No selfies plsquote:Op donderdag 28 november 2013 08:15 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, hier issie. Heel de nacht met mij getrade, nu erg moe.
slaap zequote:Op donderdag 28 november 2013 08:19 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga zo een paar uur slapen. Tis mij weer mooi geweest.
Na 21 uur, 17 bier en een vriendin die vraagt wat ik om 7 uur 'sochtends achter mijn laptop doe terwijl zij moet gaan werken is het mij wel weer mooi geweest
Leuk zegquote:Op donderdag 28 november 2013 08:15 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:15 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar oud, maar hij kan er nog prima mee doorquote:
Had liever dat ppc en ftc eens in beweging kwamenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er begint wat volume in NMC te komen.
Ik heb mn ftc weer verkocht. Ik ga er pas in als er meer beweging in komt.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had liever dat ppc en ftc eens in beweging kwamen
kopen kopen kopen!!quote:
Ja ., bitcoins zijn nog niet bijgeschreven bij btc-e…. En mn litecoins ga ik mooi niet verkopen.quote:
Hij was geloof ik met verlies uit NMC gestapt... Als hij NMC nu ziet...quote:Op donderdag 28 november 2013 08:46 schreef Murdera het volgende:
Scorpie, hoe is het uitzicht vanaf mars?
Of was je al uit ltc gestapt?
Zo echt welquote:Op donderdag 28 november 2013 09:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hij was geloof ik met verlies uit NMC gestapt... Als hij NMC nu ziet...
Dat is gewoon hoe het werkt, waar de een verliest wint de ander...quote:Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef StephanL het volgende:
Zo zijn er ook mensen die uit LTC zijn gestapt toen die op 10 dollar stond. Die slaan hun zelf ook voor hun kop nu. Maar dat weet je allemaal niet.
Precies. Als alles zo makkelijk was, waren we allemaal al miljonair.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe het werkt, waar de een verliest wint de ander...
Om er echt rijk mee te kunnen worden moet je al een goed kapitaal hebben… Steek er 10k in wat je zo kunt missen en dan kun je misschien lekker verdienen.. Maar die paar tientjes die ik erin heb zitten, meh, het is een leuk spelletje.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Als alles zo makkelijk was, waren we allemaal al miljonair.
Die mensen zouden gewoon ook moeten lachen. Verreweg de meeste mensen om ons heen hebben de boot tot nu toe helemaal gemist. Ik heb iemand gesproken die nog geen jaar geleden voor een paar ton gecasht had wat nu een paar miljoen had kunnen zijn en die lacht zich nog steeds een bult dat ie in korte tijd 10 jaarsalarissen uit bijna niets heeft gegenereerd. Die heeft nu een hypotheekloos huis en een spaarrekening met een hoop centen en heeft geen moment spijt van zijn exit.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef StephanL het volgende:
Zo zijn er ook mensen die uit LTC zijn gestapt toen die op 10 dollar stond. Die slaan hun zelf ook voor hun kop nu. Maar dat weet je allemaal niet.
Ja dat is ook zo. Winst is winst en als je er zelf tevreden mee bentquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
e mensen zouden gewoon ook moeten lachen. Verreweg de meeste mensen om ons heen hebben de boot tot nu toe helemaal gemist. Ik heb iemand gesproken die nog geen jaar geleden voor een paar ton gecasht had wat nu een paar miljoen had kunnen zijn en die lacht zich nog steeds een bult dat ie in korte tijd 10 jaarsalarissen uit bijna niets heeft gegenereerd. Die heeft nu een hypotheekloos huis en een spaarrekening met een hoop centen en heeft geen moment spijt van zijn exit.
Dat is waar maar wanneer is het "genoeg".quote:Op donderdag 28 november 2013 09:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is ook. Winst is winst en als je er zelf tevreden mee bent
Nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dat is waar maar wanneer is het "genoeg".
Ik ook, dus weer ingestapt. Je moet toch profiteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb nmc te vroeg verkocht
Oh nee ik stap nu niet in, ik denk dat het straks weer keihard terug klapt.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook, dus weer ingestapt. Je moet toch profiteren.
We zullen zien, tot nu toe gaat het goedquote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee ik stap nu niet in, ik denk dat het straks weer keihard terug klapt.
Patience..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef doo. het volgende:
Goedemorgen, quark heeft bijster weinig gedaan vannacht. LTC doet het wel goed![]()
De gedachte waar iedereen mee nu vecht. Stap ik eruit of laat ik staanquote:Op donderdag 28 november 2013 09:30 schreef strbo het volgende:
Ik ga naar lang overwegen toch maar ¤1000 aan coins voor fiat omruilen. Op deze manier toch meer dan de helft van mijn investeringen weer gedekt en nog steeds voldoende over om leuke winsten te draaien. Benieuwd of ik hier ooit spijt van ga krijgen..
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:28 schreef daankes het volgende:
Die sell wall wordt er zo vanaf gehaald en dan schiet LTC weer door.
Mijn visie is dat ik enkel met geld in de weer ga dat ik kan missen. Dus ik zeg; lekker alles laten staanquote:Op donderdag 28 november 2013 09:30 schreef strbo het volgende:
Ik ga naar lang overwegen toch maar ¤1000 aan coins voor fiat omruilen. Op deze manier toch meer dan de helft van mijn investeringen weer gedekt en nog steeds voldoende over om leuke winsten te draaien. Benieuwd of ik hier ooit spijt van ga krijgen..
Omhoog bedoel je zeker. Staat inderdaad véél te laag.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Ticootje het volgende:
NMC gaat nu ff corrigeren denk ik..
Volledig mee eens, maar ook geld wat je 'kan missen', kan je eigenlijk niet missen. Wellicht dat je geen bijzonder doel hebt voor de spaarrekening, maar ergens in je achterhoofd heb je toch altijd door dat je altijd dat potje nog hebt. En dat gevoel raak ik liever niet kwijtquote:Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef doo. het volgende:
[..]
Mijn visie is dat ik enkel met geld in de weer ga dat ik kan missen. Dus ik zeg; lekker alles laten staan
Edit hier gaat iets goed mis op de vroege morgen Quote gefixt
Je LTC terugkopen en wachten tot die 40$ wall weg is.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef QuadrupleU het volgende:
wat heb ik gemist?
Ik had voor de grap LTC voor $40 op BTC-E gezet, nouja dus verkocht.
Volgens mij is het slimste om nu BTC voor 874 in te slaan?
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef MxM het volgende:
[..]
Omhoog bedoel je zeker. Staat inderdaad véél te laag.
Welkom in de wereld van cryptocurrencies.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?
Heb je LTC gezien gisteren? Presteerde ook het onmogelijke..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?
Ja, die had ik lekker laten staan..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:44 schreef MxM het volgende:
[..]
Heb je LTC gezien gisteren? Presteerde ook het onmogelijke..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:47 schreef Zith het volgende:
Ik ga op pensioen grgrJk right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik ga op pensioen grgrJezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VET!
-- Oh ik trap er gewoon in dus.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik ga op pensioen grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga op pensioen grgrKoop TRC !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag ik me ook steeds af, blijft om mtgox maar doorknallen maar lijkt op btc-e te blijven hangen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef strbo het volgende:
Waarom zit BTC eigenlijk zo laag op BTC-e sinds vandaag?
Omdat de andere crypto's eventjes een hoop aandacht krijgen. Als die gaten gevuld zijn gaat BTC wel weer bewegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef strbo het volgende:
Waarom zit BTC eigenlijk zo laag op BTC-e sinds vandaag?
En het verschil met Bitstamp is nu ook weer bijna $80, terwijl ze de laatste tijd meer naar elkaar toe trokken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef daankes het volgende:
[..]
Vraag ik me ook steeds af, blijft om mtgox maar doorknallen maar lijkt op btc-e te blijven hangen.
Ik ken iemand die een nieuwe c1 heeft gekocht van zijn opbrengsten. En een ander die een nissan gtr heeft gekocht.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als dit over is straks ben ik wel benieuwd naar de winsten/verlies van members....
Iemand als keer echt uitgecasht dus terug naar je zak of nog niet ?
Ruwweg ¤2200,- winst tot nu toe. Uitcashen is begonnen, maar wel uitermate langzaam en voorzichtig..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als dit over is straks ben ik wel benieuwd naar de winsten/verlies van members....
80 btc begin dit jaar. Had ik die nog maar..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als je litecoin begin van maand was begonnen met alleen 1000 euro inleg dan heb je nu heeeeeeeeeeeel wat geld jaquote:Op donderdag 28 november 2013 10:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een nieuwe c1 heeft gekocht van zijn opbrengsten. En een ander die een nissan gtr heeft gekocht.
Wat is je strategie uitcashen ? bitcoins verkopen aan die websites of wire ?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef strbo het volgende:
[..]
Ruwweg ¤2200,- winst tot nu toe. Uitcashen is begonnen, maar wel uitermate langzaam en voorzichtig..
Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar offline wallet en verkopen aan bijvoorbeeld Bitonic. Op het moment geven die zo'n $990 voor een Bitcoin dus tsja, die keuze is snel gemaaktquote:Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat is je strategie uitcashen ? bitcoins verkopen aan die websites of wire ?
BTCdirect vang je wat meer.... ken het zelf niet maar lijkt me te vertrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:07 schreef strbo het volgende:
[..]
Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar offline wallet en verkopen aan bijvoorbeeld Bitonic. Op het moment geven die zo'n $990 voor een Bitcoin dus tsja, die keuze is snel gemaakt
Meer dan duizend dollar. Daar ook maar eens naar kijken dan ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
BTCdirect vang je wat meer.... ken het zelf niet maar lijkt me te vertrouwen
Netjesquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu 1.1 litecoins en 2.2 namecoins.. Nu laat ik het.
Ja? Is dit een goede zet?quote:
LTC gaat nog wel makkelijk 10 a 20$ stijgen aankomende week en NMC blijft een soort pump&dump; kan zomaar 20% stijgen in een uur.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Is dit een goede zet?
Uiteindelijk wil ik er een keer leuk voor uit eten ofzo
Ik heb gisteren ook de fout gemaakt om chicken te gaan, terwijl ik zelf daarvoor nog zei "ltc blijft stijgen, daar laat ik mn geld wel even inzitten" ben ik uitgestapt op 24 dollar ofzo. Vanmorgen als een idioot weer teruggekocht op 32quote:Op donderdag 28 november 2013 10:11 schreef JDx het volgende:
Ik heb net weer een beginnersfout gemaakt die ik ook maakte in mijn pokertijd.
Veel winst vannacht, zag net iets stijgen, mis gegokt, zakte en toen geprobeerd het kleine verlies snel te herstellen door een andere zwaar fluctuerende coin te kopen, wat resulteerde in nog meer paniek.
Zag mijn fout langzaam in, broodje gehaald en de munt is langzaam aan het herstellen
terug naar 9 hopelijk al uitgecasht :pquote:Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
NMC is trouwens wel als ene idioot gestegen afgelopen paar uur.
Hij klaptquote:Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
NMC is trouwens wel als ene idioot gestegen afgelopen paar uur.
Hoeveel NMC heb jequote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit in je 1e panic sell.
Nee, ik verkoop niets..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit in je 1e panic sell.
Hoeveel heb jij zelf geïnvesteerd?quote:
3000$ in totaalquote:Op donderdag 28 november 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij zelf geïnvesteerd?
Begin er nu ook over te denken. Gisteren 30 LTC alvast omgewisseld (in ieder geval het investeringsbedrag er uitquote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
LTC schiet als een malle omhoog, ik zit klaar om eruit te stappen voordat de correctie gaat plaatsvinden
Als hij corrigeert denk je dat hij erna weer omhoogschiet?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
LTC schiet als een malle omhoog, ik zit klaar om eruit te stappen voordat de correctie gaat plaatsvinden
Want?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:36 schreef strbo het volgende:
[..]
Begin er nu ook over te denken. Gisteren 30 LTC alvast omgewisseld (in ieder geval het investeringsbedrag er uit), zolangzamerhand kan dit niet lang meer voortzetten..
Ja dat vind ik nu ook…quote:
Mensen willen cashen..quote:
Bij wat stap je eruit ? ik denk 47 stap ik over op btcquote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik kijk naar btc, dan stap er ik uit op 0.005 als we dat gaan halen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bij wat stap je eruit ? ik denk 47 stap ik over op btc
Net te laat. wou bij 49 overstappen is nu op 47 ging net te snel . gelijk weer terug kopen zo bouw ik die ltc opquote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kijk naar btc, dan stap er ik uit op 0.005 als we dat gaan halen.
Dat was bij de bitcoins ook zo.. Nu legaal betaalmiddel en kijk m gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:49 schreef strbo het volgende:
LTC is op dit moment gewoon een bubble. Er is helemaal niets wat deze plotselinge waardestijging verantwoord. Er zijn nog nauwelijks bedrijven die LTC ondersteunen. De vraag is alleen of de bubble knapt voordat LTC goed en wel geaccepteerd is, of dat LTC door deze plotselinge stijgingen zoveel aandacht krijgt dat de acceptatie zo snel verloopt zodat LTC zijn waarde rechtvaardigt. Nouja, we zullen zien.
Dit idd. het kan beide kanten op gaan. Ik ga er nu van uit dat LTC zo IN is bij degene die bitcoin nu pas leren kennen waardoor het snel zal stijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:49 schreef strbo het volgende:
LTC is op dit moment gewoon een bubble. Er is helemaal niets wat deze plotselinge waardestijging verantwoord. Er zijn nog nauwelijks bedrijven die LTC ondersteunen. De vraag is alleen of de bubble knapt voordat LTC goed en wel geaccepteerd is, of dat LTC door deze plotselinge stijgingen zoveel aandacht krijgt dat de acceptatie zo snel verloopt zodat LTC zijn waarde rechtvaardigt. Nouja, we zullen zien.
Wat kopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:51 schreef robin007bond het volgende:
Wanneer zijn jullie van plan weer te kopen? Onder de $1000? Waar ligt bij jullie nog de grens?
Die staat toch al onder de 1000… 8 nog wat op btc.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die staat toch al onder de 1000… 8 nog wat op btc.
Lekker verschil ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op MtGox is BTC al boven de $1000 hoor.
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
0 teveel?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kijk naar btc, dan stap er ik uit op 0.005 als we dat gaan halen.
Ja en nee. Bitcoin heeft nooit een waarde stijging van 2000% in minder dan een maand gezien zonder echt positief nieuws. LTC heeft geen enkel nieuws gehad..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat was bij de bitcoins ook zo.. Nu legaal betaalmiddel en kijk m gaan.
De euro bestaat ook nog ondanks alleen maar slecht nieuws....:')quote:Op donderdag 28 november 2013 10:57 schreef strbo het volgende:
[..]
Ja en nee. Bitcoin heeft nooit een waarde stijging van 2000% in minder dan een maand gezien zonder echt positief nieuws. LTC heeft geen enkel nieuws gehad..
En wederom, de euro heeft ook geen waardestijging van 2000% gezienquote:Op donderdag 28 november 2013 10:58 schreef lf2 het volgende:
[..]
De euro bestaat ook nog ondanks alleen maar slecht nieuws....:')
geloof ik ook... dit is allemaal speculaas meer niet...quote:Op donderdag 28 november 2013 10:58 schreef strbo het volgende:
[..]
En wederom, de euro heeft ook geen waardestijging van 2000% gezien
Om een en ander te verduidelijken, ik geloof ook niet dat LTC weggaat binnen afzienbare tijd hoor. Maar nog wel een flinke klap zal krijgen.
Het verschilt met de minuut.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
heb nergens last van met BTC-e
up up up up upquote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef lf2 het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor vandaag ltc/btc ?
Zoek het op. Bij OKCoin staat LTC op het moment op 316 CNY, of zo'n 51.8 USD.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Je ziet ook zovaak voorbij komen "LTC @ $60 in China"...Klopt daar ooit iets van?
Oeps. Waarom staan die quote en edit knopjes zo dicht bij elkaarquote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef strbo het volgende:
[..]
Zoek het op. Bij OKCoin staat LTC op het moment op 316 CNY, of zo'n 51.8 USD. Ietjes lager op BTCtrade en iets hoger op FXBTC.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef MxM het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef MxM het volgende:
Lol het @PumpNDumpTeam geeft toe te falen..
Niet luisteren naar dit soort types.
Ok, stop dump, congratulations! NMC got High Volumes! Let's pump it to 15$ -> 20$ -> 30$! GO!!!
Noob vraag: hoe embed ik een tweet?
twitter:PumpNDumpTeam twitterde op donderdag 28-11-2013 om 11:02:22Ok, stop dump, congratulations!NMC got High Volumes!Let's pump it to 15$ -> 20$ -> 30$!GO!!! reageer retweet
Je zou het wel een keer verwachtenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:15 schreef daankes het volgende:
Overwegen om LTC te ruilen voor BTC. Dat moet zo toch wel omhoog schieten. Bljft overal maar stijgen en op op BTC-e blijft hij hanger onder de 900.
Een pump om vervolgens te dalenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]twitter:PumpNDumpTeam twitterde op donderdag 28-11-2013 om 11:02:22Ok, stop dump, congratulations!NMC got High Volumes!Let's pump it to 15$ -> 20$ -> 30$!GO!!! reageer retweet
ltc down wall op btc-e?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:32 schreef daankes het volgende:
1/4 ltc, 3/4 btc. Tijd voor een BTC boost!
Ik denk een bubbel… Ik ben uitgestapt..quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
wat denken jullie dat NMC gaat doen vandaag/vanavond?
Ik heb gewoon alles op LTC nu.. Stijgt niet zo hard als NMC, maar wel een mooie stijgende lijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef QuadrupleU het volgende:
Net uitgestapt bij LTC, stijgt hij 2 dollar -_-
Nee joh. NMC gaat straks net zo hard als LTC.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk een bubbel… Ik ben uitgestapt..
Ga je al cashen?quote:
BTC/EUR heeft veel te weinig volume om er echt toe te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef daankes het volgende:
BTC/USD lijkt ook wat te stijgen met grote buy order op 906. BTC/EUR daarentegen blijft gewoon op 700...
Ruim voldoende. Ik heb 'm op 0.0005 staan maar waarschijnlijk is dat nog te veel.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef Fok-now het volgende:
Hoeveel transactiekosten hebben jullie ingesteld bij Litecoin QT?
Is 0,01 voldoende?
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:52 schreef strbo het volgende:
[..]
Ruim voldoende. Ik heb 'm op 0.0005 staan maar waarschijnlijk is dat nog te veel.
Die walls zeggen maar bar weinig. Zijn zo weer weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:52 schreef Taciho het volgende:
Die walls worden steeds steviger bij BTC, nu is er bijvoorbeeld bij 1100 een wall van 132 bitcoins bij 100 dollar ging dit wel, maar nu is dit toch een veel groter bedrag ($140+k). Zeker met nog weinig grote investeerder op deze speculatieve markt denk ik toch dat het weer naar beneden gaat.
Houden. LTC gaat echt nog wel door.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef .PRISM het volgende:
Ik heb 7 dagen geleden voor de grap 12 LTC gekocht (99e). Is nu 414e waard. Bij 500 ga ik ernstig overwegen om uit te stappen. Iemand advies? (Hoeft niet zinnig te zijn). Wat zou jij doen?
wtf inderdaad, zou zelf niet zoveel investeren in zo speculatieve markt.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die walls zeggen maar bar weinig. Zijn zo weer weg.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef strbo het volgende:
Tweehonderd dollar verschil nu tussen BTC-e en Mtgox![]()
MtGox staat altijd hoger omdat het erg lastig is je fiat geld naar een bankrekeningen te krijgen. Daarnaast heeft BTC-e last van het feit dat er erg veel geld in altcoins worden gepompt, waardoor BTC op een lager pitje komt te staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Iemand die me een korte verklaring kan geven waarom dat grote verschil tussen mtgox en btc-e is?
Ja, als je de BTC te hoog vind kan je terug naar USD. Maar ik begrijp het niet helemaal, de BTC kan weliswaar te hoog zijn maar hij kan altijd nog gaan stijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:01 schreef lf2 het volgende:
Ik wil LTC verkopen maar btc is veels te hoog. gwn op USD doen en terug keren als het weer omlaag gaat ?
zit nu op 49 weet zeker dat het terug valt naar 47
Ja geen vat op te krijgen had mooie winst van $300 nadat ik 2x wisselde in paar minuten tijdquote:Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, als je de BTC te hoog vind kan je terug naar USD. Maar ik begrijp het niet helemaal, de BTC kan weliswaar te hoog zijn maar hij kan altijd nog gaan stijgen.
wachtenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef .PRISM het volgende:
Ik heb 7 dagen geleden voor de grap 12 LTC gekocht (99e). Is nu 414e waard. Bij 500 ga ik ernstig overwegen om uit te stappen. Iemand advies? (Hoeft niet zinnig te zijn). Wat zou jij doen?
Had net een discussie over mijn strategie.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, als je de BTC te hoog vind kan je terug naar USD. Maar ik begrijp het niet helemaal, de BTC kan weliswaar te hoog zijn maar hij kan altijd nog gaan stijgen.
LTC!!!!!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef Toto69 het volgende:
Waar moet ik in godsnaam nog instappen met 240 dollar
Ik heb ze verkocht toen ze 10.5 waren…quote:
Gisteren al, heb 240 dollar op BTC-E staan maar LTC verkocht op 14quote:
Hoezo dat schiet niet op? Ze stijgen nu erg hard…quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan ik er maar liefst nog 5 kopen... schiet niet op
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gisteren al, heb 240 dollar op BTC-E staan maar LTC verkocht op 14![]()
![]()
voel me echt een dikke mongool
Wehehehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
![]()
Auw..quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
![]()
het gaat niet om het aantal hèquote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat zegt "5"? Niks...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naja achteraf praten is makkelijk. Misschien was alles vandaag op 10 euro dan was jij de happy man :]quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
![]()
Litecoin, en een paar 100 van 2-5 nieuwe/lage altcoins. Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef Toto69 het volgende:
Waar moet ik in godsnaam nog instappen met 240 dollar
Serieus? LTC schiet niet op?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
48 dollar > 52 dollar
5x4 - fees, 18 dollar winst, snap je?
Met 15-20 coins heb je toch wat meer volume dan met 5.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Serieus? LTC schiet niet op?
Koop anders mLTC, daar kan je er 1000x zo veel van kopen!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met 15-20 coins heb je toch wat meer volume dan met 5.
Mijn 5 litecoins stijgen procentueel net zo hard als de 100 litecoins van een ander.quote:
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Mijn 5 litecoins stijgen procentueel net zo hard als de 100 litecoins van een ander.
% winst op inleg is hetzelfde.
quote:
Toch wel?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
1) Created buy order 5.167 LTC by price 46.6 USD (total 240.7822 USD)
And now we wait.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik hier voor gek verklaard word om het niet te doen.
Goed zoquote:Op donderdag 28 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik hier voor gek verklaard word om het niet te doen.
Als hij maar wel gehit wordt...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
1) Created buy order 5.167 LTC by price 46.6 USD (total 240.7822 USD)
Hij staat nu op $47.40 alquote:Op donderdag 28 november 2013 12:27 schreef Toto69 het volgende:
Heb nog niks hoor, buy order is nog niet fulfilled
Het gaat om het percentage.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
minder bitcoins kopen met vast bedrag maar als het stijgt stijgt het absolute waarde veel harder maar percentage is veel lager natuurlijk omdat het al zo hoog is
meer litecoins kopen met vast bedrag als het stijgt is de percentage wel hoger maar het bedrag wel lager
Ik bespeur een denkfoutquote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
minder bitcoins kopen met vast bedrag maar als het stijgt stijgt het absolute waarde veel harder maar percentage is veel lager natuurlijk omdat het al zo hoog is
meer litecoins kopen met vast bedrag als het stijgt is de percentage wel hoger maar het bedrag wel lager
Ik zie Litecoin eerder verdubbelen dan Bitcoin, als je dat bedoelt ..quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
Toch niet verkocht?quote:
Worldcoinquote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef probeer het volgende:
En wat wordt volgens jullie de nieuwe Litecoin? Namecoin heb ik op een of andere manier niet zoveel vertrouwen in. Feathercoin wel, maar ik heb geen flauw idee waar dat op gebaseerd is.
Gekocht op 0.033 in totaal 12 BTC volgens mij.quote:
quote:LTC/BTC buy 190 LTC 0.03338 BTC 6.3422 BTC
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Oke dat Bter is een teringscam, krijg mijn BTC's daar niet weg.
Kunnen we geen aandelen in jou(w) wallets kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gekocht op 0.033 in totaal 12 BTC volgens mij.
[..]
Heb je alles weer verkocht?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
huh ? what happendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Lijkt me geen goed plan ik schijt al bijna in mijn eigen broek, straks schijt ik ook in die van julliequote:Op donderdag 28 november 2013 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Kunnen we geen aandelen in jou(w) wallets kopen?
Ja bij break-even er weer uitgestapt, veel te weinig volume in die coin op dit moment plus die 1.01 BTC kan ik wel weer op BTC-E gebruiken. Maar als je wil withdrawen gaan ze gillen dat het te druk is qua volume enzovoorts. Teringsite.quote:
Iedereen weet dat deze groei een keer ophoudt. Alleen niemand weet waarom, en niemand wil te vroeg uitstappenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Ik heb mijn oorspronkelijke inleg al lang en breed terug, en veilig gesteldquote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Oke bedankt voor je mening.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
"een stukje algoritme", dat is hetzelfde als dat ik het "betalen voor pixels" noem als je je geld op internetbankieren hebt staan...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Nee want hij kan het printen dussssssss :pquote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"een stukje algoritme", dat is hetzelfde als dat ik het "betalen voor pixels" noem als je je geld op internetbankieren hebt staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |