PSV wint daar nooit. En al helemaal niet omdat Feyenoord nu verloren heeft. Die zullen er juist vol opklappen en kunnen zich de hele week voorbereiden op die wedstrijd, terwijl PSV donderdagavond nog ergens in Bulgarije speelt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is een schatting, het kan ook hoger uitpakken voor PSV. Als je Feyenoord vandaag hebt gezien, ik zie PSV volgende week wel 3 punten pakken. Lukte Heracles en Twente ook in De Kuip
Tuurlijk kan je het afleren, maar Depay en ook een Willems lijken daar niet bepaald aanleg voor te hebben. Depay heeft het slechtste gemiddelde van schoten:doelpunt ratio in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dom gedrag kan je wel afleren, voetballend heeft hij genoeg talent voor minstens de subtop van de eredivisie. Het zal staan en vallen met hoe hij goed zijn kwaliteiten gaat benutten.
Dat gezegd hebbende: hij is vrijwel elke wedstrijd de meest dreigende speler van PSV, het rendement is alleen veel te laag, mede door teveel verkeerde keuzes maken idd.
Brands moet zelf ook eens in de spiegel gaan kijken. Al jarenlang staat er een instabiel matig team op het veld en ook dit seizoen is er weer waardeloos ingekocht.quote:Op zondag 24 november 2013 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, die heeft nog een 'geldig' excuus maar het is wel frappant dat hij ipv beter steeds slechter lijkt te gaan spelen.
Van dat eeuwige zoeken naar excuses word ik ook een beetje moe, ik kan van elke speler wel geldige redenen aandragen waarom ze minder presteren, aan het eind van het verhaal gaat het gewoon om de teamprestatie en die is gewoon historisch slecht.
Cocu heeft ook een levensgroot probleem, persoonlijk vind ik hem sowieso een sufkut en heeft hij bij mij ontzettend veel persoonlijkheid en geloofwaardigheid verloren door mee te gaan in het chanteren van Toivonen mbt zijn contract (en nee, ik ga geen semantische/juridische discussie over het begrip 'chantage' meer aan) en daar vervolgens dan ook weer op terug te komen om daarna tóch maar weer dreigementen richting Toiboi te uiten en hem vervolgens tóch gewoon weer elke wedstrijd op te stellen. Dat getuigt niet bepaald van standvastigheid en integriteit en het ligt allemaal op straat voor iedereen om te zien...
De rest van de selectie ziet dat natuurlijk ook en die hoewel ook daar de meningen zullen verschillen over wat fair of niet fair is zal het niemand het idee geven dat PSV zo'n warme fijne club is om voor te spelen.
Dan heb je nog de tactische/strategische geloofwaardigheid. Hoewel de spelers natuurlijk als eerste ook zelf eens verdomd goed in de spiegel moeten kijken zullen er wel een paar opgetrokken wenkbrauwen zijn geweest dat het team gisteren zo lang met het zelfde strijdplan door ging terwijl je met een man meer op het veld staat. PSV had gewoon vanaf de rust al een verdediger moeten opofferen voor een offensieve speler. Als je als coach voor de wedstrijd nog de mond vol hebt over het vastzetten, domineren en agressief spelen in thuiswedstrijden en je wisselt dan vervolgens op zo'n belabberde manier... Tja...
Niet dat ik geloof dat het wisselen van trainer veel zin heeft, de crux van het probleem is gewoon een tekort aan kwaliteit maar de situatie is zo langzamerhand onhoudbaar aan het worden. Voordelen die Cocu heeft: er is altijd gezegd dat hij tijd zou krijgen, Brands gaat zelf ook af als een gieter als hij wéér moet breken met een trainer en het is een erg jonge groep die niet zo snel om het hoofd van een trainer zal roepen. De supporters zijn tot nu toe ook erg terughoudend geweest maar ook dat zal snel genoeg veranderen als er niet verdomd snel verbetering in komt.
Hey, niet zo weinig vertrouwen in uw grote PSV Eindhoven!quote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wint daar nooit. En al helemaal niet omdat Feyenoord nu verloren heeft. Die zullen er juist vol opklappen en kunnen zich de hele week voorbereiden op die wedstrijd, terwijl PSV donderdagavond nog ergens in Bulgarije speelt.
Dat wordt gewoon 2/3-0 voor Feyenoord ofzo.
Mwa, die kunnen er ook geen kloot van.quote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ah, daar hebben we hem ook weer. Hoeveel gaat het worden?quote:Op zondag 24 november 2013 17:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hey, niet zo weinig vertrouwen in uw grote PSV Eindhoven!
Psv had dit weekend een grote uitslag moeten boeken, laat dat duidelijk zijn. Ze stellen erg teleur, maar ze doen hun best, meer dat dit is het gewoon niet.quote:Op zondag 24 november 2013 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we hem ook weer. Hoeveel gaat het worden?
Thuis nog wel redelijk en zoals ik al zei: zeker na een Europese wedstrijd bakt PSV er al jaren niks van. 0,0 vertrouwen in een goede afloop die wedstrijd.quote:Op zondag 24 november 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die kunnen er ook geen kloot van.
Mja, oke. Dat is waar.quote:Op zondag 24 november 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thuis nog wel redelijk en zoals ik al zei: zeker na een Europese wedstrijd bakt PSV er al jaren niks van. 0,0 vertrouwen in een goede afloop die wedstrijd.
De wedstrijd komt voor Feyenoord wel op een ideaal moment inderdaad. Maar goed, het blijft Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wint daar nooit. En al helemaal niet omdat Feyenoord nu verloren heeft. Die zullen er juist vol opklappen en kunnen zich de hele week voorbereiden op die wedstrijd, terwijl PSV donderdagavond nog ergens in Bulgarije speelt.
Tegen AC Milan thuis deden ze hun best ja, meteen vol er op klappen in een hoog tempo. Tegen Heerenveen heb ik geen enkele speler zijn best zien doen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had dit weekend een grote uitslag moeten boeken, laat dat duidelijk zijn. Ze stellen erg teleur, maar ze doen hun best, meer dat dit is het gewoon niet.
Hier ik dan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord uit 1 punt
Vitesse thuis 1 punt
Utecht uit 3 punten
ADO thuis 3 punten
Ajax uit 1 punt
AZ thuis 1 punt
= 10 punten
Brands is de hoofdverantwoordelijke voor het technisch beleid, die had van mij idd al lang op mogen flikkeren. Maar hij kreeg contractverleningquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands moet zelf ook eens in de spiegel gaan kijken. Al jarenlang staat er een instabiel matig team op het veld en ook dit seizoen is er weer waardeloos ingekocht.
De aankoop van Maher was erg riskant, maar niet per se slecht.quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brands is de hoofdverantwoordelijke voor het technisch beleid, die had van mij idd al lang op mogen flikkeren. Maar hij kreeg contractverlening
Lachwekkend ja. Tot 2017 mag deze prutser de club verder de vernieling in helpen. Ongelooflijk, het is een vies kliekje samen met Sanders. Die twee houden elkaar de hand boven het hoofd en zitten er puur uit eigen belang in plaats van aan de club te denken. Je zou bijna terug gaan verlangen naar het tijdperk van Jan Reker.quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brands is de hoofdverantwoordelijke voor het technisch beleid, die had van mij idd al lang op mogen flikkeren. Maar hij kreeg contractverlening
En dan krijgt ie zo'n bagger pot te zien...twitter:StAmbulancewens twitterde op zondag 24-11-2013 om 10:49:27Gisteren kon deze meneer nog één keer naar zijn PSV vandaag mogen we drie andere mensen helpen met hun laatste wens. http://t.co/xZ6sboMIfu
reageer retweet
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?quote:Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
En dan krijgt ie zo'n bagger pot te zien...twitter:StAmbulancewens twitterde op zondag 24-11-2013 om 10:49:27Gisteren kon deze meneer nog één keer naar zijn PSV vandaag mogen we drie andere mensen helpen met hun laatste wens. http://t.co/xZ6sboMIfu[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?
Wat een smakeloze grap. Ook totaal niet grappig.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n voorzet? Die kopt zichzelf in.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een smakeloze grap. Ook totaal niet grappig.
Walgelijke reactie dit...quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal best, dan moet je nog het fatsoen hebben om zoiets niet te zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n voorzet? Die kopt zichzelf in.
Laten we maar niks over deze post zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozerquote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Dit dus, triest gebeuren met een zeer laag niveau. Optyfen met dat soort kutopmerkingen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Helpt toch niks joh.quote:
1/10quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Je kunt het proberen te bagatelliseren met een grapje, maar het blijft een opmerking van beneden elk niveau. Gewoon waardeloos en tekenend voor iemand als persoon, en niets anders.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Kom maar terug als je dat zelf kunt bedenkenquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Over jouw smakeloze bijdrage, welke je in het vervolg beter achterwege kunt laten. Maar misschien dat je dat nog leert....later als je een grote knul bent.quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Ik betwijfel dat het feit dat jij het een geslaagde grap vindt, iets is wat je "trots" op een forum openbaar moet maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het wel een geslaagde grapaltijd blijven lachen mensen!
Of een grap goed is valt over te twisten, het bracht mijn mondhoeken niet omhoog in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat lopen mensen nou te zeiken? Gewoon goeie grap van jordi.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt omdat hier veel dickriders van VI tussen zitten, vandaar.
Ritzgod terughalen van Cambuurquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, wie zien jullie in de winterstop graag als versterking?
En hem weer verkrachten op de backpositie?quote:
Een nieuwe trainer lijkt me.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Misschien wil Hiddink nog wel voor een half jaartje, even warmlopen voor het bondscoachschapquote:
Dat niet. Op het middenveld kunnen we best iemand gebruiken nu. Doet het daar toch verrassend goed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En hem weer verkrachten op de backpositie?
Geen versterking nodig, dit seizoen wordt en blijft een fiasco. Dus ik zou niks investeren, en gewoon een jaar GEEN europese wedstrijden spelen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Geen Europees zelfs? Jeetje.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen versterking nodig, dit seizoen wordt en blijft een fiasco. Dus ik zou niks investeren, en gewoon een jaar GEEN europese wedstrijden spelen.
Klopt. Sinds hij weer speelt gaat het alleen maar slechter en slechter.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toivonen op de postbus doen is ook een versterking.
Met het programma voor de winterstop is de kans vrij groot dat je gewoon 12e of 13e staat bij de winterstop. Scheelt niet meer veel dan.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Europees zelfs? Jeetje.
Het vertrouwen lijkt zo erg gedaald te zijn dat je het gevoel krijgt dat PSV op het randje van degradatie staat.
Lachen toch. Twee keer winnen en ze zijn weer kampioenskandidaat nummer 1.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vertrouwen lijkt zo erg gedaald te zijn dat je het gevoel krijgt dat PSV op het randje van degradatie staat.
Tsja, zoals al eerder gezegd is het een grote stoorzender. Mede door Toivonen zelf maar ook mede door Cocu. Als Cocu ballen had, had ie hem gewoon bij Jong PSV geplaatst.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds hij weer speelt gaat het alleen maar slechter en slechter.
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat niet. Op het middenveld kunnen we best iemand gebruiken nu. Doet het daar toch verrassend goed.
Zelfde verhaal met Feyenoord. Iedereen schreeuwt nu moord en brand. Met verschil dat PSV al langer in een dip zit en het met Feyenoord heel ietsjes beter gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lachen toch. Twee keer winnen en ze zijn weer kampioenskandidaat nummer 1.
Was Hiljemark ook niet een speler die totaal niet nodig was?quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.
Staat los van vertrouwen, is gewoon realisme. Iedere Nederlandse topclub heeft de afgelopen 30 jaar 1 of meerdere seizoenen NIET europees gespeeld. PSV is idd kampioen van Nederland wat betreft aantal jaar op rij Europees voetbal halen. Maar wat is er mis mee om het een jaar niet te halen? Spelers kunnen zich volledig focussen op de competitie, geen afgrijselijke duels tegen oost europese ploegjes, waar je alleen maar van kunt verliezen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd wordt om die reden al interessantquote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met Feyenoord. Iedereen schreeuwt nu moord en brand. Met verschil dat PSV al langer in een dip zit en het met Feyenoord heel ietsjes beter gaat.
Bij PSV leek hij toch een beetje stil te staan in zijn ontwikkeling. Dan is het mooi dat hij het daar nu zo goed doet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd wordt om die reden al interessant
Niet gek als hij als linksback verkracht wordt. Dit is een speler die je in ieder geval goed had kunnen gebruiken. Niet dat hij de verlosser is maar wel complementair.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij PSV leek hij toch een beetje stil te staan in zijn ontwikkeling. Dan is het mooi dat hij het daar nu zo goed doet.
Bij Jong PSV blonk hij ook niet meer vaak uit in zijn laatste halfjaar en daar speelde hij wel gewoon op het middenveld. Maar we zouden hem inderdaad goed kunnen gebruiken ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet gek als hij als linksback verkracht wordt. Dit is een speler die je in ieder geval goed had kunnen gebruiken. Niet dat hij de verlosser is maar wel complementair.
Ik geloof dat er bij PSV al bijna maar Rotterdammers spelen dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.
Tja, als je situatie uitzichtloos is dan kan het wel eens demotiverend zijn om bij Jong PSV aan te modderen. Niet dat het per se goed is maar wel begrijpelijk. Hij zal niet de eerste zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Jong PSV blonk hij ook niet meer vaak uit in zijn laatste halfjaar en daar speelde hij wel gewoon op het middenveld. Maar we zouden hem inderdaad goed kunnen gebruiken ja.
PSV haalt ook alles leeg bij Sparta lijkt hetquote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bij PSV al bijna maar Rotterdammers spelen dan bij Feyenoord.
Dit denk ik ook. Naast het feit dat de spelers van PSV sowieso al moeite lijken te hebben met zich op te laden voor wedstrijden, loopt het bij uitwedstrijden al bij voorbaat dun tussen de knikkende knietjes als het thuispubliek erachter gaat staan.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.
Elke topclub shopt bij Sparta.quote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV haalt ook alles leeg bij Sparta lijkt het.
Ik zie PSV over 3 weken best op plek 13/14 staan hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |