Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, nu is het toch echt 29,38 euro.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun, deze keer geen tieten op page 3
Tot 20.00 idd , stond ook in mijn mailtje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze rijden toch tot vanavond 20:00 door?
Haha , epicquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun, deze keer geen tieten op page 3
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?
Das PS3 helder licht!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Bat(...)ds=battlefield+4+ps3
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.quote:
Guttegut, meteen schelden? Sorry hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.
Kneus
Elke dag weer. Wind of geen wind, regen of geen regenquote:
Ah zo! Hmmm ik denk niet dat dit dan handig is voor mijn neefje, maar alsnog thanks voor het linkje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4quote:
Ik heb de mijne net weggegevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4
800 euro verkocht.quote:
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienenquote:
dat is niet weggevenquote:
Rooiequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Uiteindelijk kom ik (fysieke versie) op 43 euro uit door shipping en import feesquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:47 schreef Pheno het volgende:
Het is de ps4 van FOK!, dus die is weggegeven aan een crewlid, voor nietsWel tweedehands, anderhalve week al op gespeeld. Voordeel voor hem: controller is al opgeladen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een stemmetje dat zegt dat als je er net een week bij bent je nog geen aanspraak maaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stressquote:
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.quote:
Neem een beetje bruinquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stress
En ik ben ook boos op mijn baas! Oh mijn boosheid op mijn baas is over want hij heeft mijn salaris overgemaakt
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Sambal bij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef ManianMan het volgende:
Stopt er net n bus van DHL heeft ie n pakket voor de chinees
Arbeitquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:12 schreef BraboMeneer het volgende:
Heeft iemand van hier nu al een twitch stream?
Hoezo? gewoon ophalen, luiwammes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
And that was the last post we have seen...quote:
Hahaha heb haar daar inderdaad laten wachten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.
[ afbeelding ]
Weer door Amazon verzonden zo te zien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Must stabieler etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef sonnyspek het volgende:
Moet je je creditcard gegevens geven?
De eerste firmware zou problemen geven met HDMI, daarom updaten als het gaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je?
Ik ben er niet zo thuis in.
Ah je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De eerste firmware zou problemen geven met HDMI, daarom updaten als het gaatKan via usb stick of online
die quote was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je?
Ik ben er niet zo thuis in.
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die quote was niet voor jou bedoeld
Waarvoor CC? Om gewoon je PS4 te gebruiken hoef je niets aan een CC te koppelen? Of wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.
Weet jij het antwoord?
Maakt niet uitquote:
FACK IK ZAG HEM VERSPRINGEN KUUUTTTTquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
http://www.toysxl.nl/is-b(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%252FbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%3DEGIKA3oMOOsAAAFC5rASvm98%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%3DbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%26CategoryUUIDLevelX%3DzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS&SortingAttribute=ProductListPrice-desc&PageSize=10
SUPERKUT IK ZAG IN WINKELMANDJE EN TOEN CHOKEDE IK EN TOEN WASSIE WEG FMLquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FACK IK ZAG HEM VERSPRINGEN KUUUTTTT
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarvoor CC? Om gewoon je PS4 te gebruiken hoef je niets aan een CC te koppelen? Of wat bedoel je precies?
Nee ik heb ook geen CC hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.
Zag het ook al staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dat als je hem vandaag besteld, je hem morgen in huis hebt. Zal wel niet kloppen bij de intertoys, maar toch frappant
Klik maar op bestellen, je kunt hem niet afrekenen. Dat is de hele dag al zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dat als je hem vandaag besteld, je hem morgen in huis hebt. Zal wel niet kloppen bij de intertoys, maar toch frappant
ik ga ff in een hoekje wiegenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
http://www.toysxl.nl/is-b(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%252FbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%3DEGIKA3oMOOsAAAFC5rASvm98%26CategoryUUIDLevelX%252FzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS%3DbaAKA3oMXpAAAAE_7AweLjeB%26CategoryUUIDLevelX%3DzOYKA3oMkKcAAAEj5rJ37ueS&SortingAttribute=ProductListPrice-desc&PageSize=10
Nee, alleen als je makkelijk in de PSN Store iets wil bestellen. CC is niet nodig om te activeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke mooi, ik dacht namelijk dat ik dat in een video zag.
hoe kom je toch telkens aan die linkjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef ManianMan het volgende:
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe kom je toch telkens aan die linkjes
welke precies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Prullenbak6 het volgende:
Tweakers draadje in de gaten houden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.
die is grappig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copy paste, denk ik, zelf verzinnen is wat lastig.
Ja, ik heb de humorpantalon aan!quote:
#YOLOquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef RRuben het volgende:
waarom ben ik altijd net te laat als er weer een paar beschikbaar zijn?![]()
en waarom heb ik bij bol besteld? sommige hebben rond de zelde tijd ergens anders en hebben hem nu binnen terwijl het 'overal' uitverkocht zou zijn fml LOL
Als je zekerheid wilt zou ik je op de 2e lijst laten zetten, er zijn winkels die in dec leveren en winkels pas in januari. Mocht je aan de beurt zijn en je wilt hem dan nog ff niet kun je altijd gewoon nog nee zeggen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha mooizo!
Ik koop hem denk ik in januari, ligt die dan al in de winkel?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.
ja ik, ik heb gebeld en IEDEREEn krijgt uiterlijk maandag een mailtje of je bij de tweede levering zit of niet dus ookal zit j er niet bij dan krijg je alsnog een mailtjequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef janrad het volgende:
Nog niets va Bol.com gehoord.... zijn er meer mensen die daar besteld hebben ?
IK STRESS HELEMAAL NIET IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT NGGGGGGGGGGGGGGGGGGHGHGHGHGH!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meteen behoefte heb om een PS4 te kopen.
Anders zat ik ook zo te stressen als de meeste andere hier
Wat is je kanaalnaam? Of gebruikersnaam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Twitch steam aangezet maar ik kan em zelf niet vinden op twitch
Dat is klote als dat zo is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Deze foto heb ik even niet gezienquote:
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problemquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Prima, muchos beter dan de ps3.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef jackson het volgende:
Hoe voelt de controller aan lieve mensen?
Filmpje na een winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat ziet er echt supernextgen uit
Zou ook niet prettig zijn als de PS4 door de bus zou vallen toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Dat past ook niet..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Na iedere winst gaat het team op een podium staan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Filmpje na een winst.
Maar eerlijk, FIFA14 met Ignite ziet er gelikt uit. Dat publiek is om te smullen. Veel levendiger
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jouquote:
Had met de oude al geen problemen dus ideaal dat deze nog beter isquote:
Klote man. Sterktequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Principia het volgende:
[..]
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jou.
Thanks, ga er mee aan de slag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problem
Laat even weten of het gelukt is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Thanks, ga er mee aan de slag.
Heb Battlefield er ook bij. Wachten is natuurlijk op Watch Dogs, Division etc. etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
Een ps4 kopen om fifa mee te spelen...
GJEquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik koop hem wel in januari ofzo, derde batch
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Principia het volgende:
Zijn er nog wat mensen hier aan streamen?
Zoiets ja, vandaag naast de pot gepist qua PS4, maar ben wel zo gehyped dat ik op dit moment niet over kan gaan tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?
Als je miljoenen apparaten maakt zitten er altijd wel paar tussen die kapot zijn. De mensen waarvan hij kapot is posten het alleen sneller dan de rest die gewoon zitten te gamenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komopquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komop
Iedereen met een 360 toendertijd wel dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |