BTCdirect vang je wat meer.... ken het zelf niet maar lijkt me te vertrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:07 schreef strbo het volgende:
[..]
Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar offline wallet en verkopen aan bijvoorbeeld Bitonic. Op het moment geven die zo'n $990 voor een Bitcoin dus tsja, die keuze is snel gemaakt
Meer dan duizend dollar. Daar ook maar eens naar kijken dan ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
BTCdirect vang je wat meer.... ken het zelf niet maar lijkt me te vertrouwen
Netjesquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu 1.1 litecoins en 2.2 namecoins.. Nu laat ik het.
Ja? Is dit een goede zet?quote:
LTC gaat nog wel makkelijk 10 a 20$ stijgen aankomende week en NMC blijft een soort pump&dump; kan zomaar 20% stijgen in een uur.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Is dit een goede zet?
Uiteindelijk wil ik er een keer leuk voor uit eten ofzo
Ik heb gisteren ook de fout gemaakt om chicken te gaan, terwijl ik zelf daarvoor nog zei "ltc blijft stijgen, daar laat ik mn geld wel even inzitten" ben ik uitgestapt op 24 dollar ofzo. Vanmorgen als een idioot weer teruggekocht op 32quote:Op donderdag 28 november 2013 10:11 schreef JDx het volgende:
Ik heb net weer een beginnersfout gemaakt die ik ook maakte in mijn pokertijd.
Veel winst vannacht, zag net iets stijgen, mis gegokt, zakte en toen geprobeerd het kleine verlies snel te herstellen door een andere zwaar fluctuerende coin te kopen, wat resulteerde in nog meer paniek.
Zag mijn fout langzaam in, broodje gehaald en de munt is langzaam aan het herstellen
terug naar 9 hopelijk al uitgecasht :pquote:Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
NMC is trouwens wel als ene idioot gestegen afgelopen paar uur.
Hij klaptquote:Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
NMC is trouwens wel als ene idioot gestegen afgelopen paar uur.
Hoeveel NMC heb jequote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit in je 1e panic sell.
Nee, ik verkoop niets..quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit in je 1e panic sell.
Hoeveel heb jij zelf geïnvesteerd?quote:
3000$ in totaalquote:Op donderdag 28 november 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij zelf geïnvesteerd?
Begin er nu ook over te denken. Gisteren 30 LTC alvast omgewisseld (in ieder geval het investeringsbedrag er uitquote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
LTC schiet als een malle omhoog, ik zit klaar om eruit te stappen voordat de correctie gaat plaatsvinden
Als hij corrigeert denk je dat hij erna weer omhoogschiet?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
LTC schiet als een malle omhoog, ik zit klaar om eruit te stappen voordat de correctie gaat plaatsvinden
Want?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:36 schreef strbo het volgende:
[..]
Begin er nu ook over te denken. Gisteren 30 LTC alvast omgewisseld (in ieder geval het investeringsbedrag er uit), zolangzamerhand kan dit niet lang meer voortzetten..
Ja dat vind ik nu ook…quote:
Mensen willen cashen..quote:
Bij wat stap je eruit ? ik denk 47 stap ik over op btcquote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik kijk naar btc, dan stap er ik uit op 0.005 als we dat gaan halen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bij wat stap je eruit ? ik denk 47 stap ik over op btc
Net te laat. wou bij 49 overstappen is nu op 47 ging net te snel . gelijk weer terug kopen zo bouw ik die ltc opquote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kijk naar btc, dan stap er ik uit op 0.005 als we dat gaan halen.
Dat was bij de bitcoins ook zo.. Nu legaal betaalmiddel en kijk m gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:49 schreef strbo het volgende:
LTC is op dit moment gewoon een bubble. Er is helemaal niets wat deze plotselinge waardestijging verantwoord. Er zijn nog nauwelijks bedrijven die LTC ondersteunen. De vraag is alleen of de bubble knapt voordat LTC goed en wel geaccepteerd is, of dat LTC door deze plotselinge stijgingen zoveel aandacht krijgt dat de acceptatie zo snel verloopt zodat LTC zijn waarde rechtvaardigt. Nouja, we zullen zien.
Dit idd. het kan beide kanten op gaan. Ik ga er nu van uit dat LTC zo IN is bij degene die bitcoin nu pas leren kennen waardoor het snel zal stijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:49 schreef strbo het volgende:
LTC is op dit moment gewoon een bubble. Er is helemaal niets wat deze plotselinge waardestijging verantwoord. Er zijn nog nauwelijks bedrijven die LTC ondersteunen. De vraag is alleen of de bubble knapt voordat LTC goed en wel geaccepteerd is, of dat LTC door deze plotselinge stijgingen zoveel aandacht krijgt dat de acceptatie zo snel verloopt zodat LTC zijn waarde rechtvaardigt. Nouja, we zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |