Laten we maar niks over deze post zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozerquote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Dit dus, triest gebeuren met een zeer laag niveau. Optyfen met dat soort kutopmerkingen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Helpt toch niks joh.quote:
1/10quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Je kunt het proberen te bagatelliseren met een grapje, maar het blijft een opmerking van beneden elk niveau. Gewoon waardeloos en tekenend voor iemand als persoon, en niets anders.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Kom maar terug als je dat zelf kunt bedenkenquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Over jouw smakeloze bijdrage, welke je in het vervolg beter achterwege kunt laten. Maar misschien dat je dat nog leert....later als je een grote knul bent.quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Ik betwijfel dat het feit dat jij het een geslaagde grap vindt, iets is wat je "trots" op een forum openbaar moet maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het wel een geslaagde grapaltijd blijven lachen mensen!
Of een grap goed is valt over te twisten, het bracht mijn mondhoeken niet omhoog in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat lopen mensen nou te zeiken? Gewoon goeie grap van jordi.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt omdat hier veel dickriders van VI tussen zitten, vandaar.
Ritzgod terughalen van Cambuurquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, wie zien jullie in de winterstop graag als versterking?
En hem weer verkrachten op de backpositie?quote:
Een nieuwe trainer lijkt me.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Misschien wil Hiddink nog wel voor een half jaartje, even warmlopen voor het bondscoachschapquote:
Dat niet. Op het middenveld kunnen we best iemand gebruiken nu. Doet het daar toch verrassend goed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En hem weer verkrachten op de backpositie?
Geen versterking nodig, dit seizoen wordt en blijft een fiasco. Dus ik zou niks investeren, en gewoon een jaar GEEN europese wedstrijden spelen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Geen Europees zelfs? Jeetje.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen versterking nodig, dit seizoen wordt en blijft een fiasco. Dus ik zou niks investeren, en gewoon een jaar GEEN europese wedstrijden spelen.
Klopt. Sinds hij weer speelt gaat het alleen maar slechter en slechter.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toivonen op de postbus doen is ook een versterking.
Met het programma voor de winterstop is de kans vrij groot dat je gewoon 12e of 13e staat bij de winterstop. Scheelt niet meer veel dan.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Europees zelfs? Jeetje.
Het vertrouwen lijkt zo erg gedaald te zijn dat je het gevoel krijgt dat PSV op het randje van degradatie staat.
Lachen toch. Twee keer winnen en ze zijn weer kampioenskandidaat nummer 1.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vertrouwen lijkt zo erg gedaald te zijn dat je het gevoel krijgt dat PSV op het randje van degradatie staat.
Tsja, zoals al eerder gezegd is het een grote stoorzender. Mede door Toivonen zelf maar ook mede door Cocu. Als Cocu ballen had, had ie hem gewoon bij Jong PSV geplaatst.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds hij weer speelt gaat het alleen maar slechter en slechter.
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat niet. Op het middenveld kunnen we best iemand gebruiken nu. Doet het daar toch verrassend goed.
Zelfde verhaal met Feyenoord. Iedereen schreeuwt nu moord en brand. Met verschil dat PSV al langer in een dip zit en het met Feyenoord heel ietsjes beter gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lachen toch. Twee keer winnen en ze zijn weer kampioenskandidaat nummer 1.
Was Hiljemark ook niet een speler die totaal niet nodig was?quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.
Staat los van vertrouwen, is gewoon realisme. Iedere Nederlandse topclub heeft de afgelopen 30 jaar 1 of meerdere seizoenen NIET europees gespeeld. PSV is idd kampioen van Nederland wat betreft aantal jaar op rij Europees voetbal halen. Maar wat is er mis mee om het een jaar niet te halen? Spelers kunnen zich volledig focussen op de competitie, geen afgrijselijke duels tegen oost europese ploegjes, waar je alleen maar van kunt verliezen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd wordt om die reden al interessantquote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met Feyenoord. Iedereen schreeuwt nu moord en brand. Met verschil dat PSV al langer in een dip zit en het met Feyenoord heel ietsjes beter gaat.
Bij PSV leek hij toch een beetje stil te staan in zijn ontwikkeling. Dan is het mooi dat hij het daar nu zo goed doet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan. Je kon toch al zien dat het mannetje best goed kan voetballen. Beter dan grijze muis Hiljemark.
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd wordt om die reden al interessant
Niet gek als hij als linksback verkracht wordt. Dit is een speler die je in ieder geval goed had kunnen gebruiken. Niet dat hij de verlosser is maar wel complementair.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij PSV leek hij toch een beetje stil te staan in zijn ontwikkeling. Dan is het mooi dat hij het daar nu zo goed doet.
Bij Jong PSV blonk hij ook niet meer vaak uit in zijn laatste halfjaar en daar speelde hij wel gewoon op het middenveld. Maar we zouden hem inderdaad goed kunnen gebruiken ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet gek als hij als linksback verkracht wordt. Dit is een speler die je in ieder geval goed had kunnen gebruiken. Niet dat hij de verlosser is maar wel complementair.
Ik geloof dat er bij PSV al bijna maar Rotterdammers spelen dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.
Tja, als je situatie uitzichtloos is dan kan het wel eens demotiverend zijn om bij Jong PSV aan te modderen. Niet dat het per se goed is maar wel begrijpelijk. Hij zal niet de eerste zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Jong PSV blonk hij ook niet meer vaak uit in zijn laatste halfjaar en daar speelde hij wel gewoon op het middenveld. Maar we zouden hem inderdaad goed kunnen gebruiken ja.
PSV haalt ook alles leeg bij Sparta lijkt hetquote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bij PSV al bijna maar Rotterdammers spelen dan bij Feyenoord.
Dit denk ik ook. Naast het feit dat de spelers van PSV sowieso al moeite lijken te hebben met zich op te laden voor wedstrijden, loopt het bij uitwedstrijden al bij voorbaat dun tussen de knikkende knietjes als het thuispubliek erachter gaat staan.quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat puur op thuisvoordeel wel winnen.
Elke topclub shopt bij Sparta.quote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV haalt ook alles leeg bij Sparta lijkt het.
Ik zie PSV over 3 weken best op plek 13/14 staan hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
Welke mod heeft er zo fanatiek reacties verwijderd?
Zou best kunnen maar een aardige serie na de winterstop en je zit zo weer in de top 5quote:Op maandag 25 november 2013 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV over 3 weken best op plek 13/14 staan hoor.
Dat is gewoon treurig.
Waarom niet, ik snap die drukte ook niet zo, natuurlijk is het PSV onwaardig maar als je al incalculeert dat je dit seizoen niet voor het kampioenschap gaat dan maakt het toch ook niet zoveel uit, als je aan het eind van de rit maar op een Europa plek staat.quote:Op maandag 25 november 2013 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Zou Cocu blijven als er van Feyenoord en Vitesse wordt verloren?
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heerst er bij Cocu zelf ook paniek, die laat zich opleggen dat Toivonen gewoon moet spelen.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.
Het systeem was toch alleen voor die wedstrijd aangepast? Daarna ging PSV toch weer met de punt naar achteren spelen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.
Dat vind jij, maar is mijn mening, Cocu heeft zijn team tegen Ajax aangepast en dat pakte goed uit, alleen is dat 1 van de weinig ploegen met aanvallende intenties tegen PSV, tegen bijna alle anderen werkt dat gewoon niet.quote:
Met Toivonen gaat dat nietquote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het systeem was toch alleen voor die wedstrijd aangepast? Daarna ging PSV toch weer met de punt naar achteren spelen.
Hoezo, vanaf Ajax spelen ze met de punt naar vorenquote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus is het toch onzin wat je zegt?
Nee hoor, ze spelen al een hele tijd weer met de punt naar achteren.quote:Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf Ajax spelen ze met de punt naar voren
Dus niet, je kan wel met de punt naar achteren beginnen maar daar komt in de praktijk dus weinig van terecht.quote:Op maandag 25 november 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spelen al een hele tijd weer met de punt naar achteren.
Er is geen ploeg meer die niet tegen ons durft aan te vallen. Helaas. Ik zou liever een 442 zien, met Schaars en Hijemark als extra verdedigend blok centraal. Narsingh op rechts en Depay op links. Matavz en Locadia voorin. Met Wijnaldum, Bakkali en Toivonen kun je dan nog genoeg rouleren.quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar is mijn mening, Cocu heeft zijn team tegen Ajax aangepast en dat pakte goed uit, alleen is dat 1 van de weinig ploegen met aanvallende intenties tegen PSV, tegen bijna alle anderen werkt dat gewoon niet.
Dat komt omdat zowel Maher als Toivonen als halfspelers niet renderen. Ze moeten dus juist afstappen van het systeem met de punt naar achteren.quote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus niet, je kan wel met de punt naar achteren beginnen maar daar komt in de praktijk dus weinig van terecht.
Eens, onbegrijpelijk dat hij Toivonen blijft opstellen al dwingt Maher het momenteel ook niet af.quote:Op maandag 25 november 2013 11:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat komt omdat zowel Maher als Toivonen als halfspelers niet renderen. Ze moeten dus juist afstappen van het systeem met de punt naar achteren.
Maher moet meer de rol krijgen zoals bij AZ. AZ lacht zich de ballen uit de broek nu, paar miljoen gevangen voor een speler die bij PSV niks toevoegt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, onbegrijpelijk dat hij Toivonen blijft opstellen al dwingt Maher het momenteel ook niet af.
Waar heb jij het in mijn naam over?quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie moet het dan gaan overnemen in de winterstop?
Dat zou ik geweldig vinden.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Niemand moet het overnemen. Laten staan en de komende seizoenen ook.
Dát is een goed punt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij is er aan de verkeerde kant begonnen en gaat Cocu nu het kind van de rekening worden. Dat bestuurd had weggestuurd moeten worden.
En toch keert het grootste deel van het publiek zich weer gewoon tegen de trainer.quote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Zolang Brands en Sanders op hun plekje mogen blijven zitten heeft het geen enkele nut om Cocu weg te sturen.
Brands heeft er toch voor gezorgd dat Maher bij PSV heeft getekend. Dat is wel een heldendaad.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch keert het grootste deel van het publiek zich weer gewoon tegen de trainer.![]()
Sterker nog; Brands werd aan het begin van dit seizoen als held gezien hier.
Dat sowieso. Als ik De Boer soms bezig ziequote:Op maandag 25 november 2013 14:09 schreef FL_Freak het volgende:
Natuurlijk kun je de vingers wijzen naar brands en Sanders maar wat cocu wel mist zijjn gewoon ballen om die jongens eens een flinke schop onder de kont te geven. Ik denk dat dat wellicht al een verschil kan maken.
Nou dat dus. Net als van Basten. GEweldige voetballers maar overwicht... kan ze er niet op betrappen. Gelukkig ziet Bergkamp dat ook van zichzelf in. Die heeft dat ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ik De Boer soms bezig zie![]()
Cocu heeft heel weinig persoonlijkheid.
Vind dat moeilijk te beoordelen op basis van wat wij zien, het gaat ook niet alleen om de hoofdtrainer maar ook de andere staf en dat houdt bij PSV ook niet over wat persoonlijkheid betreft.quote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ik De Boer soms bezig zie![]()
Cocu heeft heel weinig persoonlijkheid.
Iemand die gewoon nee zegt tegen Cruijff kan je daar moeilijk van betichten, ben het dus ook niet met je eens.quote:Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dat dus. Net als van Basten. GEweldige voetballers maar overwicht... kan ze er niet op betrappen. Gelukkig ziet Bergkamp dat ook van zichzelf in. Die heeft dat ook niet.
Maar die Brands en Sanders heb je toch ook nisk aan. Twee trainers kapot gemaakt en nu bijna een derde.
20M voor Stroot, 9 voor Lens, 8 voor Mertens en zelfs 3 voor die verdediger waar-ik-de-naam-al-van-vergeten-benquote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brands heeft er toch voor gezorgd dat Maher bij PSV heeft getekend. Dat is wel een heldendaad.
Hij had ook wat goed te maken, verder heeft het huidige slechte presteren weinig te maken met wie er nu in de directie zit, alsof die voetballers zich daar druk om maken, als de centen maar op tijd komen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
20M voor Stroot, 9 voor Lens, 8 voor Mertens en zelfs 3 voor die verdediger waar-ik-de-naam-al-van-vergeten-ben
Dan ben je gewoon goed bezig.
Kapitaal moet je op het veld hebben staan, niet op de bank.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
20M voor Stroot, 9 voor Lens, 8 voor Mertens en zelfs 3 voor die verdediger waar-ik-de-naam-al-van-vergeten-ben
Moet je wel kapitaal hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kapitaal moet je op het veld hebben staan, niet op de bank.
Wat is er met dat geld gebeurd?quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het bestuur is sowieso een verziekte incompetente bende, maar ik kan me niet voorstellen dat het door het bestuur dit jaar zo gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij is er aan de verkeerde kant begonnen en gaat Cocu nu het kind van de rekening worden. Dat bestuurd had weggestuurd moeten worden.
Leuk, maar hij is er niet alleen voor de verkoop. Hij laat je met een uitgeholde middelmatige selectie achter die nog steeds niet in balans zit. Maar gelukkig heeft hij prestigeprojectje Maher wel gewonnen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:35:21Ola Toivonen mag dit seizoen niet meer voor Jong #PSV uitkomen vanwege de KNVB-regels. reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow ja en trouwens:twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:35:21Ola Toivonen mag dit seizoen niet meer voor Jong #PSV uitkomen vanwege de KNVB-regels. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |