Dus je wenst ONS wel plezier, maar ontneemt dat van anderen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
heb je een track and trace?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Stoer johquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
Pwned je krijgt hem morgen danquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.quote:
Ja ik ga het wel zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.
Ik heb t ook paar keer gehad dat op laatste moment de status gewijzigd werd of dat ze alsnog voor de deur stonden terwijl er online niets stond
Kan me de ¤500+ voor de Wii indertijd herinnerenquote:
Ja t kan natuurlijk zijn dat t mis gaat en dat ze idd pas morgen komen, maar ik zou gewoon nog wel ff wachten hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel zien.
Hoop wel vandaag.
Alleen mn drinken raakt op
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
word pas lachen als die mensen dat ding krijgen van jou en hij blijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Dat soort mensen noem je scalpers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....
750 euro lijkt me iets teveel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
precies! jammer dat zulke mensen bestaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Wat was je hoogste bod trouwens op je advertentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Haat? Wat is dat voor Maroc mode woordjequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Wat een haat mensen hahahahaha. Gewoon lekker geld verdienen. Het hoort erbij in NL. Ik werk niet voor niks bij een graaibank
Hahaha en jij zat 'm nog te stressenquote:
Hoop dat je genaaid wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |