Dat is gewoon hoe het werkt, waar de een verliest wint de ander...quote:Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef StephanL het volgende:
Zo zijn er ook mensen die uit LTC zijn gestapt toen die op 10 dollar stond. Die slaan hun zelf ook voor hun kop nu. Maar dat weet je allemaal niet.
Precies. Als alles zo makkelijk was, waren we allemaal al miljonair.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe het werkt, waar de een verliest wint de ander...
Om er echt rijk mee te kunnen worden moet je al een goed kapitaal hebben… Steek er 10k in wat je zo kunt missen en dan kun je misschien lekker verdienen.. Maar die paar tientjes die ik erin heb zitten, meh, het is een leuk spelletje.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Als alles zo makkelijk was, waren we allemaal al miljonair.
Die mensen zouden gewoon ook moeten lachen. Verreweg de meeste mensen om ons heen hebben de boot tot nu toe helemaal gemist. Ik heb iemand gesproken die nog geen jaar geleden voor een paar ton gecasht had wat nu een paar miljoen had kunnen zijn en die lacht zich nog steeds een bult dat ie in korte tijd 10 jaarsalarissen uit bijna niets heeft gegenereerd. Die heeft nu een hypotheekloos huis en een spaarrekening met een hoop centen en heeft geen moment spijt van zijn exit.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef StephanL het volgende:
Zo zijn er ook mensen die uit LTC zijn gestapt toen die op 10 dollar stond. Die slaan hun zelf ook voor hun kop nu. Maar dat weet je allemaal niet.
Ja dat is ook zo. Winst is winst en als je er zelf tevreden mee bentquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
e mensen zouden gewoon ook moeten lachen. Verreweg de meeste mensen om ons heen hebben de boot tot nu toe helemaal gemist. Ik heb iemand gesproken die nog geen jaar geleden voor een paar ton gecasht had wat nu een paar miljoen had kunnen zijn en die lacht zich nog steeds een bult dat ie in korte tijd 10 jaarsalarissen uit bijna niets heeft gegenereerd. Die heeft nu een hypotheekloos huis en een spaarrekening met een hoop centen en heeft geen moment spijt van zijn exit.
Dat is waar maar wanneer is het "genoeg".quote:Op donderdag 28 november 2013 09:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is ook. Winst is winst en als je er zelf tevreden mee bent
Nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dat is waar maar wanneer is het "genoeg".
Ik ook, dus weer ingestapt. Je moet toch profiteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb nmc te vroeg verkocht
Oh nee ik stap nu niet in, ik denk dat het straks weer keihard terug klapt.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook, dus weer ingestapt. Je moet toch profiteren.
We zullen zien, tot nu toe gaat het goedquote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee ik stap nu niet in, ik denk dat het straks weer keihard terug klapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |