Word je dan geband door fout taalgebruikquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat dacht je van XxXPussyDestroyer69XxX?? beetje goed??
Of -Mr. Bluewaffle-quote:
ach ik laat die naam wel over voor kindjes van 10 jaar ofzo LOL maar ik doe denk ik TjRuben, misschien nog ideeen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Word je dan geband door fout taalgebruik
hij kan nog door drukte in een 2e ronde komen he! Ik heb dat ook wel es met pakketjes op drukke dagen, dan komt ie in de middagquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef RedemptioN het volgende:
goed mn ps4 ligt dus nog in het sorteercentrum van PostNL
game en controller al geleverd...maar de ps4...sja dat was toch ook lastig om direct te doen.
zou dus tussen 8.30 en 10.30 geleverd worden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kopen? 500 euro, moet je hem wel vanmiddag komen ophalen
Wat is dit toch altijd kansloos om te zien...quote:
Om te zien niet, meedoen wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd kansloos om te zien...
de hel;ft is nu kapot lol, als je ziet hoe ze ermee gooienquote:
Beter kunnen ze een loket makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
de hel;ft is nu kapot lol, als je ziet hoe ze ermee gooien
Jaquote:
rat van de samenlevingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
quote:
quote:Bart Smit @bartsmitcom 56m
@SativaNL Het komt goed hoor, maar je was de eerste die via een 'getweakte link' heeft besteld. Dat heeft bij ons wat problemen opgeleverd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |