quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat danken de PSVers. Wordt Cocu ontslagen of moet ie worden ontslagen ?
Ik kom niet trollen. Vraag het me af.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over maken.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hij moet zeker niet ontslagen worden, want het helpt geen ene zak. Of Cocu ontslagen wordt... ja als ik eens in de PSV keuken kon meekijken, kon ik je het vertellen. Ik denk dat dit niet lang meer doorgaat eerlijk gezegd.
Klopt, maar het was vanaf het begin al duidelijk dat men dit jaar zag als ' instap' jaar, dus met een nieuwe onervaren trainer en relatief jonge nieuwe ploeg, en dan top 5 ofzo eindigen. En dat zie ik nog wel gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef tong80 het volgende:
Er worden trainers om minder ontslagen.
Slechtste positie in 40 jaar halverwegen.
cuco hoort bij de psv familiequote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
Hij kan er niks van, dus het zou niet vreemd zijn. Maar PSV zal hem wel de ruimte geven nog verder aan te klooien.
Tja andere mentaliteit daar.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tassendief het volgende:
Als cocu in Rusland coach was was die al lang op straat gezet
Niet wanneer het een zeer gerespecteerde en gewaardeerde oud-international en club-icoon is, die voor een onervaren groep staat...quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tassendief het volgende:
Als cocu in Rusland coach was was die al lang op straat gezet
Blijven aanmodderen ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, tevreden ben ik zeker niet maar het heeft denk ik weinig zin om hem te ontslaan..
Blochin, oud europees voetballer van het jaar, vloog er al snel uit bij Kiew.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet wanneer het een zeer gerespecteerde en gewaardeerde oud-international en club-icoon is, die voor een onervaren groep staat...
Dit dus, genieten.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cocu mooi aanhouden. Gaat prima zo.
Misschien zichzelf onmogelijk gemaakt!? Weet je de reden voor het ontslag!?quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blochin, oud europees voetballer van het jaar, vloog er al snel uit bij Kiew.
Nee, wel dat het hun Cruijff is.quote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien zichzelf onmogelijk gemaakt!? Weet je de reden voor het ontslag!?
En hoe ie dat dan zegt. Zonder emoties.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Seam het volgende:
Cocu had wel gelijk vandaag, het was allemaal de schuld van de scheids.___!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |