Zie zo vaak 2 zithoeken. Eentje met tv en eentje zonder. Best handig met kinderen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Eh... 2 zithoeken?
[ afbeelding ]
Wat zit daar, de douche
[ afbeelding ]
Link
Nou, die locatie is dan wel in Utrecht, maar je gaat echt niet in Transwijk zitten voor de inspirerende architectuur of zo.quote:
Glas-in-lood, kamer en suite, jaren-20-30... Daar valt best iets leuks van te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Kamer en suite
[ afbeelding ]
Wel een opknappertje en een fijne winkel onder je![]()
Link
quote:
Prachtige omgeving daar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Tis leuk om hier rond te wandelen en zien dat er veel huizen te koop staan en dan ff thuis binnen loeren
Ja dat is zo, maar ik vind het wel 'druk' worden in een huis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:01 schreef Ole het volgende:
Zie zo vaak 2 zithoeken. Eentje met tv en eentje zonder. Best handig met kinderen bijvoorbeeld.
Wat een hoekje! En als je een keer boos bent, kieper je zo alles van de trap af.quote:
Ach in dit huis is er ruimte genoeg voor. Maar boven zijn wel erg veel muren en deuren voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik vind het wel 'druk' worden in een huis.
Een prachtig Fok!-verdomhoekje in een verder heel fraai huis.quote:
Master-slaapkamerhuis. Voor jezelf een slaapzaal met kleedkamer en ruime badkamer met douche en bad. Voor je kinderen een klein badcelletje en de wc op halve hoogte in het trappenhuis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ach in dit huis is er ruimte genoeg voor. Maar boven zijn wel erg veel muren en deuren voor mijn gevoel
Het is goed wonen in Transwijk, ik heb daar altijd met veel plezier gewoond.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, die locatie is dan wel in Utrecht, maar je gaat echt niet in Transwijk zitten voor de inspirerende architectuur of zo.
Er staan hier (ja, ik woon hier dus zelf ook, tot volle tevredenheid) zàt vergelijkbare flatjes te koop voor zo'n 130K.
Kijk naar de boom die je buiten ziet en je hebt je antwoord. Er zit inderdaad tijd tussen de foto's.quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
Zouden het niet eerder verschillende momenten zijn dat die foto's gemaakt zijn?
Op een aantal foto's is de wand tegenover de bank namelijk grijzig waar ze op andere foto's weer bruinig zijn.
Oh ja, niet eens op gelet. Het kleurverschil had ik gewijd aan een andere hoek van de camera.quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
Zouden het niet eerder verschillende momenten zijn dat die foto's gemaakt zijn?
Op een aantal foto's is de wand tegenover de bank namelijk grijzig waar ze op andere foto's weer bruinig zijn.
Mis ik nou de link naar het huis, of kijk ik met mijn neus?quote:Op zondag 8 december 2013 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wacht ff, de TV stond toch in de kast? Of toch boeken? En voor de schouw, stond daar nu een stoel of toch een kistje, want dat kistje stond toch naast de bank?
Het duurde ff voordat ik het zag, maar deze fotograaf mag ook bij mij langs komen, elke foto is goed doordacht
Laten we een spelletje spelen, welke spullen worden allemaal verplaatst?
Heel leuk behang inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 00:54 schreef lady-wrb het volgende:
dat behang is leuk
dat zou ik ook wel willen (dat bij die eettafel)
quote:Op zondag 8 december 2013 14:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mis ik nou de link naar het huis, of kijk ik met mijn neus?
[..]
Heel leuk behang inderdaad!![]()
Sowieso wel leuk ingericht, die woonkamer.
En de complimenten voor de fotograaf. Goeie foto's inderdaad.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]na al het knip en plakwerk vergeet ik juist die
http://www.funda.nl/koop/(...)ijldiepstraat-4-bis/
Als het in mijn budget viel was ik morgen nog gaan kijken, alles klopt aan dat huis. Alleen de prijs is misschien een beetje aan de hoge kant (het staat ok al 18mdn te koop).quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel leuk huis, en die buurt is ook tof (zonder al te veel kakkineus bakfietsengedoe).
Ik vind die prijs juist heel erg meevallen voor een keurig opgeknapte jaren-30 bovenwoning in een goede buurt dichtbij het centrum van Utrecht.quote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het in mijn budget viel was ik morgen nog gaan kijken, alles klopt aan dat huis. Alleen de prijs is misschien een beetje aan de hoge kant (het staat ok al 18mdn te koop).
Het is meer dat het voor die buurt een hoge prijs is. De prijs per meter is wel oke en er is nog een vlieren ook, bergruimte wordt steeds zeldzamer bij huizen in Utrechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind die prijs juist heel erg meevallen voor een keurig opgeknapte jaren-30 bovenwoning in een goede buurt dichtbij het centrum van Utrecht.
(misschien hebben ze onderburen met een muziek-hobby of zo?)
Als ik nu op zoek zou zijn zou ik zeker eventjes een kijkje gaan nemen en wellicht een bodje van 200K neerleggen.
Die vraagprijs zal echt wel te maken hebben met de uitstekende staat waarin zich het pand bevindt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef PeuRac het volgende:
Het is meer dat het voor die buurt een hoge prijs is. De prijs per meter is wel oke en er is nog een vlieren ook, bergruimte wordt steeds zeldzamer bij huizen in Utrecht
en douchen doe je bij de buren!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Kamer en suite
[ afbeelding ]
Wel een opknappertje en een fijne winkel onder je![]()
Link
Jawel, joh.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Maint-fokker het volgende:
[..]
en douchen doe je bij de buren!
huis heeft niet eens een badkamer
quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Maint-fokker het volgende:
[..]
en douchen doe je bij de buren!
huis heeft niet eens een badkamer
Volgens de tekst is de WC boven tegelijk de douche...quote:
Wel krap. Maar meer dan niets. Had er wel een foto van willen zien.quote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Volgens de tekst is de WC boven tegelijk de douche...![]()
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?quote:Op maandag 9 december 2013 02:12 schreef k_man het volgende:
En waren er hier eerder huizen die opvielen doordat het wel musea leken, dan moet je deze vette shizzle eens checken;
[ afbeelding ]
Mja ik vind het ook wel museumachtig hoor (maar ik snap de blauwe vloer dan niet echt), maar goed ik vind dit dan ook op en top kitsch, ik zou daar nooit in willen wonen. Het is in ieder geval een interieur wat ik niet zo vaak zie (waarbij ik dan bedoel dat er ook echt in geleefd wordt).quote:Op maandag 9 december 2013 03:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?
Als dit al als museumachtig wordt beschouwd kun je ook wel dit hele topic volplempen met Parijse appartementen.
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.quote:Op maandag 9 december 2013 08:35 schreef Spiegelei het volgende:
Mja ik vind het ook wel museumachtig hoor (maar ik snap de blauwe vloer dan niet echt), maar goed ik vind dit dan ook op en top kitsch, ik zou daar nooit in willen wonen. Het is in ieder geval een interieur wat ik niet zo vaak zie (waarbij ik dan bedoel dat er ook echt in geleefd wordt).
Ja dat zal dan wel. Ik vind het in ieder geval niks, smaak dit dat..quote:Op maandag 9 december 2013 09:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.
Leuk ook die foto van Trix en haar familie. Jammer dat de makelaar zijn capslock vast zat bij het intikken van het wervende verhaaltje, doet toch een beetje afbreuk aan de advertentie - staat knullig en ik denk niet dat dat aansluit bij de belevingswereld van de potentiële clièntele voor dit indrukwekkende pandje.
Hee hee, het zou mijn keuze ook niet zijn, hoor!quote:Op maandag 9 december 2013 09:40 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel. Ik vind het in ieder geval niks, smaak dit dat..
Ja wat een misser zo komt het totaal niet positief over.quote:Op maandag 9 december 2013 09:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit is dus juist géén 'kitsch' maar een klassiek-historisch stijlinterieur, dat prima in lijn is met de rest van het monumentale pand. Of je er in wil wonen is natuurlijk iets heel anders, maar ik zou dit zeker niet verwarren met al die witte voetbal-boerderettes die volstaan met - inderdaad - echte kampers-kitsch.
Leuk ook die foto van Trix en haar familie. Jammer dat de makelaar zijn capslock vast zat bij het intikken van het wervende verhaaltje, doet toch een beetje afbreuk aan de advertentie - staat knullig en ik denk niet dat dat aansluit bij de belevingswereld van de potentiële clièntele voor dit indrukwekkende pandje.
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.quote:
omdat het kan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.
Een brug is wel handig met ouwe otoo's.quote:Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n groot perceel en dan nóg je auto's moeten stapelen.
Dit is zeker geen 'gewoon' interieur heden ten dage. Aan de foto kun je nauwelijks afleiden of-ie nou in 2013 of 1913 gemaakt is. Dus ja: museum.quote:Op maandag 9 december 2013 03:11 schreef Gwywen het volgende:
Prachtige inrichting. Alleen de link naar "museum" kan ik niet leggen. Dit is toch gewoon een stijlvol interieur?
Als dit al als museumachtig wordt beschouwd kun je ook wel dit hele topic volplempen met Parijse appartementen.
Oh ja, dat hippiehuisje. Had ik een paar maanden terug al eens gepost.quote:Op maandag 9 december 2013 08:33 schreef Spiegelei het volgende:
Euhm kleurrijk wel .... ook op de andere foto's. Overigens vind ik het niet vreselijk ofzo, wel apart.
[ afbeelding ]
link
Ja, maar één van je bolides onder een garagebrug parkeren is dan weer niet handig...quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Een brug is wel handig met ouwe otoo's.
Dan zal ik me wel in andere kringen bewegen dan jij, want voor mij is het een normaal interieur.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is zeker geen 'gewoon' interieur heden ten dage. Aan de foto kun je nauwelijks afleiden of-ie nou in 2013 of 1913 gemaakt is. Dus ja: museum.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Juist die plek waar je schoon verwacht te worden is de meest ranzige in de hele badkamer..
[ afbeelding ]
Link
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Juist die plek waar je schoon verwacht te worden is de meest ranzige in de hele badkamer..
[ afbeelding ]
Link
oh bah bah bahquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Maar dat is een (tijdelijke) huur-sloopwoning toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...
Oh haha, dat heb ik niet gezien. Hmm ik moet maar opzoek naar originelere plaatjes!quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja, dat hippiehuisje. Had ik een paar maanden terug al eens gepost.
Wat zei de makelaar: "daar moet je doorheen kijken.." Ja zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zo 'schoon' was de douche hier in huis ook toen ik de sleutel kreeg...
Ik heb een huurhuis, dus geen makelaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat zei de makelaar: "daar moet je doorheen kijken.." Ja zeker?
Dit is beyond kalkaanslag.. Ik wil het niet eens weten..
Maakt niet uit. Niemand onthoudt dat allemaal. Het viel me alleen op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oh haha, dat heb ik niet gezien. Hmm ik moet maar opzoek naar originelere plaatjes!
Huizen staan ook flink wat langer te koop dan voorheen, ik denk dat de kans groter is dat je wat tegenkomt dat al gepost was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Niemand onthoudt dat allemaal. Het viel me alleen op.
ik koop alle schilderijen maar het huis hoef ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef LadyDanae het volgende:
Je verkoopt een huis van bijna acht ton en dan haal je voor de foto's niet even het snoeiafval van tafel.
[ afbeelding ]
Of je gooit het vieze water uit de bakken op tafel.
[ afbeelding ]
Kleine moeite, groot plezier.
Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
[ afbeelding ]
En passende afzuiging uiteraard.
Dan kan je aan huis 'kooklessen' geven.quote:Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
Dat snoeiafval is een "modern winter sierstuk" dat maakt mn moeder ook elke winter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef LadyDanae het volgende:
Je verkoopt een huis van bijna acht ton en dan haal je voor de foto's niet even het snoeiafval van tafel.
[ afbeelding ]
Of je gooit het vieze water uit de bakken op tafel.
[ afbeelding ]
Kleine moeite, groot plezier.
Overigens ook een enthousiast hobbykok met hoeveel kookplaten?
[ afbeelding ]
En passende afzuiging uiteraard.
dat zullen wel van die gelvlokken zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Bloemen in ijswater? En de cameraopstelling in de weerspiegeling.
Allemaal hier.
Het huis erachter is wel te koopquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snoeiafval is een "modern winter sierstuk" dat maakt mn moeder ook elke winter.
En je moet ook het perceel ernaast kopen, anders weet je niet wat straks bij jou naar binnen kijkt
Hé, die heb ik hier al eerder gezien. Maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Deze mensen houden van koeien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs op de slaapkamer
[ afbeelding ]
In dit verder best mooie huis.
"Best mooi"? Het is een beeldschoon onder architectuur gebouwd jaren20-30 landhuis!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Deze mensen houden van koeien![]()
...
In dit verder best mooie huis.
het perceel er naast leek net een stuk bouwgrond, maar als het van de buren is dan zal er ook niet gebouwd worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis erachter is wel te koop
De buren gluren op zich niet zo naar binnen, het is meer de andere kant van de straat.
Rechts zit een tandartsenpraktijk, links zit er een aardig stukje tussen met de buren.
Perceel ernaast is niet te koop....dat hoorde bij het huis aan de linkerkant....
(toevallig net het weekend het over dit huis en het huis erachter gehad)
Nou ja, het huis zelf is inderdaad erg mooi, maar de inrichting is niet echt m'n smaak, vandaar "best mooi" als tussenwegquote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Best mooi"? Het is een beeldschoon onder architectuur gebouwd jaren20-30 landhuis!
Volgens mij hoort het daarbij. Het heeft heel lang leeg gestaan (als je op Streetview kijkt is het ook 1 groot grasveld). Daarna is er een huis gekomen (op Maps kan je zien dat het gebouwd wordt), het ziet er daar uit alsof dat stuk bij het perceel van de buren hoort.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het perceel er naast leek net een stuk bouwgrond, maar als het van de buren is dan zal er ook niet gebouwd worden waarschijnlijk.
Ah juist.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou ja, het huis zelf is inderdaad erg mooi, maar de inrichting is niet echt m'n smaak, vandaar "best mooi" als tussenweg![]()
Ja, precies! Een typisch voorbeeld van een 'dood-gedesigned' huis.quote:In dit huis vind ik de inrichting heel teleurstellend. Lijkt wel een opstelling op de woonboulevard. Ik heb heel lang gezocht naar iets "eigens" in dit huis dat het uniek maakt, maar zo te zien komt werkelijk alles uit een magazine. Niet per se lelijk, maar zo... doods. Zo extreem "gedesigned" zoals jij dat inderdaad zo mooi noemt.
...
Het lijkt imho meer op een toonzaal dan op een plek waar levende mensen wonen.
Wel mooie badkraan, dat dan weer wel.
Ja, absoluut, dat kan ik er ook zeker in waarderen. Tien keer liever dát interieur dan dat bruine dat ik eronder postte.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah juist.
Over smaak valt niet te twisten (), wat mij aanspreekt is gewoon het feit dat de bewoners zich niets hebben aangetrokken van wat 'mode' is en zo. Iets wat je overigens relatief vaak juist aantreft bij 'oud geld'.
Die had ik inderdaad vorige week al gepost.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad vorige week al gepost.
Hier nog een huisje voor jou om je aan te verlustigen.
Echt? Ik dacht toch dat ik dagelijks op dit topic kliktequote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn dat nou van die nepperds?quote:
Je kent m'n smaak precies!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
Wat een mooi huisquote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
ik vond de boomhut ook wel opmerkelijk (moest even zoeken, maar hij staat er idd op.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Ook verder de moeite waard om te bekijken.
Wauw die keuken.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef k_man het volgende:
Lekker knus;
[ afbeelding ]
Ook verder de moeite waard om te bekijken.
Een aantal ruimtes zijn wel van een twijfelachtig niveau, maar deze kamer is echtquote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
In dit huis vind ik de inrichting heel teleurstellend. Lijkt wel een opstelling op de woonboulevard. Ik heb heel lang gezocht naar iets "eigens" in dit huis dat het uniek maakt, maar zo te zien komt werkelijk alles uit een magazine. Niet per se lelijk, maar zo... doods. Zo extreem "gedesigned" zoals jij dat inderdaad zo mooi noemt.
Het lijkt imho meer op een toonzaal dan op een plek waar levende mensen wonen.
Wel mooie badkraan, dat dan weer wel.
Nog zo'nquote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef k_man het volgende:
Met hobbits als buren?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Even niet van Funda, maar wel opmerkelijk, dit zelfgegraven huis in Noorwegen:
http://www.boligmani.no/n(...)tyrhus-til-30000-kr/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit niet in Noorwegen, maar in het VK, Wales.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Even niet van Funda, maar wel opmerkelijk, dit zelfgegraven huis in Noorwegen:
http://www.boligmani.no/n(...)tyrhus-til-30000-kr/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het op die Noorse site zag, dacht ik dat het ook in Noorwegen was. En grappig, het huis heet idd the Hobbit House DroogDokquote:Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit niet in Noorwegen, maar in het VK, Wales.
Daar heb je het Lammas project: http://lammas.org.uk/
(Jouw voorbeelden staan er niet meer, maar ik heb ze wel op de oude site gezien.)
Dit is een zogenaamd roundhouse. Niet zozeer uitgegraven (soms gedeeltelijk).
Dakconstructie ziet er bijvoorbeeld zou uit:
[ afbeelding ]
Ik moest ook even kijken hoor. Het was puur omdat ik het herkende, want mijn Noors is verder ook niet zo goedquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het op die Noorse site zag, dacht ik dat het ook in Noorwegen was. En grappig, het huis heet idd the Hobbit House DroogDokhttp://www.simondale.net/
Dat is zo'n verschrikkelijke hoogteverschilwoning daar blijf je traplopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
Een woning te koop aangeboden in Eindhoven sinds vandaag. Zo te zien wil Vanilla Ice van zijn huis af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is minder kleurrijk, maar niet echt geweldig. Of beter gezegd: gebrek aan afwerking.Zie http://www.funda.nl/koop/(...)bergstraat-34/fotos/ Maar goed, de prijs is er dan ook wel naar (beter afgewerkte woningen in de straat zijn duurder, dus men heeft wel rekening ermee gehouden in de prijs).
Avondje goed doorzakken en je lazert op weg naar de plee al 4 keer van een afstapje af.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is zo'n verschrikkelijke hoogteverschilwoning daar blijf je traplopen.
Dat straalt 1 en al 90's uit, vetquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
Een woning te koop aangeboden in Eindhoven sinds vandaag. Zo te zien wil Vanilla Ice van zijn huis af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is minder kleurrijk, maar niet echt geweldig. Of beter gezegd: gebrek aan afwerking.Zie http://www.funda.nl/koop/(...)bergstraat-34/fotos/ Maar goed, de prijs is er dan ook wel naar (beter afgewerkte woningen in de straat zijn duurder, dus men heeft wel rekening ermee gehouden in de prijs).
ik vind het meer jaren 70/80 bouwquote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat straalt 1 en al 90's uit, vet
Ik hou wel van kleurtjes , maar vind dit maar een fletse toestandquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Bart-Willem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |