je weet toch!
Nb. Wellicht ten overvloede (hoop ik), ik vind het natuurlijk onzin die actie.
Buitendam
Commissaris.
quote:
En hij is ook nog obese. Die vieze dikke.
Dit, dus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 november 2013 @ 11:21:21
rubbereend
JUICHEN
Toivonen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Dat snap ik. Terecht natuurlijk. Gekkenhuis gaat het worden, je weet toch!
Nb. Wellicht ten overvloede (hoop ik), ik vind het natuurlijk onzin die actie.
Is de training al geweest?
quote:
Wat een warme club.
quote:
Verdomme ik baal er van dat daar geen camera bij is
Wat zouden ze schreeuwen naar de spelers?
3000 euro schuld, vrouw kwijt alles.
quote:
De Mos: "Cocu is niet brutaal genoeg" Phillip Cocu heeft het zwaar bij PSV. Oud-trainer Aad de Mos vindt dat de oefenmeester van PSV harder moet zijn. "Cocu is niet brutaal genoeg", was het oordeel van De Mos bij Omroep Brabant.
"Hij is te lief en heeft al te veel concessies gedaan aan de leiding van PSV. Een trainer moet juist zijn eigen gang gaan." Één beslissing van Cocu kon de voetbalanalyticus goed begrijpen. Jürgen Locadia zit volgens Cocu zondag op de bank tegen Feyenoord. "Locadia is alleen goed genoeg voor de maandagavond bij de beloften. Het zou een logische verandering zijn."
De Mos heeft zelfs de gehele opstelling al ingevuld voor Cocu. "Hiljemark komt dan naast Stijn Schaars op het middenveld te staan. Ola Toivonen neemt de plek in de voorhoede over van Locadia. En Adam Maher komt op de plek waar hij het beste rendeert: achter de spitsen."
De Mos: "Cocu is niet brutaal genoeg"
Het orakel heeft gesproken.
quote:
Die Aad, aan die opstelling van hem had nog niemand gedacht, hier op het forum niet en de technische staf van psv al helemaal niet
Who's your Stannis?
Reemi
Zeg maar Remi.
Mansjester
City>United
Sinds het vertrek van Piet de Visser is het bergafwaarts gegaan, normaalgesproken had zo'n Piazón bij PSV gespeeld maar de samenwerking met Chelsea is ook al een tijdje voorbij. Hoog tijd dat Hiddink terugkeert, dan zou het nog wat kunnen worden.
Die "ludieke" supporters actie van de "harde kern" is toch om je kapot te schamen zeg...

Wat een aanfluiting.
Willems niet bij de laatste training, dus die zal morgen ook wel niet meedoen.
quote:
Men vraagt zich af waarom PSV de status van provincie clubje blijft houden. Nu hoef je ook weer niet zoals in de randstad het gebouw te bestormen en de boel kort en klein te slaan maar met zo'n ludieke actie bereik je 0,0.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Men vraagt zich af waarom PSV de status van provincie clubje blijft houden. Nu hoef je ook weer niet zoals in de randstad het gebouw te bestormen en de boel kort en klein te slaan maar met zo'n ludieke actie bereik je 0,0.
Dat klopt wel
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 november 2013 @ 16:26:15
rubbereend
JUICHEN
alsof voetballers sowieso anders gaan spelen na acties van supporters
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Fans PSV geven signaal af
EINDHOVEN -
Een groep fans van PSV heeft zaterdag bij de besloten training een signaal aan de spelers afgegeven dat het beter moet bij de club. Coach Phillip Cocu en zijn team zouden zich achter gesloten deuren voorbereiden op het belangrijke duel zondag met Feyenoord. Maar PSV besloot om de supporters toch enige tijd toe te laten. Ze staken onder meer vuurwerk af.
"De fans hebben gesproken met de technisch manager Marcel Brands en directeur Tiny Sanders en spraken ook met de trainersstaf. Het is allemaal in goede harmonie verlopen. Ze hebben hun zegjes kunnen doen en hebben de spelers vooral duidelijk willen maken dat er punten gepakt moeten worden”, aldus de woordvoerder van PSV.
De Eindhovenaren verloren donderdag in de Europa League van het Bulgaarse Ludogorets. Vorige week zaterdag werd met moeite gelijkgespeeld tegen sc Heerenveen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_signaal_af__.html
Mansjester
City>United
quote:
Het is verbazingwekkend hoe weinig PSVers er nou eigenlijk mee bezig zijn idd. Raar eigenlijk.
quote:
DIt is ook het enige waar je op dit moment op terug kunt vallen

.
Laten de supporters weten wat hun mening is, en dat het zo niet verder kan, is het nog niet goed

Zuurpruimen hier.
quote:
Dat de posts van de 2 ajacieden die hier posten opvallen? ja.
quote:
Komt omdat die mening nogal kortzichtig is. "meer motivatie!!"
quote:
Op zaterdag 30 november 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat de posts van de 2 ajacieden die hier posten opvallen? ja.
[..]
Komt omdat die mening nogal kortzichtig is. "meer motivatie!!"

Wat kan je als supporter nog meer vragen van de spelers dan door het vuur te gaan? Of moeten ze ook inzicht in de tactieken van Cocu willen hebben en hier dingen aan willen passen?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 30 november 2013 17:43 schreef StijnDa het volgende:[..]
Wat kan je als supporter nog meer vragen van de spelers dan door het vuur te gaan? Of moeten ze ook inzicht in de tactieken van Cocu willen hebben en hier dingen aan willen passen?
Dat is een beetje het punt, Cocu zei niet veel meer dan dat in zijn laatste interview, zit trouwens wel een kern van waarheid in, de echte wil lijkt te ontbreken.
quote:
Het vertrek van Brands en Sanders.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Op zaterdag 30 november 2013 17:43 schreef StijnDa het volgende:[..]
Het leuke is dat die spelers die trainer niet meer serieus nemen
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Tja, die posities staan al wat langer dan vandaag onder druk natuurlijk. Ik denk niet dat zij op dit moment ontslagen zullen worden, nu er net een nieuwe weg is ingeslagen waar ze toch een aandeel in hebben. M.i. ligt op dit moment het probleem niet direct bij hen. Ben het er wel mee eens dat er een keer gekeken moet worden naar vervanging maar dat is meer iets voor als het seizoen is afgelopen. Zorgt ook voor nog meer onrust.
quote:
Oké.. Bron?
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Na die geweldige donderspeech en het behouden van sterspeler Toivonen bij de selectie gaan ze echt volle bak zondag
RED ONS HENNIEGOD
Die supporters moeten niet boos zijn op de spelers, maar eerder op Brands & co dat ze in erin zijn geslaagd om in no time een matige selectie samen te stellen.
quote:
Doet gewoon pijn aan je ogen dit. Ook zo'n vrouwelijke steward op 0:20 met kort pittig rood kapsel...
quote:
Ik zat de hele tijd op het puntje van mijn stoel.
quote:
Mensen die Sanders weg willen hebben
quote:
Ik hoop juist dat hij blijft zitten.
quote:
Wat hebben ze gedaan?
Edit: zie het al. Op zich niks mis mee dat ze aanwezig zijn.
U MAD?
quote:
Busjes peper en potten pindakaas

quote:
De supporters zijn het zat en een groep van zo'n zestig ontevreden fans heeft dat zaterdag op ludieke wijze duidelijk gemaakt. Gewapend met busjes peper en potten pindakaas lieten zij weten meer 'pit en power' te verwachten van de falende spelers.
Maar altijd nog niet zo zielig als de Ajacieden, jezus wat zijn jullie een triest volkje zeg.
Dat protest

. Het is toch ook echt de meest suffe achterban van Nederland.
Ik zie het probleem niet. Beter zo'n ludiek protest dan agressieve capusjonnies die stoer komen doen.
Ey leuk we staan 10de. Met een overwinning staan we wel meteen 6de. KNOTSGEKKE COMPETITIE!
quote:
Als PSV wint knallen ze meteen naar plek 6.
quote:
Echt he
quote:
Pindakaas
Alsof het protest van vorig jaar nog niet schrijnend genoeg was
quote:
Als mijn tante een lul had dan was het mijn ome.
quote:
Op zondag 1 december 2013 05:54 schreef Oldie57 het volgende:Ik ga vanmiddag in de Kuip zien hoe de "talenten" van PSV op hun donder krijgen van mijn kluppie.
Ik doe vanavond wel verslag over hoe zeer ik heb genoten van de vernedering van de lampjes.
Speciaal door dit soort reacties hoop ik gewoon dat het 0-3 wordt.
Brutal. Fucking. Metal.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op zondag 1 december 2013 05:54 schreef Oldie57 het volgende:Ik ga vanmiddag in de Kuip zien hoe de "talenten" van PSV op hun donder krijgen van mijn kluppie.
Ik doe vanavond wel verslag over hoe zeer ik heb genoten van de vernedering van de lampjes.
Deze moet ik gequoot hebben....voor het geval dat
quote:
Anders had je dat niet gehoopt
quote:
Natuurlijk wel, maar realistisch als ik ben concludeer ik dat die kans gewoon niet heel groot is. Zou het natuurlijk geweldig vinden als PSV vanmiddag wint.
Brutal. Fucking. Metal.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 1 december 2013 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Natuurlijk wel, maar realistisch als ik ben concludeer ik dat die kans gewoon niet heel groot is. Zou het natuurlijk geweldig vinden als PSV vanmiddag wint.
Of het goed wordt weet ik niet maar zal best wel spannend worden, lijkt me stug dat Feyenoord PSV weg gaat spelen, die hebben ook genoeg zwakke plekken en gaan toch ook niet echt lekker al zijn ze wel favoriet.
quote:

Neem dan sambal voor wat meer pit.
Nou ja sterkte iig jongens
Op
donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef
sp3c het volgende:
niet zo tof doen
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Deze actie heeft echt de top van de berg der treurigheid bereikt. Man wat een sneuneuzen.
Maargoed, hun leven zal wel zo weinig inhoud hebben dat PSV het middenpunt is.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
1-8 denk ik. 6 keer Maher en 2 assists van hem.
quote:
Staat straks op 10 toch? Ik ga met je mee.
quote:
Als we de media moeten geloven wel.
quote:
Oh ja stom

Ik was nog niet helemaal wakker
Op
donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef
sp3c het volgende:
niet zo tof doen
francoisdublanc
Urgent en At your service
quote:
Even quoten voor het nageslacht.
quote:
Dat was inderdaad vorig jaar, ja.
quote:
Winnen van de nummer 10 is voor Feyenoord wel een wereldprestatie, ja. Worden ze dan ook gehuldigd?
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Tegen dit soort troep is maar 1 ding op zijn plaats.
![Pissed-off-Obama-stfu-gtfo.jpg]()
Oprotten met je troll troep.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Opstelling PSV tegen Feyenoord (Rotterdam, 14.30 uur)
Zoet; Tamata, Rekik, Bruma, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Jozefzoon en Bakkali.
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Locadia, Narsingh, Brenet, Hendrix en Vloet.
Waar is Toivonen?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:Opstelling PSV tegen Feyenoord (Rotterdam, 14.30 uur)
Zoet; Tamata, Rekik, Bruma, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Jozefzoon en Bakkali.
Waar is Toivonen?

Liesblessure. Ik snap niet dat Narsingh niet speelt, was donderdag de beste aanvaller en Tamata in de basis kan ook niet. Maar wel fijn dat er een keer ingegrepen wordt en in dit middenveld heb ik meer vertrouwen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:Opstelling PSV tegen Feyenoord (Rotterdam, 14.30 uur)
Waar is Toivonen?

Naar Engeland om zijn transfer af te ronden!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Park is inderdaad nog steeds geblesseerd helaas, hopelijk volgende week er weer bij.
quote:
heeft een liesblessure
quote:
quote:
Wat is dat toch, PSV, Feyenoord en 10?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Hopelijk houdt het over in het livetopic.
Jajajaja
Reemi
Zeg maar Remi.
quote:
Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef GwaiLow het volgende:Heb al meerdere keren gezegd dat Jozefzoon gewoon 1 vd belangrijkste spelers voor PSV is als hij speelt. Iedereen verklaarde me voor gek, maar hij bewijst dat toch wel met regelmaat.
Moet je nagaan wat voor een middelmaat er op het veld staat.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Wat een kutscheids.
Laf en vertwijfeld op de afvallende bal ingaan en tegengoal

Ik wijt hem aan Arias, volgens mij was hij het die niet durfde.
quote:
Depay moet gewoon die friekik fatsoenlijk nemen, dan komt er niet eens een counter.
Fatsoenlijke vrije trap kan ook weggekopt worden.
1-8 kan nog. Maher ligt op koers.
Wat doet die Arias weer
Haha wat een verschrikkelijke tering thuisfluiter zeg. En dat komt dan ook nog eens uit Dordrecht. Te schandalig voor woorden.
waarom Depay eraf?
En PSV moet echt wat aan hun scouting gaan doen, elke buitenlandse aankoop mislukt gewoon. Terwijl daar altijd de kracht van PSV juist lag.
En voor de 3-1 wordt er een duidelijke overtreding gemaakt op Arias. Het mag allemaal gewoon maar
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef tompsv18 het volgende:Haha wat een verschrikkelijke tering thuisfluiter zeg. En dat komt dan ook nog eens uit Dordrecht. Te schandalig voor woorden.
Anders kijk je gewoon naar jezelf, PSV kan er gewoon geen kut van.
Hiljemark wordt een rode kaart bespaard.
quote:
Ach man, het is al jaren zo dat je in die Kuip wordt genaaid door scheidsrechters die bezwijken onder de druk.
quote:
Zal alsnog een wedstrijd geschorst worden neem ik aan.
quote:
Frusti?
PSV speelt gewoon als een drol. Spijtig voor jullie, maar het is zo.
Op naar Vitesse.
quote:
Je praat toch graag met plaatjes, waarom gebruik je nu tekst om je van de domme te houden?
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
De volgende die dit plaatje post, kom ik persoonlijk bezoeken en ram ik een A2 papier door zijn strot waarop staat "PAPIER HIER PAPIER HIER"
Jongens hap nou niet op trolls. Dat lost GGMM wel op.
Oh nee wacht...
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
De volgende die dit plaatje post, kom ik persoonlijk bezoeken en ram ik een A2 papier door zijn strot waarop staat "PAPIER HIER PAPIER HIER"
Gast, laat je niet zo kennen
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Stoer hoor. Jeetje.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
Psv is ongeschikt, maar makkelie ook voor topwedstrijden...(alhoewel topwedstrijd)
en de knvb

een scheids aanstellen die uit dordrecht komt...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Verkapt kanker gebruiken als bijvoegelijk naamwoord
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Hou je kanjer kop vuile kanjer lijende kanjer lijer..... nee klinkt niet echt goed, sorry Cavaliers.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
Mani89
We try not to sexualize them.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:In koor: Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole.
etc
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:In koor: Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole. Makkelie is een thuisfluiter ole ole. Thuisfluiter ole ole.
etc
Geen wonder dat er calimeroplaatjes gepost worden hier.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Ga je werk eens doen.
Oh nee, PSV topic.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Jammer dat jij een onbekwame mod bent.
RubenSosa
quote:
ach je laat het toch wel toe. Of het nou wel of niet gepast is.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Je zou ze weg kunnen halen. Wat is precies de toegevoegde waarde ervan?
quote:
Iemand zegt op die manier dat je niet zo moet janken, omdat het topclubonwaardig is.
Je zou er iets mee kunnen doen.
Cocu is een type Gullit. Beide topspelers in hun carriere maar als trainer waardeloos.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:[..]
Iemand zegt op die manier dat je niet zo moet janken, omdat het topclubonwaardig is.
Altijd leuk om te zien, als je met je voorbeeldfunctie iets goed probeer te praten.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee, hij probeert er enkel mee te provoceren. Jij weet ook, zeg je zelf trouwens ook vaak zat, dat Feyenoord de scheids vaak mee heeft in de Kuip. Daar was vandaag weer eens sprake van. Dan kan je dat toch gewoon benoemen?
Wat is dit altijd een treurig topic na een verliespartij van PSV.
quote:
quote:
Je merkt dan duidelijk de hand van de plaatselijke moderator op het topic.
quote:
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
quote:
Vooral niks inhoudelijks posten maar blijven huilen. Het siert je.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Nee, hij probeert er enkel mee te provoceren. Jij weet ook, zeg je zelf trouwens ook vaak zat, dat Feyenoord de scheids vaak mee heeft in de Kuip. Daar was vandaag weer eens sprake van. Dan kan je dat toch gewoon benoemen?
Beide pingels waren terecht. 1ste twijfelde ik ook even aan, maar Arias houdt hem duidelijk vast. Om over die 2e maar te zwijgen

Weinig rare beslissingen vandaag hoor. Sterker nog: Arias had sowieso een 2e gele kaart verdiend.
quote:
Over welke heb je het nu?
Bruma, de Hollandse Marcelo

.
Genieten weer van tompsv

.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Kwam hij maar in de buurt van het niveau Marcelo. Met Marcelo en Derijck in de basis heeft PSV gewoon redelijk mee gedaan. Moet je eens nagaan van welk niveau de huidige spelers zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Die komt na een zware beslissende pot in Europa. Plus dat het een uitwedstrijd is, is bijna gegarandeerd een verlies.
RubenSosa
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:[..]
[..]
Beide pingels waren terecht. 1ste twijfelde ik ook even aan, maar Arias houdt hem duidelijk vast. Om over die 2e maar te zwijgen

Weinig rare beslissingen vandaag hoor. Sterker nog: Arias had sowieso een 2e gele kaart verdiend.
Jij komt hier ook alleen maar om te provoceren en mee te trollen met de ajacieden.
En dat is dan mod.
Snap wel dat je na die paar weken geen mod te zijn het snel weer werd... kan je lekker ongestraft doorgaan met wat je aan het doen bent...
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:[..]
[..]

1e geven ze bijna nooit, hij gaat niet eens liggen. De 2e is een duel en houdt Pelle zelf ook vast. De eerste gele kaart van Bruma sloeg al nergens op en om daar dan een 2e voor te geven ook niet. Bij de 3-1 werd er vooraf een duidelijke overtreding gemaakt op Arias.
Maar prima dat jij het anders ziet, kan je er toch gewoon over discussiëren ipv met die plaatjes te gaan strooien.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef BlaZ het volgende:[..]
Kwam hij maar in de buurt van het niveau Marcelo. Met Marcelo en Derijck in de basis heeft PSV gewoon redelijk mee gedaan. Moet je eens nagaan van welk niveau de huidige spelers zijn.
Elk jaar wordt de selectie dramatischer en denk je dat het niet slechter kan. Kan niet wachten op volgend seizoen...
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Het siert je om net zo partijdig te zijn als Makkelie vandaag. Maar helaas hebben wij jou altijd als 'scheids'. Het siert je om iemand anders te betichten van niks inhoudelijks te posten, terwijl je dit zelf regelmatig laat zien... als moderator zijnde.
Het siert je GGMM, die rood witte slingers om je nek.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:[..]
1e geven ze bijna nooit, hij gaat niet eens liggen. De 2e is een duel en houdt Pelle zelf ook vast. De eerste gele kaart van Bruma sloeg al nergens op en om daar dan een 2e voor te geven ook niet. Bij de 3-1 werd er vooraf een duidelijke overtreding gemaakt op Arias.
Maar prima dat jij het anders ziet, kan je er toch gewoon over discussiëren ipv met die plaatjes te gaan strooien.
Eerste penal is gewoon een 100% penal, 2e penal is een slimmigheidje van Pelle
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Jij komt hier ook alleen maar om te provoceren en mee te trollen met de ajacieden.
En dat is dan mod.
Snap wel dat je na die paar weken geen mod te zijn het snel weer werd... kan je lekker ongestraft doorgaan met wat je aan het doen bent...
spijker -> kop
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef RubenSosa het volgende:[..]
En dat is dan mod.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Het siert je om net zo partijdig te zijn als Makkelie vandaag. Maar helaas hebben wij jou altijd als 'scheids'. Het siert je om iemand anders te betichten van niks inhoudelijks te posten, terwijl je dit zelf regelmatig laat zien... als moderator zijnde.
Het siert je GGMM, die rood witte slingers om je nek.
En weer niks inhoudelijks

Dat Tom de enige is die het kan
quote:
De tweede was ook een fout van de arbitrage. Het is slim uitgelokt, maar Bruma had niet moeten happen en de arbitrage heeft het verkeerd gezien (voor zover ze iets konden waarnemen dan).
quote:
Niet ontslagen. Dat zorgt voor nog meer onrust in een jonge, onervaren selectie die juist stabiliteit nodig heeft.
Cocu ontslaan betekent tot de winterstop alles verliezen. Als hij al wordt ontslagen gebeurt dat na ADO.
quote:
Mooi hoe je er hele tijd niet op in kan gaan en dan het onderwerp probeert te veranderen
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
quote:
Zo ey, jou bijdrages zijn ook top notch nietwaar kerel?
quote:
En dan mij vervolgens verwijten dat ik ergens niet op in ga. Schitterend.
PSV heeft het hier wel zelf laten liggen. Natuurlijk, Feyenoord was beter, maar de 1-1 was natuurlijk gewoon bizar slecht verdedigd, de 1-2 ontiegelijk dom van Arias en de 1-3 totaal onnodig. Jammer dat we geen punten kunnen stelen.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Hij moet zeker niet ontslagen worden, want het helpt geen ene zak. Of Cocu ontslagen wordt... ja als ik eens in de PSV keuken kon meekijken, kon ik je het vertellen. Ik denk dat dit niet lang meer doorgaat eerlijk gezegd.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:Beide pingels waren terecht. 1ste twijfelde ik ook even aan, maar Arias houdt hem duidelijk vast. Om over die 2e maar te zwijgen
De eerste was terecht, bij de tweede trokken beide. Bruma trapt er dom in en de scheidsrechters zien het niet. Je kunt het beide verwijten dat die toch gegeven werd.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:Beide pingels waren terecht. 1ste twijfelde ik ook even aan, maar Arias houdt hem duidelijk vast. Om over die 2e maar te zwijgen

De PSV-watchers zijn het met je oneens.
quote:
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
De eerste was terecht, bij de tweede trokken beide. Bruma trapt er dom in en de scheidsrechters zien het niet. Je kunt het beide verwijten dat die toch gegeven werd.
2e was wel ontzettend dom van Bruma hoor. Kinderlijk natuurlijk hoe hij daar op in gaat..
quote:
Verrassend.
quote:
Ohja, die zijn natuurlijk niet objectief?
quote:
Zegt wel veel he. Je doet het nu weer
quote:
Dat is normaal als je gespannen bent.
Cavaliers
Retired.
quote:
Snap je.

quote:
Blijven draaien davy. Zo vind ik je het leukst.
Ik denk dat PSV nu wel definitief is uitgeschakeld voor de titelrace, zeker gezien de komende 5 wedstrijden ...
quote:
De scheids was ook slecht, maar als je de schuld van het verlies bij Makkelie legt misken je het enorme sportieve falen van PSV.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 16:38:53 ]
quote:
PSV stond dit keer niet in de catacomben te wachten hoor dus ze hadden geen schuimbekken
Die mafkees met zijn fluitje snapt niet dat hij niet een potje tussen de F-fjes aan het fluiten is.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Sloggi het volgende:[..]
De scheids was ook slecht, maar als je de schuld van het verlies bij Makkelie legt misken je het enorme sportieve falen van PSV.
Dat zal ook niemand ontkennen denk ik. Terechte overwinning voor Feyenoord.
quote:
Nee, als je gespannen bent is de ontlading groter. Het uitbundig juichen komt juist door De Kuip.
quote:
De Vrij kan er niks van
quote:
Klopt, blunderde vandaag ook weer opzichtig met goed opbouwend spel
Jammer maar verlies was ingecalculeerd.
quote:
1 van de domste dingen die je kan doen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ontslag van Cocu heeft geen zin.
quote:
Ik begin er steeds meer overtuigt van te worden dat Cocu te kort komt als trainer. Nu is het nogal opportunistisch om hem direct te ontslaan als je een lange termijn visie hebt uitgestippeld waarin je wilt bouwen, maar het is wel onkunde van de directie. Ineens met een jeugdelftal spelen zonder ervaring en een trainer die nog niks bereikt heeft dan kun je dit verwachten. Bij een topclub kun je niet even rustig gaan bouwen.
De wissels van vandaag waren ook van het niveau Fred Rutten. Iemand als Frank de Boer durft tenminste tactisch te wisselen en vaak levert dat nog wat op ook. Nee, Cocu heeft het duidelijk (nog) niet in de vingers.
Overwinning was verdiend. Jullie hebben echt weinig gebracht. Wij hebben mazzel gehad met de timing van de 1-1.
BFF met GGMM
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
En alle supporters zo blij toen Marcelo verkocht werd
Eigenlijk hebben de verwende PSV supporters dit wel verdient, na jaren slecht beleid is dit niet meer dan een logisch gevolg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ik begin er steeds meer overtuigt van te worden dat Cocu te kort komt als trainer. Nu is het nogal opportunistisch om hem direct te ontslaan als je een lange termijn visie hebt uitgestippeld waarin je wilt bouwen, maar het is wel onkunde van de directie. Ineens met een jeugdelftal spelen zonder ervaring en een trainer die nog niks bereikt heeft dan kun je dit verwachten. Bij een topclub kun je niet even rustig gaan bouwen.
De wissels van vandaag waren ook van het niveau Fred Rutten. Iemand als Frank de Boer durft tenminste tactisch te wisselen en vaak levert dat nog wat op ook. Nee, Cocu heeft het duidelijk (nog) niet in de vingers.
Oh, maar daar was ik al van het begin af aan van overtuigd. Maar we zijn nu eenmaal deze weg ingeslagen, dan moet je er ook gewoon mee doorgaan. Pas de selectie maar aan, maar Cocu nu eruit gooien is funest en idioot.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Er is in de rust blijkbaar weer een opstootje geweest.
Bruma liep naar binnen en toen kwam Mathijsen hard achter hem aan rennen om verhaal te halen en begon hij te schreeuwen en handgebaren te maken. Kwamen ook weer spelers tussen toen.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Geo4kant het volgende:De commentator begon over aankopen doen in de winterstop.. ten eerste geen idee wie we moeten halen (of voor welke positie) maar ik geloof niet in 1 a 2 aankopen dat die dit elftal op de been krijgen

Ik zou zeggen een echte killer voor in de spits, maar het ligt helaas wat dieper dan dat.
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:Er is in de rust blijkbaar weer een opstootje geweest.
Bruma liep naar binnen en toen kwam Mathijsen hard achter hem aan rennen om verhaal te halen en begon hij te schreeuwen en handgebaren te maken. Kwamen ook weer spelers tussen toen.
PSV zal wel weer de schuld krijgen natuurlijk.
quote:
Lijkt me niet, Mathijsen kwam als een debiel aanrennen om verhaal te rennen als ik Bruma moet geloven.
http://foxsports.nl/video(...)-het-spelbederf.htmlVanaf 02:22
quote:
Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Geo4kant het volgende:De commentator begon over aankopen doen in de winterstop.. ten eerste geen idee wie we moeten halen (of voor welke positie) maar ik geloof niet in 1 a 2 aankopen dat die dit elftal op de been krijgen

Maar helemaal niets doen is al helemaal fout in mijn ogen. Ze moeten iig IETS gaan proberen om en ommekeer te maken.
quote:
Pelle houd mij vast ik houd hem vast, het is een hoge bal, we voelen elkaar.
gvd
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Toch opvallend dat hier geen beelden van zijn.
quote:
Hebben ze denk ik bewust niet uitgezonden om nog meer gezeik te voorkomen.
Was is er toch aan het handje?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
RubenSosa
quote:
Die viel inderdaad op een rot moment.
Feli
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ik ben nog aan het zoeken, maar ik kan het niet vinden. Zoek je mee?
Ik snap dat gehaat op GGMM niet. Hij heeft hier gewoon 100% gelijk.
quote:
Dankje voor de reminder waarom ik hier eigenlijk bijna nooit meer post.
Bij de 3-1 riep de 4e man vier keer dat het een overtreding was van BMI op Arias volgens Cocu, maar Makkelie besloot gewoon door te laten voetballen. En dat terwijl de 4e man er veel dichter bijstond.
Shreyas
De beste
quote:
Dit geklier hoort er een beetje bij. Dat doen Feyenoorders&PSV-ers als Ajax verliest, Ajacieden&PSV-ers als Feyenoord verliest en Feyenoorders&Ajacieden als PSV verliest. Gewoon niet zo happen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Ik heb het al een tijdje gevonden. Antwoord is: Cocu.
★★★
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef Shreyas het volgende:[..]
Dit geklier hoort er een beetje bij. Dat doen Feyenoorders&PSV-ers als Ajax verliest, Ajacieden&PSV-ers als Feyenoord verliest en Feyenoorders&Ajacieden als PSV verliest. Gewoon niet zo happen.
Het is lullig voor mensen zoals ik en sommige andere die dat juist bij anderen niet doen en hier juist lekker rustig over onze club willen discussiëren.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef tompsv18 het volgende:Bij de 3-1 riep de 4e man vier keer dat het een overtreding was van BMI op Arias volgens Cocu, maar Makkelie besloot gewoon door te laten voetballen. En dat terwijl de 4e man er veel dichter bijstond.
Meid, het is wat
Het anti-voetbal van PSV is vandaag meer dan terecht afgestraft. Wat een laf zooitje zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Psv'ers zijn altijd wat kleinzerig. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Shreyas
De beste
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Het is lullig voor mensen zoals ik en sommige andere die dat juist bij anderen niet doen en hier juist lekker rustig over onze club willen discussiëren.
De dag van de wedstrijd is normaliter niet het beste moment er voor. Ook omdat veel andere medesupporters nog te subjectief, ongenuanceerd en te emotioneel zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef Caland het volgende:[..]
Meid, het is wat
Het anti-voetbal van PSV is vandaag meer dan terecht afgestraft. Wat een laf zooitje zeg.
Dat PSV verloren heeft is terecht, maar dat doet niks aan de wanprestatie van de scheids. En het feit dat uitploegen wel vaker 12 tegen 11 staan in de Kuip.
Kom maar met de calimero plaatjes
quote:
Meid, het is wat
Haha, na afloop nog even met z'n allen Makkelie genomen in Dordrecht?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dat PSV verloren heeft is terecht, maar dat doet niks aan de wanprestatie van de scheids. En het feit dat uitploegen wel vaker 12 tegen 11 staan in de Kuip.
Kom maar met de calimero plaatjes

Gewoon niet zo huilen en je trainer afkraken die vandaag zijn team zo ongekend laf het veld in liet gaan. Schrijnend om te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dit.
Dat de scheids nog word goedgepraat, dan ben je volgens mij niet helemaal 100% daarboven.
RubenSosa
quote:
Dit is niet van 1 dag.
quote:
Met dat verschil dat hij alles wat een beetje tegen ajax is gelijk verwijderd.
Mooiste voorbeeld was toch wel van de week toen zijn holmaatje jordi het nodig vond om te vragen of een psv supporter de rust wel had gehaald (terwijl die jongen voor de laatste keer in zijn leven een wedstrijd zou bezoeken omdat hij op sterven ligt)
Ggmm vond het wel "grappig" . Alle reacties op jordi (werden uiteraard) weggehaald en de aanleiding bleef gewoon staan.
quote:
Meid, het is wat
Ze hebben je net op tijd unbanned
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dit is niet van 1 dag.
[..]
Met dat verschil dat hij alles wat een beetje tegen ajax is gelijk verwijderd.
Mooiste voorbeeld was toch wel van de week toen zijn holmaatje jordi het nodig vond om te vragen of een psv supporter de rust wel had gehaald (terwijl die jongen voor de laatste keer in zijn leven een wedstrijd zou bezoeken omdat hij op sterven ligt)Ggmm vond het wel "grappig" . Alle reacties op jordi (werden uiteraard) weggehaald en de aanleiding bleef gewoon staan.
wow wat dit heb ik gemist? Dit is echt? Al mijn respect voor ggmm zojuist verloren. Dit zou ik niet eens over een ajacied zeggen als die op overlijden stond.
* Verwijderd *
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:17 schreef Caland het volgende:[..]
Gewoon niet zo huilen en je trainer afkraken die vandaag zijn team zo ongekend laf het veld in liet gaan. Schrijnend om te zien.
Tja, die eruit flikkeren heeft ook geen zin, sterker nog als de mannen van boven dat doen maken ze zich nog meer belachelijk dan ze al gedaan hebben.. als het nog erger kan.
RubenSosa
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:[..]
wow wat dit heb ik gemist? Dit is echt? Al mijn respect voor ggmm zojuist verloren. Dit zou ik niet eens over een ajacied zeggen als die op overlijden stond.
VBL / Het grote PSV-topic #814: Crisis in Eindhoven
quote:
Kan me niets noemenswaardigs herinneren.
quote:
Oke het was jordi die de opmerking maakte. Walgelijk, maar ggmm had dit echt moeten verwijderen...
Ik kan er ook wel om lachen.
Maar ben het wel eens dat er een selectief beleid is, waar vele mensen een ban kregen dinsdag mogen sommige users hier alles posten zonder gevolgen.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Die kunnen er beide weinig van maar ik neem aam dat je dit grappig bedoeld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.