quote:Op donderdag 28 november 2013 09:47 schreef Zith het volgende:
Ik ga op pensioen grgrJk right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik ga op pensioen grgrJezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VET!
-- Oh ik trap er gewoon in dus.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik ga op pensioen grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga op pensioen grgrKoop TRC !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag ik me ook steeds af, blijft om mtgox maar doorknallen maar lijkt op btc-e te blijven hangen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef strbo het volgende:
Waarom zit BTC eigenlijk zo laag op BTC-e sinds vandaag?
Omdat de andere crypto's eventjes een hoop aandacht krijgen. Als die gaten gevuld zijn gaat BTC wel weer bewegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef strbo het volgende:
Waarom zit BTC eigenlijk zo laag op BTC-e sinds vandaag?
En het verschil met Bitstamp is nu ook weer bijna $80, terwijl ze de laatste tijd meer naar elkaar toe trokken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef daankes het volgende:
[..]
Vraag ik me ook steeds af, blijft om mtgox maar doorknallen maar lijkt op btc-e te blijven hangen.
Ik ken iemand die een nieuwe c1 heeft gekocht van zijn opbrengsten. En een ander die een nissan gtr heeft gekocht.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als dit over is straks ben ik wel benieuwd naar de winsten/verlies van members....
Iemand als keer echt uitgecasht dus terug naar je zak of nog niet ?
Ruwweg ¤2200,- winst tot nu toe. Uitcashen is begonnen, maar wel uitermate langzaam en voorzichtig..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als dit over is straks ben ik wel benieuwd naar de winsten/verlies van members....
80 btc begin dit jaar. Had ik die nog maar..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef lf2 het volgende:
Als je litecoin begin van maand was begonnen met alleen 1000 euro inleg dan heb je nu heeeeeeeeeeeel wat geld jaquote:Op donderdag 28 november 2013 10:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een nieuwe c1 heeft gekocht van zijn opbrengsten. En een ander die een nissan gtr heeft gekocht.
Wat is je strategie uitcashen ? bitcoins verkopen aan die websites of wire ?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef strbo het volgende:
[..]
Ruwweg ¤2200,- winst tot nu toe. Uitcashen is begonnen, maar wel uitermate langzaam en voorzichtig..
Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar offline wallet en verkopen aan bijvoorbeeld Bitonic. Op het moment geven die zo'n $990 voor een Bitcoin dus tsja, die keuze is snel gemaaktquote:Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat is je strategie uitcashen ? bitcoins verkopen aan die websites of wire ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |