Hij bedoelde vast vier PlayStationsquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nèt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
Hoe kun je zien dat je 11 december krijgt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
het was mij net bij de MM gelukt 11 december it is
Yup hier ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga de PS4 pas kopen als er leuke games verschijnen (Metal Gear Solid V, Watch_Dogs)
ik was langs de winkel gegaan en ik vroeg wanneer ik hem krijg als ik hem preorderde, hij zei 11 december dus gelijk gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat je 11 december krijgt?
Evil_Tuinhekjequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef ManianMan het volgende:
PSN NICKNAME
Teunke7
Talen NL Limburgs Duits en een beetje F ransois
Nee zeker niet, die heb ik niet eens op de PS3 laat staan dat ik er een 4 voor koopquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Need for speed, cod, assassins en fifa niet goed genoeg ? :p
Need for Speed = kutquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Need for speed, cod, assassins en fifa niet goed genoeg ? :p
Ik ook niet, hence the nick.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef RRuben het volgende:
mijn PSN naam wordt denk ik TjRuben ofzohebn echt geen inspiratie voor leuke namen, en ook nooit gehad
Heel fout, maar knock yourself out.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat dacht je van XxXPussyDestroyer69XxX?? beetje goed??
was ook vet serieus hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heel fout, maar knock yourself out.
HostiHawaii - Evil_Tuinhekjequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zo wordt het een puinzooi. Als je je psn nickname plaatst, kopieer dan die van de poster boven je even mee. Dan krijg je tenminste een lijstje.
Word je dan geband door fout taalgebruikquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat dacht je van XxXPussyDestroyer69XxX?? beetje goed??
Of -Mr. Bluewaffle-quote:
ach ik laat die naam wel over voor kindjes van 10 jaar ofzo LOL maar ik doe denk ik TjRuben, misschien nog ideeen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Word je dan geband door fout taalgebruik
hij kan nog door drukte in een 2e ronde komen he! Ik heb dat ook wel es met pakketjes op drukke dagen, dan komt ie in de middagquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef RedemptioN het volgende:
goed mn ps4 ligt dus nog in het sorteercentrum van PostNL
game en controller al geleverd...maar de ps4...sja dat was toch ook lastig om direct te doen.
zou dus tussen 8.30 en 10.30 geleverd worden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kopen? 500 euro, moet je hem wel vanmiddag komen ophalen
Wat is dit toch altijd kansloos om te zien...quote:
Om te zien niet, meedoen wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd kansloos om te zien...
de hel;ft is nu kapot lol, als je ziet hoe ze ermee gooienquote:
Beter kunnen ze een loket makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
de hel;ft is nu kapot lol, als je ziet hoe ze ermee gooien
Jaquote:
rat van de samenlevingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
quote:
quote:Bart Smit @bartsmitcom 56m
@SativaNL Het komt goed hoor, maar je was de eerste die via een 'getweakte link' heeft besteld. Dat heeft bij ons wat problemen opgeleverd..
Dus je wenst ONS wel plezier, maar ontneemt dat van anderen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
heb je een track and trace?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Stoer johquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Pwned je krijgt hem morgen danquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.quote:
Ja ik ga het wel zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.
Ik heb t ook paar keer gehad dat op laatste moment de status gewijzigd werd of dat ze alsnog voor de deur stonden terwijl er online niets stond
Kan me de ¤500+ voor de Wii indertijd herinnerenquote:
Ja t kan natuurlijk zijn dat t mis gaat en dat ze idd pas morgen komen, maar ik zou gewoon nog wel ff wachten hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel zien.
Hoop wel vandaag.
Alleen mn drinken raakt op
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
word pas lachen als die mensen dat ding krijgen van jou en hij blijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Dat soort mensen noem je scalpers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....
750 euro lijkt me iets teveel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
precies! jammer dat zulke mensen bestaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Wat was je hoogste bod trouwens op je advertentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Haat? Wat is dat voor Maroc mode woordjequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Wat een haat mensen hahahahaha. Gewoon lekker geld verdienen. Het hoort erbij in NL. Ik werk niet voor niks bij een graaibank
Hahaha en jij zat 'm nog te stressenquote:
Hoop dat je genaaid wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ik denk dat hij magisch verschijnt als je boodschappen haalt en het hele huis poetstquote:
Dit zijn altijd van die zenuwslopende dagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Pakket afgeleverd
Wanna go home!!!!!1!!!1111
600. Toen eraf gehaald. Kan er met gemak 700 voor vangen, maar ik koop een PS4 voor mezelf, om te gamen. Niet als melkkoe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat was je hoogste bod trouwens op je advertentie![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij magisch verschijnt als je boodschappen haalt en het hele huis poetstik zou het proberen als ik jou was
Haat? Nee hoor, geniet van je centen. Snap jouw beweegredenen wel, maar ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Wat een haat mensen hahahahaha. Gewoon lekker geld verdienen. Het hoort erbij in NL. Ik werk niet voor niks bij een graaibank
retweetquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Haat? Nee hoor, geniet van je centen. Snap jouw beweegredenen wel, maar ben het er gewoon niet mee eens.
Is niet goed voor je karma zulke shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ja en de status bij PostNL:quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hahaha en jij zat 'm nog te stressen![]()
Enjoy!
Ik vind het wel jammer dat ik nog zeker een klein jaartje wacht.
Volgens mij nog niemandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Bolters het volgende:
Heeeel wat berichtjes gemist zie ik. Zijn er inmiddels mensen geslaagd met de aanschaf van een los exemplaar (dus zonder pre-order) of is het dus echt onmogelijk?
Maar jij heb een bundel zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
600. Toen eraf gehaald. Kan er met gemak 700 voor vangen, maar ik koop een PS4 voor mezelf, om te gamen. Niet als melkkoe.
De uitgebreide Killzone bundel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maar jij heb een bundel zeker?
Mijn hoogste is nu 550.
Ik heb hem ook al eraf gehaald, maar ik zeg wel eerlijk hoor. Als ik er 600 euro voor zou krijgen, zou ik het toch wel hebben gedaan
Nee? 15:00 is de tweede ronde dus de chauffeur is dan nog niet onderweg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
In Mijn Pakket staat als bezorgdatum vandaag tussen 15:00 en 17:00, maar bij status staat alleen nog maar 'Zending is ontvangen door PostNL'. Ik ga genaaid worden vandaag, he?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef HostiHawaii het volgende:
PS4 kan opgehaald worden bij het DHL servicepunt!![]()
[ afbeelding ]
Ah ok zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De uitgebreide Killzone bundel ja.
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
In Mijn Pakket staat als bezorgdatum vandaag tussen 15:00 en 17:00, maar bij status staat alleen nog maar 'Zending is ontvangen door PostNL'. Ik ga genaaid worden vandaag, he?
zit wel in het sorteerproces nu...dus i hope soquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij kan nog door drukte in een 2e ronde komen he! Ik heb dat ook wel es met pakketjes op drukke dagen, dan komt ie in de middag
En daarom zet ik nooit mijn mobiele nummer erbij. Schijt irritant zijn die steenkolen sms'jes en apjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah ok zo.
Ik merk wel dat ik nu nog echt veel berichten krijg. DamnIk blijf maar smsjes en whatapps binnen krijgen terwijl de advertentie al weg is. Echt man zoveel mensen zoeken nog een PS4 voor vandaag. Ook als sinterklaas kado
Ah, prima. Heb geen al te geweldige ervaringen met ze, maar in dat geval wacht ik rustig af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.
Post gaat meestal in een ochtend- en een middagronde. Dus je PS4 gaat mee met de middagronde (wat logisch is als het 15:00- 17:00 is). Wat moet de status anders zijn: ligt te rotten op een pallet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
mijne stond van 8.30 - 10.30...en dat bleef die ook staan na die tijd met de dezelfde statusquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.
Voor mijn kids 30 euro p.p aan cadeautjes, ze hebben zat en komen niks tekort.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
Als Sinterklaascadeau? Echt, ik ben oud, vroeger was je blij met een ding van een tientje
Als PostNL overal rekening mee moet gaan houden zijn ze sneller failliet dan nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mijne stond van 8.30 - 10.30...en dat bleef die ook staan na die tijd met de dezelfde status
het is gewoon weer een gevalletje: PostNL heeft weer eens geen rekening gehouden met een release.
Oh ik snap dat soort dingen ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
Als Sinterklaascadeau? Echt, ik ben oud, vroeger was je blij met een ding van een tientje
En straks maar klagen dat ze de waarde van geld niet kennenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik snap dat soort dingen ook niet echt hoorals je ziet wat kids tegenwoordig allemaal wel niet voor sinterklaas en verjaardagen krijgen, iphones ipads en consoles
Wij deden vroeger alleen aan sinterklaas en kregen dacht ik voor 100 gulden aan cadeautjes en werden toen dus al dik verwendquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voor mijn kids 30 euro p.p aan cadeautjes, ze hebben zat en komen niks tekort.
Anders raken ze verwend.
Kerst komt er ook nog aan.
Jij, dik?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij deden vroeger alleen aan sinterklaas en kregen dacht ik voor 100 gulden aan cadeautjes en werden toen dus al dik verwend
Weheh, dat zou dan wel gelijk staan aan 'gesorteerd in het sorteercentrum', dus dan zouden we al een stapje verder zijn. Dus, als 't even kan: graag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post gaat meestal in een ochtend- en een middagronde. Dus je PS4 gaat mee met de middagronde (wat logisch is als het 15:00- 17:00 is). Wat moet de status anders zijn: ligt te rotten op een pallet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Om te zien niet, meedoen wel.
Het komt vast goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Weheh, dat zou dan wel gelijk staan aan 'gesorteerd in het sorteercentrum', dus dan zouden we al een stapje verder zijn. Dus, als 't even kan: graag!
Hier niet hoor! Gewoon normale dingetjes. Oudste is 7, die heeft wel een laptop (2e hansie) en een simpele tablet, maar geen smartphone. Laptop voor haar oefeningen en tablet voor als ze effe wat wil spelen / tv kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik snap dat soort dingen ook niet echt hoorals je ziet wat kids tegenwoordig allemaal wel niet voor sinterklaas en verjaardagen krijgen, iphones ipads en consoles
Neuh, dit was een opvliegertje denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef Altron het volgende:
[..]![]()
Ja je heb gelijk , ben je altijd zo scherp op een vrijdag ?
Ik heb al zoveel berichten gehad dat mensen de PS4 voor hun kinderen zochten als sinterklaascadeau.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
Ach heb er niet zoveel last van. Ik heb hem op stil staan en kijk eens in de zoveel tijd erop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En daarom zet ik nooit mijn mobiele nummer erbij. Schijt irritant zijn die steenkolen sms'jes en apjes.
Belachelijk zeg...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel berichten gehad dat mensen de PS4 voor hun kinderen zochten als sinterklaascadeau.
[..]
Ach heb er niet zoveel last van. Ik heb hem op stil staan en kijk eens in de zoveel tijd erop.
Kreeg net een bericht dat iemand hem voor 600 euro wil ophalen en hij heeft serieuze interesse. Krijg het toch eerlijk gezegd wel een beetje lastig nu![]()
Ik wilde hem niet verkopen natuurlijk, maar 200 euro winst (zeg het maar even zo) is niet niks.
9 van de 10x een smoes van een bleke gamer om sympathie te wekken hoor.quote:
Lijkt me stug dat je dat er voor krijgt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ze weten bij PostNL echt wel dat de PS4 vandaag uit komt hoor. Wat moeten ze dan, even een paar 100 man aannemen om morgen weer te ontslaan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mijne stond van 8.30 - 10.30...en dat bleef die ook staan na die tijd met de dezelfde status
het is gewoon weer een gevalletje: PostNL heeft weer eens geen rekening gehouden met een release.
750 voor een console met winkelwaarde 400. Nobody is THAT desperate.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je dat er voor krijgt?
Zal wel een bundel zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je dat er voor krijgt?
wij weten bij mijn werk ook dat er rond bepaalde momenten veel drukte is...dan zorgen wij er voor dat we zaken op orde hebben en anders dat klanten juist geïnformeerd zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:09 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ze weten bij PostNL echt wel dat de PS4 vandaag uit komt hoor. Wat moeten ze dan, even een paar 100 man aannemen om morgen weer te ontslaan?
Ik zou het wel doen denk ik voor 600 euroquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zal wel een bundel zijn.
Ik heb mijn advertentie ook al verwijderd, maar krijg nog steeds berichten.
Ik heb ook al een serieuze koper die hem voor 600 euro wil overnemen. En dat is gewoon een kale PS4. Mensen zijn gek wat ze willen geven voor bepaalde dingen.
Zonder twijfel zou ik dat doen. 200 euro zijn vier games, en als je nog even kan wachten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb ook al een serieuze koper die hem voor 600 euro wil overnemen. En dat is gewoon een kale PS4. Mensen zijn gek wat ze willen geven voor bepaalde dingen.
En daar zit ik dus ook meequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen denk ik voor 600 euro
26 euro -> amazon.comquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Tering, BF4 voor 65 euro...... Flikker op man.
Zie nu al biedingen van 650 euro op de kale ps4 pakket. Twijfel ook om mijn ps4 in de verkoop te plaatsen.. De hamvraag is wanneer vinden de volgende leveringen plaats?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder twijfel zou ik dat doen. 200 euro zijn vier games, en als je nog even kan wachten...
Ja daarom het is wel zo. Ik ga het denk ik ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder twijfel zou ik dat doen. 200 euro zijn vier games, en als je nog even kan wachten...
ze rijden toch tot vanavond 20:00 door?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze hebben het aflevertijdvak niet gehaald -_-
pauperquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
Ja, maar bij ons wordt ie bij de winkel afgeleverdquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze rijden toch tot vanavond 20:00 door?
ooohquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar bij ons wordt ie bij de winkel afgeleverd
Gelukkig wel koopavond maar ik hoop dat ie wel op tijd wordt afgeleverd, want we gaan vanavond nog naar mijn huis en ik woon een uur van Mark afquote:
Hoop t ook voor je!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig wel koopavond maar ik hoop dat ie wel op tijd wordt afgeleverd, want we gaan vanavond nog naar mijn huis en ik woon een uur van Mark af
Nope, 50.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:16 schreef xminator het volgende:
[..]
26 euro -> amazon.com
[..]
Zie nu al biedingen van 650 euro op de kale ps4 pakket. Twijfel ook om mijn ps4 in de verkoop te plaatsen.. De hamvraag is wanneer vinden de volgende leveringen plaats?
waar?!?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef Ipho het volgende:
Net me vriendin een laten kopen puur op de gok gewoon vrije verkoop
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun, deze keer geen tieten op page 3
Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, nu is het toch echt 29,38 euro.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot 20.00 idd , stond ook in mijn mailtje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze rijden toch tot vanavond 20:00 door?
Haha , epicquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?
Das PS3 helder licht!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Bat(...)ds=battlefield+4+ps3
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.quote:
Guttegut, meteen schelden? Sorry hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.
Kneus
Elke dag weer. Wind of geen wind, regen of geen regenquote:
Ah zo! Hmmm ik denk niet dat dit dan handig is voor mijn neefje, maar alsnog thanks voor het linkje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4quote:
Ik heb de mijne net weggegevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4
800 euro verkocht.quote:
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienenquote:
dat is niet weggevenquote:
Rooiequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Uiteindelijk kom ik (fysieke versie) op 43 euro uit door shipping en import feesquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:47 schreef Pheno het volgende:
Het is de ps4 van FOK!, dus die is weggegeven aan een crewlid, voor nietsWel tweedehands, anderhalve week al op gespeeld. Voordeel voor hem: controller is al opgeladen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een stemmetje dat zegt dat als je er net een week bij bent je nog geen aanspraak maaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stressquote:
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.quote:
Neem een beetje bruinquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stress
En ik ben ook boos op mijn baas! Oh mijn boosheid op mijn baas is over want hij heeft mijn salaris overgemaakt
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Sambal bij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef ManianMan het volgende:
Stopt er net n bus van DHL heeft ie n pakket voor de chinees
Arbeitquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:12 schreef BraboMeneer het volgende:
Heeft iemand van hier nu al een twitch stream?
Hoezo? gewoon ophalen, luiwammes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
And that was the last post we have seen...quote:
Hahaha heb haar daar inderdaad laten wachten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.
[ afbeelding ]
Weer door Amazon verzonden zo te zien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Must stabieler etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef sonnyspek het volgende:
Moet je je creditcard gegevens geven?
De eerste firmware zou problemen geven met HDMI, daarom updaten als het gaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je?
Ik ben er niet zo thuis in.
Ah je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De eerste firmware zou problemen geven met HDMI, daarom updaten als het gaatKan via usb stick of online
die quote was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je?
Ik ben er niet zo thuis in.
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die quote was niet voor jou bedoeld
Waarvoor CC? Om gewoon je PS4 te gebruiken hoef je niets aan een CC te koppelen? Of wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.
Weet jij het antwoord?
Maakt niet uitquote:
FACK IK ZAG HEM VERSPRINGEN KUUUTTTTquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
http://www.toysxl.nl/is-b(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%252FbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%3DEGIKA3oMOOsAAAFC5rASvm98%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%3DbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%26CategoryUUIDLevelX%3DzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS&SortingAttribute=ProductListPrice-desc&PageSize=10
SUPERKUT IK ZAG IN WINKELMANDJE EN TOEN CHOKEDE IK EN TOEN WASSIE WEG FMLquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FACK IK ZAG HEM VERSPRINGEN KUUUTTTT
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarvoor CC? Om gewoon je PS4 te gebruiken hoef je niets aan een CC te koppelen? Of wat bedoel je precies?
Nee ik heb ook geen CC hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.
Zag het ook al staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dat als je hem vandaag besteld, je hem morgen in huis hebt. Zal wel niet kloppen bij de intertoys, maar toch frappant
Klik maar op bestellen, je kunt hem niet afrekenen. Dat is de hele dag al zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dat als je hem vandaag besteld, je hem morgen in huis hebt. Zal wel niet kloppen bij de intertoys, maar toch frappant
ik ga ff in een hoekje wiegenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
http://www.toysxl.nl/is-b(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%252FbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%3DEGIKA3oMOOsAAAFC5rASvm98%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%3DbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%26CategoryUUIDLevelX%3DzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS&SortingAttribute=ProductListPrice-desc&PageSize=10
Nee, alleen als je makkelijk in de PSN Store iets wil bestellen. CC is niet nodig om te activeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.
hoe kom je toch telkens aan die linkjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe kom je toch telkens aan die linkjes
welke precies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Prullenbak6 het volgende:
Tweakers draadje in de gaten houden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.
die is grappig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.
Ja, ik heb de humorpantalon aan!quote:
#YOLOquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef RRuben het volgende:
waarom ben ik altijd net te laat als er weer een paar beschikbaar zijn?![]()
en waarom heb ik bij bol besteld? sommige hebben rond de zelde tijd ergens anders en hebben hem nu binnen terwijl het 'overal' uitverkocht zou zijn fml LOL
Als je zekerheid wilt zou ik je op de 2e lijst laten zetten, er zijn winkels die in dec leveren en winkels pas in januari. Mocht je aan de beurt zijn en je wilt hem dan nog ff niet kun je altijd gewoon nog nee zeggen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha mooizo!
Ik koop hem denk ik in januari, ligt die dan al in de winkel?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.
ja ik, ik heb gebeld en IEDEREEn krijgt uiterlijk maandag een mailtje of je bij de tweede levering zit of niet dus ookal zit j er niet bij dan krijg je alsnog een mailtjequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef janrad het volgende:
Nog niets va Bol.com gehoord.... zijn er meer mensen die daar besteld hebben ?
IK STRESS HELEMAAL NIET IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT NGGGGGGGGGGGGGGGGGGHGHGHGHGH!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meteen behoefte heb om een PS4 te kopen.
Anders zat ik ook zo te stressen als de meeste andere hier
Wat is je kanaalnaam? Of gebruikersnaam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Twitch steam aangezet maar ik kan em zelf niet vinden op twitch
Dat is klote als dat zo is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Deze foto heb ik even niet gezienquote:
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problemquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Prima, muchos beter dan de ps3.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef jackson het volgende:
Hoe voelt de controller aan lieve mensen?
Filmpje na een winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat ziet er echt supernextgen uit
Zou ook niet prettig zijn als de PS4 door de bus zou vallen toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Dat past ook niet..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Na iedere winst gaat het team op een podium staan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Filmpje na een winst.
Maar eerlijk, FIFA14 met Ignite ziet er gelikt uit. Dat publiek is om te smullen. Veel levendiger
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jouquote:
Had met de oude al geen problemen dus ideaal dat deze nog beter isquote:
Klote man. Sterktequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Principia het volgende:
[..]
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jou.
Thanks, ga er mee aan de slag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problem
Laat even weten of het gelukt is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Thanks, ga er mee aan de slag.
Heb Battlefield er ook bij. Wachten is natuurlijk op Watch Dogs, Division etc. etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
Een ps4 kopen om fifa mee te spelen...
GJEquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik koop hem wel in januari ofzo, derde batch
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Principia het volgende:
Zijn er nog wat mensen hier aan streamen?
Zoiets ja, vandaag naast de pot gepist qua PS4, maar ben wel zo gehyped dat ik op dit moment niet over kan gaan tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?
Als je miljoenen apparaten maakt zitten er altijd wel paar tussen die kapot zijn. De mensen waarvan hij kapot is posten het alleen sneller dan de rest die gewoon zitten te gamenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komopquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komop
Iedereen met een 360 toendertijd wel dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het niet
en wat heeft hij te spelen dan? Alleen knack?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn neefje van 10 belt mij net op, ik neem op en ik hoor heel hard IK HEB EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |