Laten we maar niks over deze post zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie het einde van de wedstrijd wel gehaald?
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozerquote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Dit dus, triest gebeuren met een zeer laag niveau. Optyfen met dat soort kutopmerkingen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godver, eerst dat sneue geneuzel van GGMM over de kaartjesactie bij Jong PSV, nu dit weer. Jullie hebben de ondergrens weer bijgesteld in dit topic. Klasse.
Helpt toch niks joh.quote:
1/10quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Je kunt het proberen te bagatelliseren met een grapje, maar het blijft een opmerking van beneden elk niveau. Gewoon waardeloos en tekenend voor iemand als persoon, en niets anders.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt met de klassering he, hoe lager je staat des te smakelozer
Kom maar terug als je dat zelf kunt bedenkenquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Over jouw smakeloze bijdrage, welke je in het vervolg beter achterwege kunt laten. Maar misschien dat je dat nog leert....later als je een grote knul bent.quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar maken jullie je allemaal druk om?
Ik betwijfel dat het feit dat jij het een geslaagde grap vindt, iets is wat je "trots" op een forum openbaar moet maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het wel een geslaagde grapaltijd blijven lachen mensen!
Of een grap goed is valt over te twisten, het bracht mijn mondhoeken niet omhoog in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat lopen mensen nou te zeiken? Gewoon goeie grap van jordi.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Komt omdat hier veel dickriders van VI tussen zitten, vandaar.
Ritzgod terughalen van Cambuurquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, wie zien jullie in de winterstop graag als versterking?
En hem weer verkrachten op de backpositie?quote:
Een nieuwe trainer lijkt me.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, wie zien jullie in de winterstop graag als versterking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |