quote:Op zondag 24 november 2013 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
Welke mod heeft er zo fanatiek reacties verwijderd?
Zou best kunnen maar een aardige serie na de winterstop en je zit zo weer in de top 5quote:Op maandag 25 november 2013 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV over 3 weken best op plek 13/14 staan hoor.
Dat is gewoon treurig.
Waarom niet, ik snap die drukte ook niet zo, natuurlijk is het PSV onwaardig maar als je al incalculeert dat je dit seizoen niet voor het kampioenschap gaat dan maakt het toch ook niet zoveel uit, als je aan het eind van de rit maar op een Europa plek staat.quote:Op maandag 25 november 2013 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Zou Cocu blijven als er van Feyenoord en Vitesse wordt verloren?
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heerst er bij Cocu zelf ook paniek, die laat zich opleggen dat Toivonen gewoon moet spelen.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.
Het systeem was toch alleen voor die wedstrijd aangepast? Daarna ging PSV toch weer met de punt naar achteren spelen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is fout gegaan tegen Ajax, klinkt wat vreemd want dik gewonnen, alleen heeft Philip toen het systeem aangepast en zit nu met de brokken.
Dat vind jij, maar is mijn mening, Cocu heeft zijn team tegen Ajax aangepast en dat pakte goed uit, alleen is dat 1 van de weinig ploegen met aanvallende intenties tegen PSV, tegen bijna alle anderen werkt dat gewoon niet.quote:
Met Toivonen gaat dat nietquote:Op maandag 25 november 2013 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het systeem was toch alleen voor die wedstrijd aangepast? Daarna ging PSV toch weer met de punt naar achteren spelen.
Hoezo, vanaf Ajax spelen ze met de punt naar vorenquote:Op maandag 25 november 2013 10:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus is het toch onzin wat je zegt?
Nee hoor, ze spelen al een hele tijd weer met de punt naar achteren.quote:Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf Ajax spelen ze met de punt naar voren
Dus niet, je kan wel met de punt naar achteren beginnen maar daar komt in de praktijk dus weinig van terecht.quote:Op maandag 25 november 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spelen al een hele tijd weer met de punt naar achteren.
Er is geen ploeg meer die niet tegen ons durft aan te vallen. Helaas. Ik zou liever een 442 zien, met Schaars en Hijemark als extra verdedigend blok centraal. Narsingh op rechts en Depay op links. Matavz en Locadia voorin. Met Wijnaldum, Bakkali en Toivonen kun je dan nog genoeg rouleren.quote:Op maandag 25 november 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar is mijn mening, Cocu heeft zijn team tegen Ajax aangepast en dat pakte goed uit, alleen is dat 1 van de weinig ploegen met aanvallende intenties tegen PSV, tegen bijna alle anderen werkt dat gewoon niet.
Dat komt omdat zowel Maher als Toivonen als halfspelers niet renderen. Ze moeten dus juist afstappen van het systeem met de punt naar achteren.quote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus niet, je kan wel met de punt naar achteren beginnen maar daar komt in de praktijk dus weinig van terecht.
Eens, onbegrijpelijk dat hij Toivonen blijft opstellen al dwingt Maher het momenteel ook niet af.quote:Op maandag 25 november 2013 11:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat komt omdat zowel Maher als Toivonen als halfspelers niet renderen. Ze moeten dus juist afstappen van het systeem met de punt naar achteren.
Maher moet meer de rol krijgen zoals bij AZ. AZ lacht zich de ballen uit de broek nu, paar miljoen gevangen voor een speler die bij PSV niks toevoegt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, onbegrijpelijk dat hij Toivonen blijft opstellen al dwingt Maher het momenteel ook niet af.
Waar heb jij het in mijn naam over?quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie moet het dan gaan overnemen in de winterstop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |