Patience..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef doo. het volgende:
Goedemorgen, quark heeft bijster weinig gedaan vannacht. LTC doet het wel goed![]()
De gedachte waar iedereen mee nu vecht. Stap ik eruit of laat ik staanquote:Op donderdag 28 november 2013 09:30 schreef strbo het volgende:
Ik ga naar lang overwegen toch maar ¤1000 aan coins voor fiat omruilen. Op deze manier toch meer dan de helft van mijn investeringen weer gedekt en nog steeds voldoende over om leuke winsten te draaien. Benieuwd of ik hier ooit spijt van ga krijgen..
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:28 schreef daankes het volgende:
Die sell wall wordt er zo vanaf gehaald en dan schiet LTC weer door.
Mijn visie is dat ik enkel met geld in de weer ga dat ik kan missen. Dus ik zeg; lekker alles laten staanquote:Op donderdag 28 november 2013 09:30 schreef strbo het volgende:
Ik ga naar lang overwegen toch maar ¤1000 aan coins voor fiat omruilen. Op deze manier toch meer dan de helft van mijn investeringen weer gedekt en nog steeds voldoende over om leuke winsten te draaien. Benieuwd of ik hier ooit spijt van ga krijgen..
Omhoog bedoel je zeker. Staat inderdaad véél te laag.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Ticootje het volgende:
NMC gaat nu ff corrigeren denk ik..
Volledig mee eens, maar ook geld wat je 'kan missen', kan je eigenlijk niet missen. Wellicht dat je geen bijzonder doel hebt voor de spaarrekening, maar ergens in je achterhoofd heb je toch altijd door dat je altijd dat potje nog hebt. En dat gevoel raak ik liever niet kwijtquote:Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef doo. het volgende:
[..]
Mijn visie is dat ik enkel met geld in de weer ga dat ik kan missen. Dus ik zeg; lekker alles laten staan
Edit hier gaat iets goed mis op de vroege morgen Quote gefixt
Je LTC terugkopen en wachten tot die 40$ wall weg is.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef QuadrupleU het volgende:
wat heb ik gemist?
Ik had voor de grap LTC voor $40 op BTC-E gezet, nouja dus verkocht.
Volgens mij is het slimste om nu BTC voor 874 in te slaan?
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef MxM het volgende:
[..]
Omhoog bedoel je zeker. Staat inderdaad véél te laag.
Welkom in de wereld van cryptocurrencies.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?
Heb je LTC gezien gisteren? Presteerde ook het onmogelijke..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk die stijging.. Dat kan toch niet?
Ja, die had ik lekker laten staan..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:44 schreef MxM het volgende:
[..]
Heb je LTC gezien gisteren? Presteerde ook het onmogelijke..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |