Ik geef je een tip, doe het niet.quote:
Het is best schokkend hoe snel je aankomt van zuipen en snoep zo 's avondsquote:
Ik kan dit niet ontkennen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
Als ik maar afval. Ik begin een buikje te krijgen en dat associeer ik met zigeunersquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geef je een tip, doe het niet.
Ik kan niet zeggen dat mijn levenskwaliteit ervan is gestegen.
Tot zover mijn erg motiverende speech.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
Hou het bij stoppen met snoep.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik maar afval. Ik begin een buikje te krijgen en dat associeer ik met zigeuners
Ik moet fruit gaan halen I guess. Best lekker namelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou het bij stoppen met snoep.
Ik vreet me nu een slag in de rondte.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn rechterarm is wel heel sterk trouwens.
Doe normaalquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil nog 5 kilo kwijt, en dan ga ik spiermassa trainen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn rechterarm is wel heel sterk trouwens.
ik aan ectosquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan dikke mensen
Ik heb een hekel aan jou.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik aan kleine mensen. Als ze dan ook dik en kaal zijn vind ik ze juist weer schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
*jouwquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
Tjacka, er is niet veel veranderd aan jou post-gedrag sinds je mod bent.. Een voorbeeldfunctie vervullen is niet aan jou besteed?![]()
Trollololquote:
Neequote:
Ik dacht over dat "aan jou besteed"quote:
hahahahaha faalquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik dacht over dat "aan jou besteed"
Ah I seequote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
F3y3n00rd3rs zijn stomquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
okquote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef JanCees het volgende:
Staks tropical danny op den kamperzender
Is ook moeilijk als Ajax de standaard is.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen united
Halloooquote:
Ik heb niet gefapt gisteren, kan ik niet met drank op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Divje het volgende:
Tjacka, je hebt teveel gefapt gisteren. Wordt wakker.
Harder fappenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niet gefapt gisteren, kan ik niet met drank op.
Jawel johquote:
Ingisteren begonnen ze helemaal pijn te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Jawel johfappen tot je doof bent aan je linkeroor en je rechterbal begint te tintelen.
quote:
quote:
whatsuppppppquote:
Tenzij het je ding is kan dat best vervelend zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ingisteren begonnen ze helemaal pijn te doen.
Hoi dearest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef BlueJeans het volgende:
Aandachtsschoenen? Toch niet die Dr Martens in die videoclip van die Miley hè? ...Want ik vind ze best wel leuk sinds eergisteren
quote:
Ik ben Dearest niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Hoi Jhali.quote:
Nee, ik ben gewoon nieuw okay!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik ben Dearest niet.Jij. WA. Nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Das op de EUR hè?quote:
Nee, ik snap het niet....Ben ik nu dom?quote:
Jup.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet....Ben ik nu dom?
Ow. Waar is Fok-it als je hem nodig hebt, die gelooft mij.quote:
Heb je pics?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ow. Waar is Fok-it als je hem nodig hebt, die gelooft mij.
Wat Tjacka zegtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ow. Waar is Fok-it als je hem nodig hebt, die gelooft mij.
Niet echt iets bijzonders: 17 jaar en gaat naar school, vind biologie leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
Vertel eens wat over jezelf. BJ.
hihi. bj
Dit is geen toeval.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders: 17 jaar en gaat naar school, vind biologie leuk.
Ben al een keer eerder naar GRTD geweest: very nice topique
quote:
'Op dit moment is BlueJeans niet bereikbaar voor het verkrijgen van pics. Probeer het later nog eens'quote:
ah oke okequote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders: 17 jaar en gaat naar school, vind biologie leuk.
Ben al een keer eerder naar GRTD geweest: very nice topique
dearest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb pics van BJ gezien. Is een heel klein, blond meisje met een pony.
Ik ben half-asian, dus niet mogelijk!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb pics van BJ gezien. Is een heel klein, blond meisje met een pony.
O ja, shit.quote:
Ik probeerde je te helpen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik ben half-asian, dus niet mogelijk!
Woon je in Weert?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik ben half-asian, dus niet mogelijk!
Hoe vaak moet ik het nog schrijven, ik ben Dearest nietquote:
Ik had daar een 3,5 voor.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef Divje het volgende:
[..]
1 bepaald hoofdstuk was wel te pruimen ja.
Ook nog met hoofdletter schrijven. hmmmquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog schrijven, ik ben Dearest niet
Kloonscan aanvragen?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ook nog met hoofdletter schrijven. hmmm
Ja.quote:
Jouw activiteit maakt die 3,5 ruimschoots goed. Wie heeft er dan nog tijd om te leren?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had daar een 3,5 voor.
Maar was toen al actief.
Skills die je niet bezitquote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
BJ is geen kloon van Dearest.
Althans, zover kom ik met mijn skills.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is zijn moment! Laat die jongen genieten!
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
Bluejeans is 200% geen kloon. trust me
Wij beschikken over dezelfde skills, gok ik zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
Bluejeans is 200% geen kloon. trust me
quote:
WIE!?quote:
geen ideequote:
Ik ben er nog!quote:
Now I'm getting scared. Hoe weet je wie ik ben?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Toto69 het volgende:
Nee het is niet mijn vriendinmaar weet op de een if andere maniee wie het is en tis geen kloon
Ik vind het jammer dat je mij zo belachelijk maak.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook gewoon 46 seconden nadat ze gepost heeft..
Bonjour Toto69!quote:
Sorry Tjacka. Ben gewoon een beetje aan het dollenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zo belachelijk maak.
Als je te ver ga hé. Dan geef ik je je eerste note.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry Tjacka. Ben gewoon een beetje aan het dollen
17, over 3 dagen 18quote:
This is my word. And as such is beyond contestationquote:
Je maakt het soms wel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je te ver ga hé. Dan geef ik je je eerste note.
quote:
My word is beyond contestationquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
This is my word. And as such is beyond contestation
Bollocks.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
My word is beyond contestation
Whut? haha NEE!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT NAAKTPICS GEPOST IN KPD
ze wilt jequote:
Als iedereen het persé wil weten. Ik wilde bij een groep en daar moest je 18+ voor zijn oke. Nu wil ik er niks meer over horenquote:
Dit los ik wel op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Als iedereen het persé wil weten. Ik wilde bij een groep en daar moest je 18+ voor zijn oke. Nu wil ik er niks meer over horen
Fok it! Bijna niemand gelooft dat ik geen kloon ben, help me ze overtuigen!quote:
Kan voor 200 procent bevestigen dat dat niet zo isquote:
Niet naar luisterenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Fok it! Bijna niemand gelooft dat ik geen kloon ben, help me ze overtuigen!
Dag Stuartquote:
Ja gaat goed hoor. Net even flink wat geld gewonnenquote:
Verander je sekse eens naar man, aandachtsgeile klonenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Fok it! Bijna niemand gelooft dat ik geen kloon ben, help me ze overtuigen!
Score goed geradenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor. Net even flink wat geld gewonnen
Nee, wat makkelijker. met hoeveel doelpunten er vallen en zo, toch 570 euroquote:
Oeh nice!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wat makkelijker. met hoeveel doelpunten er vallen en zo, toch 570 euro
In één wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wat makkelijker. met hoeveel doelpunten er vallen en zo, toch 570 euro
wtfquote:
Gratis vliegticketquote:
Afgeleerdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=toto69&about=penis¬intopic=0
nee 3quote:
En die combi samen levert dan zoveel op? Hoeveel was je inleg?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee 3en 1 wedstrijd wedden wie er won
60 euro. 576 euro terugquote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En die combi samen levert dan zoveel op? Hoeveel was je inleg?
Luie flikker manquote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben rond een uur of 7 ofzo in slaap gevallenGoeiemorgen
stuuuuuuuuuuuuu lang niet gesprokenquote:
Wat zijn jullie vrouwen allemaal ongeduldigquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
VA, vieze vuile waarom reageerde je niet op mijn dm.
dm? lemme checkquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
VA, vieze vuile waarom reageerde je niet op mijn dm.
hhoiquote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben rond een uur of 7 ofzo in slaap gevallenGoeiemorgen
Ik sta elke dag om half 7 op en ben nooit voor half 8 thuis dus stel je niet aanquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuuuuuuuuuuuuu lang niet gesproken
Ik stond vanmorgen op om 6 uur en was om half 7 thuis, laat me
Ik voel mij aangesproken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vrouwen allemaal ongeduldig
Peggen?quote:
Heb 'm een week geleden gestuurdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vrouwen allemaal ongeduldig
Maar mijn ritme is er niet op aangepast dus hat maar 4 uur slaap en ons kofiezetapparaat is naar de klotenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta elke dag om half 7 op en ben nooit voor half 8 thuis dus stel je niet aan
Oooh, daarom was je er niet. Je was een schoftquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh eh, crack, dat was 4 dagen geleden, toen had ik ban. Dan weet ik niet echt wat ik op FOK! te zoeken heb. beetje met SC's meelurken heb ik geen zin in
Niet terug reageren leek me het beste antwoord in dit gevalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Over dm`s terugsturen gesproken, daar heb jij ook wel moeite mee Crackhoer
Ja godver, je kunt mij niet wijsmaken dat jij die dm niet had gelezen snottebelquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh eh, crack, dat was 4 dagen geleden, toen had ik ban. Dan weet ik niet echt wat ik op FOK! te zoeken heb. beetje met SC's meelurken heb ik geen zin in
I said a naughtyquote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daarom was je er niet. Je was een schoft
Van koffie ga je toch alleen maar uit je bek stinken dus wees blijquote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn ritme is er niet op aangepast dus hat maar 4 uur slaap en ons kofiezetapparaat is naar de kloten
Haha smiegdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet terug reageren leek me het beste antwoord in dit geval![]()
.
[..]
Ja godver, je kunt mij niet wijsmaken dat jij die dm niet had gelezen snottebel
doe ik gewoon wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
[..]
En kakken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van koffie ga je toch alleen maar uit je bek stinken dus wees blij
quote:
Nou, hou is het dan. Heb je ons gemist?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe ik gewoon wel.
Ik heb hem niet gelezen
Wat stonden er in die dm's?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
[..]
Ik las alles mee na mijn 4 uur ban.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef JanCees het volgende:
Eerste week van mn ban heb ik best veel meegelezen, best zielig eigenlijk.
Je begrijpt dat ik dat nu wel bevestigend uit jouw mond wil horen he.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, hou is het dan. Heb je ons gemist?
morgenquote:
en die andere?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van fok-it en mij? Hoe je koekjes moet bakken geloof ik.
Mag hopen van niet.quote:
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, hou is het dan. Heb je ons gemist?
mij nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.
maar jou heb ik wel gemist samen met een paar anderen die ik niet naast FOK! spreek hoor
Ik heb het te druk voor die onzin fok-itquote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dat nu wel bevestigend uit jouw mond wil horen he.
Welke andere?quote:
quote:
Werd hier wel een paar keer naar je gevraagdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.
maar jou heb ik wel gemist samen met een paar anderen die ik niet naast FOK! spreek hoor
Ik ben vereerdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werd hier wel een paar keer naar je gevraagd
VAquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het te druk voor die onzin fok-it.
[..]
Welke andere?
Jaja. Praatjes vullen geen gaatjes dame.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het te druk voor die onzin fok-it.
[..]
Welke andere?
Zijn de drugs.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me vandaag echt fucking raar. Weet niet of ik me nu extreem gelukkig voel of juist niet. Maar ik ken dit gevoel niet en het bevalt me ook niet. Weet niet wat ik er mee moet
.
Ga een kruiswoordpuzzel makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me vandaag echt fucking raar. Weet niet of ik me nu extreem gelukkig voel of juist niet. Maar ik ken dit gevoel niet en het bevalt me ook niet. Weet niet wat ik er mee moet
.
Soms wel tho.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Praatjes vullen geen gaatjes dame.
Ik ben in een nieuwsgierige bui.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus Ezell, je doet nu wel erg nieuwsgierig hoor.
Werkte bij mij altijdquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zei VA dat hij ook van jou hield?
ik houd van niemand 14.gifquote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zei VA dat hij ook van jou hield?
Nepleer?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, ik heb zo'n drama. Ik moet nieuwe schoenen maar weet echt niet welke. Alles is saai ofzo. Heb nu maar deze besteld
[ afbeelding ]
Moet voor onder een jurkje, thats the problem. En deze leken me wel oké, wat zeg jij? En kan dit ook bij een normale broek? Ik draag skinny jeans.
Zo
Shaniquaaa work that booty gurlllllllquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nepleer?
Ligt eraan wat voor jurkje je er boven hebt.
Het is een bericht voor 'the one that doesn't speak'quote:
Doe niet aan strakke kleding. Wel kort, maar da's niet hetzelfde.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shaniquaaa work that booty gurlllllll
Ik voel me aangesproken.quote:
Geen skinny`s voor jou?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe niet aan strakke kleding. Wel kort, maar da's niet hetzelfde.![]()
Ja, ik ga het de hele dag over jurkjes hebbenquote:
Ja nepleerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nepleer?
Ligt eraan wat voor jurkje je er boven hebt.
Ik was er net een aan het maken maar ik ga me nu inhouden.quote:
O ja, weet ik veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga het de hele dag over jurkjes hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon over kleding in het algemeen
Kan toch gewoon?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nepleer
En deze toch
[ afbeelding ]
hasj, meneer, hasj.quote:
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, weet ik veel.Maar ja, skinny's draag ik wel. Strakke jurkjes en rokje vind ik niet zo.
[..]
Kan toch gewoon?
Ik vind ze niet zo heel leuk tbhquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?ziet dat er dan niet gothic uit?
Wat een spanning. Ik zit hier op het puntje van mijn stoel.quote:
Wat draag jij dan onder jurkjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo heel leuk tbh
Maar ik houd niet zo van laarsjes in general.
Nee joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?ziet dat er dan niet gothic uit?
Goedquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh.Ik heb ook zulke soort schoenen, maar dan van een soort lakleer en nog met gespjes. En ik zie er ook niet uit als een gothic.
En hoe uit zich dat dan?quote:
Hij stuurt naaktfotos in onze dm-boxquote:
Ja, ik kan niet op hakken lopen en voel me er ook echt kut bij. Dus nee. Wel jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet hakken dragen
TORENHOGE hakken
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stuurt naaktfotos in onze dm-box
schoenen die ik normaal ook aan hebquote:
Ik heb een pittig zwak voor allstarsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik deed eerst altijd allstars onder rokje/jurkje.. maarja. Ziet er niet zo chique uit heu
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Als ik een goede band heb met een vrouw moet ik aan seks denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |