Halloooquote:
Ik heb niet gefapt gisteren, kan ik niet met drank op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Divje het volgende:
Tjacka, je hebt teveel gefapt gisteren. Wordt wakker.
Harder fappenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niet gefapt gisteren, kan ik niet met drank op.
Jawel johquote:
Ingisteren begonnen ze helemaal pijn te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Jawel johfappen tot je doof bent aan je linkeroor en je rechterbal begint te tintelen.
quote:
quote:
whatsuppppppquote:
Tenzij het je ding is kan dat best vervelend zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ingisteren begonnen ze helemaal pijn te doen.
Hoi dearest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef BlueJeans het volgende:
Aandachtsschoenen? Toch niet die Dr Martens in die videoclip van die Miley hè? ...Want ik vind ze best wel leuk sinds eergisteren
quote:
Ik ben Dearest niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Hoi Jhali.quote:
Nee, ik ben gewoon nieuw okay!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik ben Dearest niet.Jij. WA. Nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Das op de EUR hè?quote:
Nee, ik snap het niet....Ben ik nu dom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |