quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax! Als je daar met een PS4 naar buiten komt ben je 5 keer overvallen voor je bij je fiets of auto bent.
ja ik, ik heb gebeld en IEDEREEn krijgt uiterlijk maandag een mailtje of je bij de tweede levering zit of niet dus ookal zit j er niet bij dan krijg je alsnog een mailtjequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef janrad het volgende:
Nog niets va Bol.com gehoord.... zijn er meer mensen die daar besteld hebben ?
IK STRESS HELEMAAL NIET IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT NGGGGGGGGGGGGGGGGGGHGHGHGHGH!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meteen behoefte heb om een PS4 te kopen.
Anders zat ik ook zo te stressen als de meeste andere hier
Wat is je kanaalnaam? Of gebruikersnaam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Twitch steam aangezet maar ik kan em zelf niet vinden op twitch
Dat is klote als dat zo is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Deze foto heb ik even niet gezienquote:
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problemquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gvd, blauwe led knippert. Betekent volgens mij dat hij kapot is.
Prima, muchos beter dan de ps3.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef jackson het volgende:
Hoe voelt de controller aan lieve mensen?
Filmpje na een winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat ziet er echt supernextgen uit
Zou ook niet prettig zijn als de PS4 door de bus zou vallen toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Dat past ook niet..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Lemsterr het volgende:
Bij mij is net killzone in de bus gevallen, maar de ps4 helaas niet..
Na iedere winst gaat het team op een podium staan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Filmpje na een winst.
Maar eerlijk, FIFA14 met Ignite ziet er gelikt uit. Dat publiek is om te smullen. Veel levendiger
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jouquote:
Had met de oude al geen problemen dus ideaal dat deze nog beter isquote:
Klote man. Sterktequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Principia het volgende:
[..]
Haha extreem chagrijnig hier, door naaistreek van Intertoys moet ik wachten op de tweede levering. Dus ben stiekem wat jaloers op jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |