Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, nu is het toch echt 29,38 euro.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun, deze keer geen tieten op page 3
Tot 20.00 idd , stond ook in mijn mailtje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze rijden toch tot vanavond 20:00 door?
Haha , epicquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun, deze keer geen tieten op page 3
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je linkje? Ik zie hem zo snel niet?
Das PS3 helder licht!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Bat(...)ds=battlefield+4+ps3
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.quote:
Guttegut, meteen schelden? Sorry hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen? Je kan hem upgraden voor 10 dollar. Daarom de extra toevoeging van de psn code voor 10 dollar.
Kneus
Elke dag weer. Wind of geen wind, regen of geen regenquote:
Ah zo! Hmmm ik denk niet dat dit dan handig is voor mijn neefje, maar alsnog thanks voor het linkje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4quote:
Ik heb de mijne net weggegevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
De mijne is de hele dag al onderweg, maar nog steeds zit ik hier zonder PS4
800 euro verkocht.quote:
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienenquote:
dat is niet weggevenquote:
Rooiequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Uiteindelijk kom ik (fysieke versie) op 43 euro uit door shipping en import feesquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00GGUW02Y?tag=viglink129408-20
+
psn code van 10 dollar =
40 dollar = 29,xx euro
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere roodharige dame wilde er nog 850 voor geven, maar die charme-types ga ik niet bedienen
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:47 schreef Pheno het volgende:
Het is de ps4 van FOK!, dus die is weggegeven aan een crewlid, voor nietsWel tweedehands, anderhalve week al op gespeeld. Voordeel voor hem: controller is al opgeladen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een stemmetje dat zegt dat als je er net een week bij bent je nog geen aanspraak maaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Goed moment om aan nieuwe medewerkers te komen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stressquote:
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.quote:
Neem een beetje bruinquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jongen hahaha, ik ben slecht met stress
En ik ben ook boos op mijn baas! Oh mijn boosheid op mijn baas is over want hij heeft mijn salaris overgemaakt
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Me vriendin voor de lol langs de toysxl in utrecht gestuurd. Hadden er 5 gekregen per toeval zijn nu al weer weg.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Sambal bij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef ManianMan het volgende:
Stopt er net n bus van DHL heeft ie n pakket voor de chinees
Arbeitquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:12 schreef BraboMeneer het volgende:
Heeft iemand van hier nu al een twitch stream?
Hoezo? gewoon ophalen, luiwammes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man PostNL kan wel meteen je dag verpesten
And that was the last post we have seen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |