Thanks, ga er mee aan de slag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problem
Laat even weten of het gelukt is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Thanks, ga er mee aan de slag.
Heb Battlefield er ook bij. Wachten is natuurlijk op Watch Dogs, Division etc. etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
Een ps4 kopen om fifa mee te spelen...
GJEquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik koop hem wel in januari ofzo, derde batch
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Principia het volgende:
Zijn er nog wat mensen hier aan streamen?
Zoiets ja, vandaag naast de pot gepist qua PS4, maar ben wel zo gehyped dat ik op dit moment niet over kan gaan tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verveelt je en ziet liever andere mensen gamen?
Als je miljoenen apparaten maakt zitten er altijd wel paar tussen die kapot zijn. De mensen waarvan hij kapot is posten het alleen sneller dan de rest die gewoon zitten te gamenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Mooi is dat. Als ik bel naar Dixons, zeggen ze dat ik een lucky dude ben en dat ze er eentje voor me hebben liggen. Bellen ze meteen terug: sorry, deze was voor een medewerker... Prachtig.
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef RRuben het volgende:
op tweakers hebben wel een paar die BLOD ofzo, en ze komen allemaal uit China... Die Chinezen bakken er ook niks van kunnen zeker niks zien
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef SalsedoNL het volgende:
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Eentje met een ruis over het beeld en 1 met een BLOD.
Hoeveel manco's waren er ook alweer bij de 360? Ik geloof het 10-voudige?
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komopquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier.
Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kerel, ik maak alleen een vergelijking tussen kapotte units. Verder niks. Komop
Iedereen met een 360 toendertijd wel dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okee maar denk je dat iedereen met een ps4 een account heeft op tweakers? denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |