SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Wauw fantastisch!quote:
dat snap ik ook wel. Wat ik niet begrijp is dat iemand zijn banken bedekt met zo'n oerlelijk burberry motief, koop dan op MP een fatsoenlijke bank zodat je niet voor schut staat als er een foto van je interieur op Funda wordt neergezet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef simmu het volgende:
da's een grand foulard, oftewel: een lap stof om te verbergen dat de bank stuk of lelijk is
Een slechte buurt is het niet, ik ken dat huis wel, liep er vroeger altijd langs als ik de eenden ging voeren, van buiten zag het er zo gezellig uit, van binnen vind ik het eigenlijk wel tegenvallen, weinig bijzonders. Misschien vanwege de kunst of zo dat het beveiligd is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef k_man het volgende:
Kennelijk moet het vertrouwen wekken, maar ik denk vooral: waar heb dat allemaal voor nodig? Slechte buurt? Is de huidige bewoner een maffiabaas? Gezellig wonen in een huis dat beveiligd is als een vesting? De helft van de foto's focust op de beveiliging en de omschrijving doet er nog eens een schepje bovenop.
[ afbeelding ]
Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een slechte buurt is het niet, ik ken dat huis wel, liep er vroeger altijd langs als ik de eenden ging voeren, van buiten zag het er zo gezellig uit, van binnen vind ik het eigenlijk wel tegenvallen, weinig bijzonders. Misschien vanwege de kunst of zo dat het beveiligd is?
Neemt niet weg dat ik het belachelijk veel geld vind, 5-6 ton was volgens mij realistischer geweest.
Ja, dat klinkt logischer. Het is best een sjiek buurtje. Ik kan me voorstellen dat het inbrekersgilde wel interesse heeft om zo hier en daar eens binnen te gluren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeld).
Nou ja, volgens de omschrijving is er zelfs veiligheidsglas toegepast. Dat doe je niet tegen inbraken, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeld).
Oei dat gaat wel èrg ver inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de omschrijving is er zelfs veiligheidsglas toegepast. Dat doe je niet tegen inbraken, volgens mij.
Eens. Ook gezien ligging en perceel(tje) érg veel (te veel) geld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Gwywen het volgende:
Neemt niet weg dat ik het belachelijk veel geld vind, 5-6 ton was volgens mij realistischer geweest.
Ik zou daar met knikkende knietjes staan kokenquote:
Ik ken het plekje ook wel, het ligt in een woonwijk maar als het donker is, wel een typische plek waar je makkelijk zou kunnen inbreken zonder dat iemand het ziet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt logischer. Het is best een sjiek buurtje. Ik kan me voorstellen dat het inbrekersgilde wel interesse heeft om zo hier en daar eens binnen te gluren.
je zit bij het inbrekersgilde?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef R2R het volgende:
[..]
Ik ken het plekje ook wel, het ligt in een woonwijk maar als het donker is, wel een typische plek waar je makkelijk zou kunnen inbreken zonder dat iemand het ziet.
Dat dacht ik al begrepen te hebben.quote:
Het huis ligt naast het park, op de hoek van een stil straatje, dus ik kan me voorstellen dat ze een beetje bang zijn voor inbraak. Maar ik ben het ermee eens dat zo de aandacht leggen op de inbraakbeveiliging wel het idee geeft dat die mensen er dáárom weg willen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat dacht ik al begrepen te hebben.
De meeste inbraken vinden overdag plaats.
In bijna 90 van de inbraken spreekt men van een gelegenheidsdief.
Het is een misverstand dat vooral dure huizen te pakken worden genomen
Je hebt voor een groot deel gelijk, de meeste gevallen betreft gelegenheidsdiefstallen en die komen juist vaker voor in wat 'mindere' buurten, waar het nogal eens schijnt te gebeuren dat de dief uiteindelijk de buurman blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef opgebaarde het volgende:
Dat dacht ik al begrepen te hebben.
De meeste inbraken vinden overdag plaats.
In bijna 90 van de inbraken spreekt men van een gelegenheidsdief.
Het is een misverstand dat vooral dure huizen te pakken worden genomen
In mindere buurten sluiten mensen hun ramen wel, en overdag zijn er daar vaak juist veel mensen thuis en op straat. Het zijn juist de arbeiders/tweeverdieners wijken waar de hele zooi open staat overdag. Even achterom, vuilcontainer tegen de schuur en via het wijd openstaande slaapkamerraam naar binnen. Loop voor de grap ééns door de stad en geef je ogen goed de kost, je zult versteld staan hoeveel mensen net zo goed de voordeur open kunnen laten staan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je hebt voor een groot deel gelijk, de meeste gevallen betreft gelegenheidsdiefstallen en die komen juist vaker voor in wat 'mindere' buurten, waar het nogal eens schijnt te gebeuren dat de dief uiteindelijk de buurman blijkt te zijn.
Echter, er bestaat juist in de 'rijkere' buurten een andere categorie inbrekers - dieven die 'op bestelling' inbreken in huizen waarbij vermoed wordt dat er het een en ander te halen valt. Vaak bendes uit voormalig oostblok-landen, die volledig professioneel te werk gaan. Mijn ouders hebben destijds een bezoekje gehad van gasten uit de laatstvermelde categorie.
Absoluut, je wil ze kost niet geven die ladders en kliko's in de achtertuin hebben staan en waar de ramen van de bovenverdieping met een klein zetje zó open gaan... trek je conclusie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef hottentot het volgende:
Loop voor de grap ééns door de stad en geef je ogen goed de kost, je zult versteld staan hoeveel mensen net zo goed de voordeur open kunnen laten staan.
Tenzij je echt iets hebt wat op bestelling gaat, of ze voor aankomt al zeker zijn dat ze bij jou naar binnen willen, lopen ook die bendes naar het volgende huis als jij je zaken goed in orde hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Absoluut, je wil ze kost niet geven die ladders en kliko's in de achtertuin hebben staan en waar de ramen van de bovenverdieping met een klein zetje zó open gaan... trek je conclusie.
Maar als je te maken krijgt met van die professionele bendes dan is dat toch een heel ander verhaal.
Wat min-of-meer neerkomt op leven in een vesting waar nooit meer een raampje open staat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tenzij je echt iets hebt wat op bestelling gaat, of ze voor aankomt al zeker zijn dat ze bij jou naar binnen willen, lopen ook die bendes naar het volgende huis als jij je zaken goed in orde hebt.
Best handig dat voor de inbrekers alvast aangegeven is waar de beveiligingscamera's hangen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef k_man het volgende:
Kennelijk moet het vertrouwen wekken, maar ik denk vooral: waar heb dat allemaal voor nodig? Slechte buurt? Is de huidige bewoner een maffiabaas? Gezellig wonen in een huis dat beveiligd is als een vesting? De helft van de foto's focust op de beveiliging en de omschrijving doet er nog eens een schepje bovenop.
[ afbeelding ]
Oh en zouden ze in dit huis misschien iets hebben met koeien?
Dat zou ik dan maar doen jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Zjezus, wàt een pand!Dat zwembad
Die letterfixatie zie ik niet direct, of moet ik eventjes een andere bril pakken?
Salontafels, achterwand zwembad, grote M in de kinderkamer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die letterfixatie zie ik niet direct, of moet ik eventjes een andere bril pakken?
Wat een pand inderdaad. Ik zou niet eens weten wat ik met alle ruimte moestquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ah, op zo'n fiets. Zeker "trendy" of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
Salontafels, achterwand zwembad, grote M in de kinderkamer.
De mijne ook niet, en dat voor 4500K...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef fh101 het volgende:
Wat een pand inderdaad. Ik zou niet eens weten wat ik met alle ruimte moestWel mooi gedaan, maar niet helemaal mijn smaak.
Het meest opmerkelijke vind ik nog... 4,5 miljoen euro vragen voor een pand. Dat al compleet verbouwd is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De mijne ook niet, en dat voor 4500K...
Ziet eruit als een maffiosum-pand. Directeur van een woningcorporatie, schat ik zo.
Nou jarenlang tuffen in zo'n karretje levert je misschien wel zo'n zwembad op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke vind ik nog... 4,5 miljoen euro vragen voor een pand. Dat al compleet verbouwd is.
Maar ondertussen wel rondtuffen in een VW Polo 1.2. uit bouwjaar 2003.
De Maserati ernaast was je toch niet ontgaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Robuustheid het volgende:
Het meest opmerkelijke vind ik nog... 4,5 miljoen euro vragen voor een pand. Dat al compleet verbouwd is.
Maar ondertussen wel rondtuffen in een VW Polo 1.2. uit bouwjaar 2003, marktwaarde nog geen duizend euro.
Paar deurtjes verder;quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:02 schreef obolos het volgende:
Garagebox kopen? Zou in Utrecht staan, maar betreft waarschijnlijk Madurodam (tekst beetje in elkaar geschoven).
[ afbeelding ]
Hier
Foto's zijn ook erg informatief.
Ik vind dat bovenste huis afgrijselijk sfeerloos, net een toonzaal, er wordt niet in geleefd zo te zien. Afschuwelijk lelijke keuken ook, met al dat kille staal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik lelijker vind, die te lange gordijnen die tot op de grond gefrommeld liggen van het huis in Zwolle, of die net boven de vensterbank afgeknipte gordijnen van het onderste huis.
Scherp opgemerkt! Ik moest goed kijken voordat ik het zag. Wel vaag en lelijk die letters.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef tjoptjop het volgende:
Deze bewoners hebben nogal een letterfixatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maseratiquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef tjoptjop het volgende:
Deze bewoners hebben nogal een letterfixatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het deed me in eerste instantie denken aan het oude kantoor van G-Star, alleen de letters komen niet overeenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt! Ik moest goed kijken voordat ik het zag. Wel vaag en lelijk die letters.
Die vaatwasser moet je na een paar jaar vanzelf vervangen, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
En deze moet vreselijk gemoderniseerd worden, check de vaatwasser bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar dan heb je ook wel wat.
Buitenzwembad:
[ afbeelding ]
Binnenzwembad:
[ afbeelding ]
Met jetstreams voor zwemtraining:
[ afbeelding ]
En locatie!
[ afbeelding ]
Er zit ook nog een sauna, infraroodcabine en watermassagebed bij.![]()
Beetje jammer alleen van de capslock van de makelaar.
Oh, en zijn voorliefde voor vertekende foto's van het rieten dak.![]()
Privacy heb je sws daar, want niemand weet dat gehucht te vindenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenzwembad:
[ afbeelding ]
Binnenzwembad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En locatie!
[ afbeelding ]
Oh, en zijn voorliefde voor vertekende foto's van het rieten dak.
Ach, het is natuurlijk hartstikke kitsch, maar ik zou er wel aan kunnen wennen, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Eens kijken hoor... we hebben twee badkamers... zouden we ze alletweee op hun eigen manier spuuglelijk kunnen maken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koko_Petaloquote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk hartstikke kitsch, maar ik zou er wel aan kunnen wennen, vreemd genoeg.
Alleen die gouden kranen... wie heeft toch ooit bedacht dat dat 'chic' was?
Het is in Groningen hoor......quote:
Zeegse is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Privacy heb je sws daar, want niemand weet dat gehucht te vinden![]()
Is daar rechts een deur dichtgemetselt? Of heeft er een kast voor gestaan?quote:
er goedkoop een miljoen vind ik, mja drenthe als dit huis in zuid holland zou staan, dan koste het 8 miljoenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenzwembad:
[ afbeelding ]
Binnenzwembad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En locatie!
[ afbeelding ]
Oh, en zijn voorliefde voor vertekende foto's van het rieten dak.
Gevalletje tijdens verbouwing uit elkaar gegaan?quote:
En terecht, met die kleur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Gevalletje tijdens verbouwing uit elkaar gegaan?
Goedkoop? Net zo'n duur miljoen als een ander miljoen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er goedkoop een miljoen vind ik, mja drenthe als dit huis in zuid holland zou staan, dan koste het 8 miljoen
Ik denk dat hij haar daar ingemetseld heeft, nadat ze Barbie-like keuken zonder zijn medeweten heeft laten plaatsen..quote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is daar rechts een deur dichtgemetselt? Of heeft er een kast voor gestaan?
Zou het roze nog de beschermfolie van de kastjes zijn? Dat hoop ik maar... want barbieroze met houten randjes..... ik weet niet of zo'n bizarre smaak wel kan bestaan.quote:
Dacht ik ook even aan, maar ik kan het me haast niet voorstellen eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:36 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Zou het roze nog de beschermfolie van de kastjes zijn? Dat hoop ik maar... want barbieroze met houten randjes..... ik weet niet of zo'n bizarre smaak wel kan bestaan.
Dit dus..quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef loecje het volgende:
beschermfolie van de keuken is meestal toch blauw?
Lijkt me een typisch geval van "Help, ik dacht dat mijn man géén klusser was!"quote:
Ik denk eerder dat het een sticker was die ze eraf hebben gehaald. Gezien de verder 'vieze' muur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En hier woont een pleeboi!
[ afbeelding ]
Ze hebben nog geprobeerd het over te schilderen.
Ja, kan ook inderdaad. Overigens zit er net zo'n sticker op de muur daartegenover maar die kreeg ik niet gepost. Zeker ten overvloede.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een sticker was die ze eraf hebben gehaald. Gezien de verder 'vieze' muur.
Nee toch. Is het gebruik van sjabonen. Aan de linkerkant op een witte muur met grijzige letters, op de rechtermuur witte letters op een grijzige muur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, kan ook inderdaad. Overigens zit er net zo'n sticker op de muur daartegenover maar die kreeg ik niet gepost. Zeker ten overvloede.
Anyway, ik had beide muren toch eventjes van een vette laag RAL 9010-tex voorzien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee toch. Is het gebruik van sjabonen. Aan de linkerkant op een witte muur met grijzige letters, op de rechtermuur witte letters op een grijzige muur.
Dat moet de woning van een Fokker zijn, kan niet anders. De pc staat in de woonkamer (bij gebrek aan een zolder) en de badkamer en keuken is een bende.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De buren zijn vast niet al te teleurgesteld dat deze eigenaar zijn flatje van 40 vierkante meter te koop heeft gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder gaat helaas niet lukken tenzij hij (eigenaar is overduidelijk een 'hij') ook het bovenliggende appartement in eigendom heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:05 schreef cvboer het volgende:
Dat moet de woning van een Fokker zijn, kan niet anders. De pc staat in de woonkamer (bij gebrek aan een zolder) en de badkamer en keuken is een bende.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Teslynd het volgende:
Is die badkamer een hoek in de slaapkamer?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De buren zijn vast niet al te teleurgesteld dat deze eigenaar zijn flatje van 40 vierkante meter te koop heeft gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jíj bent 't!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijk ernstig veel op mijn woonkamer![]()
Wat zijn die draden bij je bed?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijk ernstig veel op mijn woonkamer![]()
Ik heb jarenlang tegen dit appartement aangekeken. Ik kan de rode muur mij nog herinneren, de gordijnen stonden altijd open. Ernaast staat een flat met bovenop het dak een bedspiraalbodem al een decennium weg te roestenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En alhier een makelaar met een originele stijl van fotograferen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... voor als je je afvraagt of je parkiet wel zal kunnen wennen, of zo?![]()
Echt, zowat alle foto's zijn maf, krom, scheef, overbelicht, e.d.
Makelaartje roept enthusiast "Een appartement met eigen houtkachel!", maar juist díe is nergens op de foto's te bekennen.
Ècht?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef ATan het volgende:
Ik heb jarenlang tegen dit appartement aangekeken. Ik kan de rode muur mij nog herinneren, de gordijnen stonden altijd open. Ernaast staat een flat met bovenop het dak een bedspiraalbodem al een decennium weg te roesten
Sssttt niet verder vertellenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dus jíj bent 't!
(Serieus, ik heb aardig wat affiniteit met liefhebbers van scheurende gitaren...![]()
Op de Nespresso-quote na kan ik mij aardig vinden in je signature. )
Dat lijk ernstig veel opquote:
locatie locatie locatiequote:Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ècht?
Ja, knallende rode/oranje muren was echt helemaal je-van-het in 1993...
Maar serieus, zelden zulke ruk-foto's gezien voor een toch al behoorlijk doodgewoon dertien-in-een-dozijn flatje.
Het flatje is op zich best okee, op die werkelijk ridicule vraagprijs na - daar moet zeker zo'n 30K vanaf.
187K voor een brak flatje van 80 vierkante meter?
Zelfs in Utrecht: GET Fok!king REAL!
Ik speur nog steeds naar die zogenaamd aanwezige geweldige houtkachel.
Je kijkt tegen een palet van schotels aan..quote:
Zo "rollen"dus die muzikanten van de toekomst...quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Slechts een indicatie dat ik een nieuw toetsenbord moet kopenquote:
Zie zo vaak 2 zithoeken. Eentje met tv en eentje zonder. Best handig met kinderen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Eh... 2 zithoeken?
[ afbeelding ]
Wat zit daar, de douche
[ afbeelding ]
Link
Nou, die locatie is dan wel in Utrecht, maar je gaat echt niet in Transwijk zitten voor de inspirerende architectuur of zo.quote:
Glas-in-lood, kamer en suite, jaren-20-30... Daar valt best iets leuks van te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Kamer en suite
[ afbeelding ]
Wel een opknappertje en een fijne winkel onder je![]()
Link
quote:
Prachtige omgeving daar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Tis leuk om hier rond te wandelen en zien dat er veel huizen te koop staan en dan ff thuis binnen loeren
Ja dat is zo, maar ik vind het wel 'druk' worden in een huis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:01 schreef Ole het volgende:
Zie zo vaak 2 zithoeken. Eentje met tv en eentje zonder. Best handig met kinderen bijvoorbeeld.
Wat een hoekje! En als je een keer boos bent, kieper je zo alles van de trap af.quote:
Ach in dit huis is er ruimte genoeg voor. Maar boven zijn wel erg veel muren en deuren voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik vind het wel 'druk' worden in een huis.
Een prachtig Fok!-verdomhoekje in een verder heel fraai huis.quote:
Master-slaapkamerhuis. Voor jezelf een slaapzaal met kleedkamer en ruime badkamer met douche en bad. Voor je kinderen een klein badcelletje en de wc op halve hoogte in het trappenhuis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ach in dit huis is er ruimte genoeg voor. Maar boven zijn wel erg veel muren en deuren voor mijn gevoel
Het is goed wonen in Transwijk, ik heb daar altijd met veel plezier gewoond.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, die locatie is dan wel in Utrecht, maar je gaat echt niet in Transwijk zitten voor de inspirerende architectuur of zo.
Er staan hier (ja, ik woon hier dus zelf ook, tot volle tevredenheid) zàt vergelijkbare flatjes te koop voor zo'n 130K.
Kijk naar de boom die je buiten ziet en je hebt je antwoord. Er zit inderdaad tijd tussen de foto's.quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
Zouden het niet eerder verschillende momenten zijn dat die foto's gemaakt zijn?
Op een aantal foto's is de wand tegenover de bank namelijk grijzig waar ze op andere foto's weer bruinig zijn.
Oh ja, niet eens op gelet. Het kleurverschil had ik gewijd aan een andere hoek van de camera.quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
Zouden het niet eerder verschillende momenten zijn dat die foto's gemaakt zijn?
Op een aantal foto's is de wand tegenover de bank namelijk grijzig waar ze op andere foto's weer bruinig zijn.
Mis ik nou de link naar het huis, of kijk ik met mijn neus?quote:Op zondag 8 december 2013 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wacht ff, de TV stond toch in de kast? Of toch boeken? En voor de schouw, stond daar nu een stoel of toch een kistje, want dat kistje stond toch naast de bank?
Het duurde ff voordat ik het zag, maar deze fotograaf mag ook bij mij langs komen, elke foto is goed doordacht
Laten we een spelletje spelen, welke spullen worden allemaal verplaatst?
Heel leuk behang inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 00:54 schreef lady-wrb het volgende:
dat behang is leuk
dat zou ik ook wel willen (dat bij die eettafel)
quote:Op zondag 8 december 2013 14:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mis ik nou de link naar het huis, of kijk ik met mijn neus?
[..]
Heel leuk behang inderdaad!![]()
Sowieso wel leuk ingericht, die woonkamer.
En de complimenten voor de fotograaf. Goeie foto's inderdaad.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]na al het knip en plakwerk vergeet ik juist die
http://www.funda.nl/koop/(...)ijldiepstraat-4-bis/
Als het in mijn budget viel was ik morgen nog gaan kijken, alles klopt aan dat huis. Alleen de prijs is misschien een beetje aan de hoge kant (het staat ok al 18mdn te koop).quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel leuk huis, en die buurt is ook tof (zonder al te veel kakkineus bakfietsengedoe).
Ik vind die prijs juist heel erg meevallen voor een keurig opgeknapte jaren-30 bovenwoning in een goede buurt dichtbij het centrum van Utrecht.quote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het in mijn budget viel was ik morgen nog gaan kijken, alles klopt aan dat huis. Alleen de prijs is misschien een beetje aan de hoge kant (het staat ok al 18mdn te koop).
Het is meer dat het voor die buurt een hoge prijs is. De prijs per meter is wel oke en er is nog een vlieren ook, bergruimte wordt steeds zeldzamer bij huizen in Utrechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind die prijs juist heel erg meevallen voor een keurig opgeknapte jaren-30 bovenwoning in een goede buurt dichtbij het centrum van Utrecht.
(misschien hebben ze onderburen met een muziek-hobby of zo?)
Als ik nu op zoek zou zijn zou ik zeker eventjes een kijkje gaan nemen en wellicht een bodje van 200K neerleggen.
Die vraagprijs zal echt wel te maken hebben met de uitstekende staat waarin zich het pand bevindt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef PeuRac het volgende:
Het is meer dat het voor die buurt een hoge prijs is. De prijs per meter is wel oke en er is nog een vlieren ook, bergruimte wordt steeds zeldzamer bij huizen in Utrecht
en douchen doe je bij de buren!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Kamer en suite
[ afbeelding ]
Wel een opknappertje en een fijne winkel onder je![]()
Link
Jawel, joh.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Maint-fokker het volgende:
[..]
en douchen doe je bij de buren!
huis heeft niet eens een badkamer
quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Maint-fokker het volgende:
[..]
en douchen doe je bij de buren!
huis heeft niet eens een badkamer
Volgens de tekst is de WC boven tegelijk de douche...quote:
Wel krap. Maar meer dan niets. Had er wel een foto van willen zien.quote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Volgens de tekst is de WC boven tegelijk de douche...![]()
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?quote:Op maandag 9 december 2013 02:12 schreef k_man het volgende:
En waren er hier eerder huizen die opvielen doordat het wel musea leken, dan moet je deze vette shizzle eens checken;
[ afbeelding ]
Mja ik vind het ook wel museumachtig hoor (maar ik snap de blauwe vloer dan niet echt), maar goed ik vind dit dan ook op en top kitsch, ik zou daar nooit in willen wonen. Het is in ieder geval een interieur wat ik niet zo vaak zie (waarbij ik dan bedoel dat er ook echt in geleefd wordt).quote:Op maandag 9 december 2013 03:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?
Als dit al als museumachtig wordt beschouwd kun je ook wel dit hele topic volplempen met Parijse appartementen.
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.quote:Op maandag 9 december 2013 08:35 schreef Spiegelei het volgende:
Mja ik vind het ook wel museumachtig hoor (maar ik snap de blauwe vloer dan niet echt), maar goed ik vind dit dan ook op en top kitsch, ik zou daar nooit in willen wonen. Het is in ieder geval een interieur wat ik niet zo vaak zie (waarbij ik dan bedoel dat er ook echt in geleefd wordt).
Ja dat zal dan wel. Ik vind het in ieder geval niks, smaak dit dat..quote:Op maandag 9 december 2013 09:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.
Leuk ook die foto van Trix en haar familie. Jammer dat de makelaar zijn capslock vast zat bij het intikken van het wervende verhaaltje, doet toch een beetje afbreuk aan de advertentie - staat knullig en ik denk niet dat dat aansluit bij de belevingswereld van de potentiële clièntele voor dit indrukwekkende pandje.
Hee hee, het zou mijn keuze ook niet zijn, hoor!quote:Op maandag 9 december 2013 09:40 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel. Ik vind het in ieder geval niks, smaak dit dat..
Ja wat een misser zo komt het totaal niet positief over.quote:Op maandag 9 december 2013 09:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.
Leuk ook die foto van Trix en haar familie. Jammer dat de makelaar zijn capslock vast zat bij het intikken van het wervende verhaaltje, doet toch een beetje afbreuk aan de advertentie - staat knullig en ik denk niet dat dat aansluit bij de belevingswereld van de potentiële clièntele voor dit indrukwekkende pandje.
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.quote:
omdat het kan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.
Een brug is wel handig met ouwe otoo's.quote:Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.
Dit is zeker geen 'gewoon' interieur heden ten dage. Aan de foto kun je nauwelijks afleiden of-ie nou in 2013 of 1913 gemaakt is. Dus ja: museum.quote:Op maandag 9 december 2013 03:11 schreef Gwywen het volgende:
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?
Als dit al als museumachtig wordt beschouwd kun je ook wel dit hele topic volplempen met Parijse appartementen.
Oh ja, dat hippiehuisje. Had ik een paar maanden terug al eens gepost.quote:Op maandag 9 december 2013 08:33 schreef Spiegelei het volgende:
Euhm kleurrijk wel .... ook op de andere foto's. Overigens vind ik het niet vreselijk ofzo, wel apart.
[ afbeelding ]
link
Ja, maar één van je bolides onder een garagebrug parkeren is dan weer niet handig...quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Een brug is wel handig met ouwe otoo's.
Dan zal ik me wel in andere kringen bewegen dan jij, want voor mij is het een normaal interieur.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is zeker geen 'gewoon' interieur heden ten dage. Aan de foto kun je nauwelijks afleiden of-ie nou in 2013 of 1913 gemaakt is. Dus ja: museum.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Juist die plek waar je schoon verwacht te worden is de meest ranzige in de hele badkamer..
[ afbeelding ]
Link
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Juist die plek waar je schoon verwacht te worden is de meest ranzige in de hele badkamer..
[ afbeelding ]
Link
oh bah bah bahquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Maar dat is een (tijdelijke) huur-sloopwoning toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...
Oh haha, dat heb ik niet gezien. Hmm ik moet maar opzoek naar originelere plaatjes!quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja, dat hippiehuisje. Had ik een paar maanden terug al eens gepost.
Wat zei de makelaar: "daar moet je doorheen kijken.." Ja zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...
Ik heb een huurhuis, dus geen makelaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat zei de makelaar: "daar moet je doorheen kijken.." Ja zeker?
Dit is beyond kalkaanslag.. Ik wil het niet eens weten..
Maakt niet uit. Niemand onthoudt dat allemaal. Het viel me alleen op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oh haha, dat heb ik niet gezien. Hmm ik moet maar opzoek naar originelere plaatjes!
Huizen staan ook flink wat langer te koop dan voorheen, ik denk dat de kans groter is dat je wat tegenkomt dat al gepost was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Niemand onthoudt dat allemaal. Het viel me alleen op.
ik koop alle schilderijen maar het huis hoef ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef LadyDanae het volgende:
Je verkoopt een huis van bijna acht ton en dan haal je voor de foto's niet even het snoeiafval van tafel.
[ afbeelding ]
Of je gooit het vieze water uit de bakken op tafel.
[ afbeelding ]
Kleine moeite, groot plezier.
Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
[ afbeelding ]
En passende afzuiging uiteraard.
Dan kan je aan huis 'kooklessen' geven.quote:Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
Dat snoeiafval is een "modern winter sierstuk" dat maakt mn moeder ook elke winter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef LadyDanae het volgende:
Je verkoopt een huis van bijna acht ton en dan haal je voor de foto's niet even het snoeiafval van tafel.
[ afbeelding ]
Of je gooit het vieze water uit de bakken op tafel.
[ afbeelding ]
Kleine moeite, groot plezier.
Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
[ afbeelding ]
En passende afzuiging uiteraard.
dat zullen wel van die gelvlokken zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Bloemen in ijswater? En de cameraopstelling in de weerspiegeling.
Allemaal hier.
Het huis erachter is wel te koopquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snoeiafval is een "modern winter sierstuk" dat maakt mn moeder ook elke winter.
En je moet ook het perceel ernaast kopen, anders weet je niet wat straks bij jou naar binnen kijkt
Hé, die heb ik hier al eerder gezien. Maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Deze mensen houden van koeien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs op de slaapkamer
[ afbeelding ]
In dit verder best mooie huis.
"Best mooi"? Het is een beeldschoon onder architectuur gebouwd jaren20-30 landhuis!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Deze mensen houden van koeien![]()
...
In dit verder best mooie huis.
het perceel er naast leek net een stuk bouwgrond, maar als het van de buren is dan zal er ook niet gebouwd worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis erachter is wel te koop
De buren gluren op zich niet zo naar binnen, het is meer de andere kant van de straat.
Rechts zit een tandartsenpraktijk, links zit er een aardig stukje tussen met de buren.
Perceel ernaast is niet te koop....dat hoorde bij het huis aan de linkerkant....
(toevallig net het weekend het over dit huis en het huis erachter gehad)
Nou ja, het huis zelf is inderdaad erg mooi, maar de inrichting is niet echt m'n smaak, vandaar "best mooi" als tussenwegquote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Best mooi"? Het is een beeldschoon onder architectuur gebouwd jaren20-30 landhuis!
Volgens mij hoort het daarbij. Het heeft heel lang leeg gestaan (als je op Streetview kijkt is het ook 1 groot grasveld). Daarna is er een huis gekomen (op Maps kan je zien dat het gebouwd wordt), het ziet er daar uit alsof dat stuk bij het perceel van de buren hoort.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het perceel er naast leek net een stuk bouwgrond, maar als het van de buren is dan zal er ook niet gebouwd worden waarschijnlijk.
Ah juist.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou ja, het huis zelf is inderdaad erg mooi, maar de inrichting is niet echt m'n smaak, vandaar "best mooi" als tussenweg![]()
Ja, precies! Een typisch voorbeeld van een 'dood-gedesigned' huis.quote:In dit huis vind ik de inrichting heel teleurstellend. Lijkt wel een opstelling op de woonboulevard. Ik heb heel lang gezocht naar iets "eigens" in dit huis dat het uniek maakt, maar zo te zien komt werkelijk alles uit een magazine. Niet per se lelijk, maar zo... doods. Zo extreem "gedesigned" zoals jij dat inderdaad zo mooi noemt.
...
Het lijkt imho meer op een toonzaal dan op een plek waar levende mensen wonen.
Wel mooie badkraan, dat dan weer wel.
Ja, absoluut, dat kan ik er ook zeker in waarderen. Tien keer liever dát interieur dan dat bruine dat ik eronder postte.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah juist.
Over smaak valt niet te twisten (), wat mij aanspreekt is gewoon het feit dat de bewoners zich niets hebben aangetrokken van wat 'mode' is en zo. Iets wat je overigens relatief vaak juist aantreft bij 'oud geld'.
Die had ik inderdaad vorige week al gepost.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad vorige week al gepost.
Hier nog een huisje voor jou om je aan te verlustigen.
Echt? Ik dacht toch dat ik dagelijks op dit topic kliktequote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn dat nou van die nepperds?quote:
Je kent m'n smaak precies!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
Wat een mooi huisquote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
ik vond de boomhut ook wel opmerkelijk (moest even zoeken, maar hij staat er idd op.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Ook verder de moeite waard om te bekijken.
Wauw die keuken.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Een aantal ruimtes zijn wel van een twijfelachtig niveau, maar deze kamer is echtquote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
In dit huis vind ik de inrichting heel teleurstellend. Lijkt wel een opstelling op de woonboulevard. Ik heb heel lang gezocht naar iets "eigens" in dit huis dat het uniek maakt, maar zo te zien komt werkelijk alles uit een magazine. Niet per se lelijk, maar zo... doods. Zo extreem "gedesigned" zoals jij dat inderdaad zo mooi noemt.
Het lijkt imho meer op een toonzaal dan op een plek waar levende mensen wonen.
Wel mooie badkraan, dat dan weer wel.
Nog zo'nquote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
Met hobbits als buren?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Even niet van Funda, maar wel opmerkelijk, dit zelfgegraven huis in Noorwegen:
http://www.boligmani.no/n(...)tyrhus-til-30000-kr/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit niet in Noorwegen, maar in het VK, Wales.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het op die Noorse site zag, dacht ik dat het ook in Noorwegen was. En grappig, het huis heet idd the Hobbit House DroogDokquote:Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit niet in Noorwegen, maar in het VK, Wales.
Daar heb je het Lammas project: http://lammas.org.uk/
(Jouw voorbeelden staan er niet meer, maar ik heb ze wel op de oude site gezien.)
Dit is een zogenaamd roundhouse. Niet zozeer uitgegraven (soms gedeeltelijk).
Dakconstructie ziet er bijvoorbeeld zou uit:
[ afbeelding ]
Ik moest ook even kijken hoor. Het was puur omdat ik het herkende, want mijn Noors is verder ook niet zo goedquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het op die Noorse site zag, dacht ik dat het ook in Noorwegen was. En grappig, het huis heet idd the Hobbit House DroogDokhttp://www.simondale.net/
Dat is zo'n verschrikkelijke hoogteverschilwoning daar blijf je traplopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
Een woning te koop aangeboden in Eindhoven sinds vandaag. Zo te zien wil Vanilla Ice van zijn huis af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is minder kleurrijk, maar niet echt geweldig. Of beter gezegd: gebrek aan afwerking.Zie http://www.funda.nl/koop/(...)bergstraat-34/fotos/ Maar goed, de prijs is er dan ook wel naar (beter afgewerkte woningen in de straat zijn duurder, dus men heeft wel rekening ermee gehouden in de prijs).
Avondje goed doorzakken en je lazert op weg naar de plee al 4 keer van een afstapje af.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is zo'n verschrikkelijke hoogteverschilwoning daar blijf je traplopen.
Dat straalt 1 en al 90's uit, vetquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
Een woning te koop aangeboden in Eindhoven sinds vandaag. Zo te zien wil Vanilla Ice van zijn huis af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is minder kleurrijk, maar niet echt geweldig. Of beter gezegd: gebrek aan afwerking.Zie http://www.funda.nl/koop/(...)bergstraat-34/fotos/ Maar goed, de prijs is er dan ook wel naar (beter afgewerkte woningen in de straat zijn duurder, dus men heeft wel rekening ermee gehouden in de prijs).
ik vind het meer jaren 70/80 bouwquote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat straalt 1 en al 90's uit, vet
Ik hou wel van kleurtjes , maar vind dit maar een fletse toestandquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staan daar best veel, hier in de wijk ook trouwens (nou ja: ik zit op de grens qua wijk, een deel van m'n grond is wijk 1, en een strook valt onder de nieuwere wijk).quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is zo'n verschrikkelijke hoogteverschilwoning daar blijf je traplopen.
Een paar muurtjes stucen is in een middagje gedaan hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Van zo'n huis word ik depressief. Dat zichtbare metselwerk (binnen): gruwelijk.
wat prachtig!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauwwauwwauw! Wat een prachtig huis! En ook zeer smaakvol ingericht!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Die wooden chairs van Eames kom je niet heel vaak tegen in Nederlandse interieurs. Hier staan ze niet heel erg mooi, vind ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef k_man het volgende:
Zo'n verhoogde vloer met tatami-matten kom je niet elke dag tegen, maar in Amstelveen is het nog wel te verklaren (grote Japanse gemeenschap).
Verder wel een lekker fris ingericht huis.
[ afbeelding ]
Super mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Beetje jammer dat ze het laatste stukje plafond ook niet mee hebben genomen.
[ afbeelding ]
Verder overigens een bijzonder fraai huis met mooie details.
Prachtig.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef k_man het volgende:
Zo'n verhoogde vloer met tatami-matten kom je niet elke dag tegen, maar in Amstelveen is het nog wel te verklaren (grote Japanse gemeenschap).
[ afbeelding ]
Ik had de vloer toch in een ander tegeltje gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Als het mis gaat in de kooi is er wel een AED aanwezig (zie doos boven op de kast)quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ATan het volgende:
Opmerkelijke tafel.
[ afbeelding ]
Opmerkelijke.. kooi?
[ afbeelding ]
In dit appartement: http://www.funda.nl/koop/(...)0274-androsdreef-68/
De enige ingang is bij het smalle pad bij de kasten vlak bij het raam? Wat bizarquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het mis gaat in de kooi is er wel een AED aanwezig (zie doos boven op de kast)!
Dat is een ondiepe kast. De deur is aan de andere kant van de kamer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
De enige ingang is bij het smalle pad bij de kasten vlak bij het raam? Wat bizar![]()
De ingang van de kooi is vlak voor het raam....quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is een ondiepe kast. De deur is aan de andere kant van de kamer.
O, die kan ik helemaal niet zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ingang van de kooi is vlak voor het raam....
Ze hadden die tijger er beter in kunnen laten zitten![]()
Hij zit nu inde keuken..quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ingang van de kooi is vlak voor het raam....
Ze hadden die tijger er beter in kunnen laten zitten
Ik bedoel deur in het hek. Wat er ook in opgeborgen wordt moet anders via de open bovenkantquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is een ondiepe kast. De deur is aan de andere kant van de kamer.
Wow, iemand een idee waar ik zo n boekentafel uit kan halen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ATan het volgende:
Opmerkelijke tafel.
[ afbeelding ]
Opmerkelijke.. kooi?
[ afbeelding ]
Ik zal het aan m'n zusje vragen die heeft dezelfde... volgens mij heb ik het al eens gevraagd en had ze hem op marktplaats gevonden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Wow, iemand een idee waar ik zo n boekentafel uit kan halen?
Ik wil die tafel!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ATan het volgende:
Opmerkelijke tafel.
[ afbeelding ]
Opmerkelijke.. kooi?
[ afbeelding ]
Gave tafel iddquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef valentijn101 het volgende:
Wow, iemand een idee waar ik zo n boekentafel uit kan halen?
WTF?!?!?! Ik wil bijna de makelaar bellen om te weten waarvoor dat kooi er staat!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ATan het volgende:
Opmerkelijke tafel.
[ afbeelding ]
Opmerkelijke.. kooi?
[ afbeelding ]
Of een lastig kindquote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF?!?!?! Ik wil bijna de makelaar bellen om te weten waarvoor dat kooi er staat!!!!
Of het moet een hele grote hond geweest zijn of iets met SM te maken??
En dat noemen ze dan, op de juiste manier heropvoedenquote:
Weet ik. Maar ik wil hem toch hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, die boekentafel is écht wansmakelijk hoor!
Dit vind ik altijd zo kansloos:quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Aka: een lokkertje om snel clicks op Funda te genereren.quote:*** de foto van de voorzijde is een artist impressie en de afwerking wijkt af van de werkelijkheid, zie foto 2 voor de werkelijke situatie ***
En dan is het volgens mij ook nog eens zo dat foto 2 juist de "verbeterde" versie isquote:Op zondag 15 december 2013 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo kansloos:
[..]
Aka: een lokkertje om snel clicks op Funda te genereren.Die tweedehands-huizenverkopers (zo zie ik makelaars) worden steeds gekker.
En hoe worden die clicks gegenereerd danquote:Op zondag 15 december 2013 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
[..]
Aka: een lokkertje om snel clicks op Funda te genereren.Die tweedehands-huizenverkopers (zo zie ik makelaars) worden steeds gekker.
Ik hoor het je zeggen. Bij tante Truus op verjaardagsvisite. Met een blokje kaas met een zilveruitje erop geprikt in je hand.quote:Op zondag 15 december 2013 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
[..]
"En dat is dan aangesloten bij de Envee en Emmm, boeven zijn het. Ja dat mag je best van mij weten en ik zal eerlijk zijn maar het zijn schurken. Zo zie ik het en zo is het"... "Zij hebben die huizenmarkt kapot gemaakt, die snelle jongens die wel even wat geld wilde verdienen. Een luchtbel hebben ze gemaakt, samen met die banksters. Kapot hebben ze ons gemaakt, en wie betaalt, ja wij de hardwerkende Nederlanders en zij maar graaien en bonusjes pakken, tweedehands huisjes verkopen, snel wat fotootje, even photoppen en dan vier ton te veel vragen, schurken zijn het"quote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen. Bij tante Truus op verjaardagsvisite. Met een blokje kaas met een zilveruitje erop geprikt in je hand.
Ik d8 al dat ik de enige was die dat tafeltje niet erg mooi vond.quote:Op zondag 15 december 2013 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, die boekentafel is écht wansmakelijk hoor!
Mensen die een schitterend modern huis bij de overzichtspagina's en zoekpagina's tegenkomen, en dan blijkt het een photoshop te zijn en/of hun smaak niet te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe worden die clicks gegenereerd dan
allemachtig.... totaal qua inrichting niet vergelijkbaar met ons eigen huis maar wat een plaatje!!! Die keuken, al die potjes en pannetjes, werkelijk een prachtig huis!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Nee hoor. Kijk maar eens naar de foto's van het terras, daar kun je ook op zien hoe de buitengevels er nu uitzien. Dat is zoals op foto 2. Foto 1 is de gesoepte.quote:Op zondag 15 december 2013 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan is het volgens mij ook nog eens zo dat foto 2 juist de "verbeterde" versie is
Oh wachtquote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk maar eens naar de foto's van het terras, daar kun je ook op zien hoe de buitengevels er nu uitzien. Dat is zoals op foto 2. Foto 1 is de gesoepte.
Het is echt vrij ernstig met je interieursmaakpapillen gesteld als je de behoefte hebt om een reuzenboek uit de Efteling voor je bank neer te leggen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik d8 al dat ik de enige was die dat tafeltje niet erg mooi vond.
ach smaken verschillenquote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt vrij ernstig met je interieursmaakpapillen gesteld als je de behoefte hebt om een reuzenboek uit de Efteling voor je bank neer te leggen.
Ik ben niet van het veroordelende type,kejjenagaan, maar dat mensen een dergelijke tafel ambiëren baart me daadwerkelijk diepe, diepe zorgen over van alles in het algemeen en FOK!kers in het bijzonder.
Wat een schitterend huisquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach smaken verschillenik moet er ook niet aan denken zo'n bovenmaats wangedrocht in mijn kamer te hebben, maar ik ben opgezadeld met een erfstuk van mijn partner: een opiumtafeltje met ingesneden engnekjes. ik ben al 10 jaar bezig dat stuk koloniale gruwelijkheid weg te krijgen, maar zelfs de houtworm krijgt spontane aids als ze een hap nemen.
ik had al eens voorgesteld het ding dicht te plamuren en de glasplaat te vervangen door een stuk triplex, maar ook dat werd gevetoodquote:
Antiek persje eroverheen leggen?quote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had al eens voorgesteld het ding dicht te plamuren en de glasplaat te vervangen door een stuk triplex, maar ook dat werd gevetood![]()
Je doet niet hard genoeg je best als vrouw zijndequote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had al eens voorgesteld het ding dicht te plamuren en de glasplaat te vervangen door een stuk triplex, maar ook dat werd gevetood
Lekkende plantenpot erop, flink veel water geven en weggooien wegens waterschade?quote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had al eens voorgesteld het ding dicht te plamuren en de glasplaat te vervangen door een stuk triplex, maar ook dat werd gevetood
Dan laat je toch gewoon wat vallen zodat de glasplaat breektquote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is al eens gebeurd. handig joh, een vent die kan glas kan snijdenquote:Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dan laat je toch gewoon wat vallen zodat de glasplaat breekt
Dat lijkt mij een heel goed plan !quote:Op maandag 16 december 2013 20:02 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, zullen we weer foto's gaan posten in plaats van te neuzelen over tafeltjes?
Die zijn bedoeld om de kamers af te sluiten.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Gwywen het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling van deze deuren is?
Eh ja er is behoorlijk wat IKEA te herkennen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Gwywen het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling van deze deuren is?
[ afbeelding ]
In dit verder best leuke huis (waar volgens mij Ikea-fans wonen)
Nou nog een cvboer foto.quote:Op maandag 16 december 2013 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja er is behoorlijk wat IKEA te herkennen.
Ik vond dit ook wel een opmerkelijke foto (heb ik iig nog niet eerder op Funda gezien);
[ afbeelding ]
Ze plaatsen gewoon alvast een Vonkenboer-foto!
Nou ja, het is toch íets van een teken dat je er aan gewerkt hebt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef loecje het volgende:
helaas zegt een nieuwe meterkast nog niets over de elektriek in de rest van de woning.
in ons huis zit een vrij nieuwe meterkast. maar verder...
Ja, maar het lijkt er ook op dat moeders daarna een vrij vergeefse poging heeft gedaan e.e.a. er weer af te poetsenquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef ATan het volgende:
[..]
Die zijn bedoeld om de kamers af te sluiten.
Ik denk dat iemand een tijdelijke aanval van creativiteit heeft gehad.
De linker twee nisjes ( in de douchecabine) bevatten geen boeddhatjes he, da's alleen de reflectie van die anderequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef k_man het volgende:
Goed, die boeddharage kennen we zo onderhand wel. Je treft boeddha's aan op de gekste plekken. Deze mensen gaan echter een stapje verder.
Ik snap het alleen niet helemaal. Aan de ene kant vind je de beeldjes zo belangrijk dat je er kennelijk speciaal nisjes voor laat maken, compleet met een spotje. Aan de andere kant doe je dat dan direct naast de douche... Raar!
[ afbeelding ]
De kamers die ze tonen zijn de ontvangstkamers, ik gok zomaar dat er nog veel meer kamers in dat huis zitten. Vaak hebben ze een wat minder chique ingerichte televisiekamer. Want wees eerlijk, op zo'n zeventiende-eeuws bankstel plof je ook niet lekker neer voor een nieuwe aflevering van CSIquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam dit huis in Den Haag nog tegen, keurig in de stijl van het huis ingericht:
[ afbeelding ]
Maar wat ik me dan altijd afvraag: wáár staat in zulke huizen de TV?
Ik zie nooit een TV in zulke huizen. Waar zit die verstopt?
(Ook ter inspiratie; ik zou het ding in mijn eigen woonkamer ook wel een beetje meer buiten beeld willen hebben namelijk)
Op de foto's te zien in de slaapkamerquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam dit huis in Den Haag nog tegen, keurig in de stijl van het huis ingericht:
[ afbeelding ]
(Ook ter inspiratie; ik zou het ding in mijn eigen woonkamer ook wel een beetje meer buiten beeld willen hebben namelijk)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Dit is niet de gewone badkamer, dit is de wellnessruimtequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Wat een deprimerende badkamer. Zonder ramen ook nog (dat ene kelderraam tel ik niet mee).
Maar die houten tobbe vind ik dan wel weer leuk
gewoon hop, in de laai.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Gaaf! Maar waar zet ik m'n koffie als ik TV kijk?
woehoe!!! ook gaafquote:
Misschien hebben ze geen tv. Hier in huis is ook geen tv, niet één. Ook geen kleintje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Voert een beetje te ver om het hier daarover te gaan hebben, maar als je zoekt op 'tv lift' vind je genoeg informatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
woehoe!!! ook gaaf
geheel off-topic, maar hoe maak je zoiets?
Dan ben ik wel heel benieuwd waarom niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen tv. Hier in huis is ook geen tv, niet één. Ook geen kleintje.
Waarom wel? Ik heb al meer dan 5 jaar geen tv en mis het echt niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Bart-Willem het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd waarom niet.
Sport, nieuws, series kijken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik heb al meer dan 5 jaar geen tv en mis het echt niet.
Het is echt zo vreselijk not-done, Boeddha's in een ruimte waar je naakt rondhuppelt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef k_man het volgende:
Goed, die boeddharage kennen we zo onderhand wel. Je treft boeddha's aan op de gekste plekken. Deze mensen gaan echter een stapje verder.
Ik snap het alleen niet helemaal. Aan de ene kant vind je de beeldjes zo belangrijk dat je er kennelijk speciaal nisjes voor laat maken, compleet met een spotje. Aan de andere kant doe je dat dan direct naast de douche... Raar!
[ afbeelding ]
nou i.d.d. de badkamer is vlak naast de sauna, dus een beetje bij het wellness idee passen die boeddha's primaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het is echt zo vreselijk not-done, Boeddha's in een ruimte waar je naakt rondhuppelt.
Volgens mij begrijp je het verkeerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
nou i.d.d. de badkamer is vlak naast de sauna, dus een beetje bij het wellness idee passen die boeddha's prima
is dat zo? dat wist ik niet. ik heb er geenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerdDat boeddha's bij het welness idee horen, is een westers idee. Maar in het oosten is het vreselijk disrespectvol om boeddha in je badkamer te zetten
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zo? dat wist ik niet. ik heb er geen
maar ik kom ze overal tegen bij sauna's .
Sjezus, eer die TV omhoog is, is het TV programma dat je wilde kijken al afgelopen... Hoe irritant is dat?quote:
IDD, vraag me alleen af waar je de kabels en alle andere zaken laat als een settopbox enzoquote:
Ja heerlijk is het zonder tv. Ik zou niet eens meer weten hoeveel jaren nu ik zonder tv zit, maar ik moet altijd denken aan die Fight Club scene waarin Edward Norton in het kort vertelt geen tv meer te hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom wel? Ik heb al meer dan 5 jaar geen tv en mis het echt niet.
Ik heb ook geen TV. Ik vind dat er belastingvoordelen aan moeten zittenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja heerlijk is het zonder tv. Ik zou niet eens meer weten hoeveel jaren nu ik zonder tv zit, maar ik moet altijd denken aan die Fight Club scene waarin Edward Norton in het kort vertelt geen tv meer te hebben.
Sport: NFL Game Pass is gratis. CL voetbal bij vriendjes of in de kroeg.quote:
Dat snap ik, maar ik zou dat graag fatsoenlijk willen zien op een groot scherm en niet op een monitor o.i.d.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Sport: NFL Game Pass is gratis. CL voetbal bij vriendjes of in de kroeg.
Nieuws: het internet is groot
Series: downloaden, soms tegen betaling
Lijkt me geen huurhuis. Maar... wat moet Roy met die kinderkamers?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef zwarteweduwe het volgende:
Ah, het (huur)huis van Roy Donders staat te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |